Sorry:(<3

Hej!
Jag är väldigt ledsen över att behöva meddela att nästa kapitel inte kommer idag häller. Anledningen är egentligen ganska enkel, jag är sjukt trött. Orkar inte göra någonting efter skolan. Förhoppningsvis kommer nästa kapitel i morgon men annars så kommer det på Fredag. Sen börjar ju sportlovet nästa vecka så då lovar jag att jag ska bättra mig suuupppeeerrrr mycket!!
Sååå Häääär ledsen är jag för att kapitlet inte kommer ut!!
Puss på er och ha en underbar alla hjärtans dag i morgon!!!!!!

Ps. Ska ni på Erics konsert i Finland? Förhoppningsvis ska jag:)<3


Skrivet av av: Anonym

Det gör inget att kapitlet inte kommer idag, skriv när du känner för det :) Älskar novellen mycket! :)

Datum: 2013-02-13 Tid: 20:54:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: