Miss Unknown -kapitel 3

 
"ja det gör vi!"
 
vi gick in till vardagsrummehonom satte sig ner i soffan medans jag satte igång filmen. 
 
filmen tog slut och vi båda somnade i soffan, tätt intill varandra. Den här natten kommer bli underbar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag började sakta vakna och märkte att Elina var kvar Och lyckan spreds i min kropp. Sakta öppnade jag ögonen och såg att hon satt och kollade på mig. 
 
"hej! Jag vågade inte väcka dig."
 
"haha nästa gång gör det! vill vara med dig så mycket som det går!" Svarade jag henne och hon log. 
 
Vi gick upp och jag gick upp och medans hon tog en dusch så gjorde jag pannkakor. 
 
Elinas perspektiv 
tänk att här står jag! I Eric Saades dusch. Jag knappt förstå det. Men hur ska jag göra med Martin? Vi har ju varit ihop i fem år Och jag älskar honom fortfarande men jag älskar Eric också och det har jag gjort enda Sedan han var med i Whats up, tro det ellerej men jag grät faktiskt när han lämnade dem. 
 
Erics perspektiv 
 
Elina kom ut ur duschen och frågade om jag hade några kläder hon kunde låna och självklart kunde hon det. Efter ett litet tag så kom hon tillbaks så hade hon på sig mina mjukisbyxor och ett av mina linnen och även i helt förstora kläder så såg hon fantastisk ut.  hon gick fram till mig och gav mig en kyss. 
 
"Mm pannkakor. Det näst bästa som finns!"
 
"jaha vad är bättre då?"
 
"dina kyssar!" Sa hon och gav mig en passionnerad kyss. 
 
*
 
Elina har gått hem och jag ska alldeles strax åka till gymmet. 
Denna morgonen och natten har varit den bästa i mitt liv. 
 
*knack knack*
 
Jag gick till dörren och öppnade den och möttes av mamma. 
 
"eh hej, vad gör du här?"
 
"Hälsar på min underbara son såklart! Vad trodde du? Vill du inte träffa mig?"
 
"Jo det är inte det, jag visste inte att du skulle komma bara! Eh kom in!"
 
Mamma gick in och jag kramade om henne. Hon kramade tillbax och pussade mig på kinden. Det värsta med att inte bo hemma är att jag saknar mamma väldigt mycket. Mina syskon också förstås men mest mamma.
 
 
Elinas perspektiv 
 
När vi hade ätit upp Erics underbara pannkakor så var jag tvungen att gå hem. Eller hem och hem, jag gick till Martin.
 
 
 
.                                                                              
Här har ni äntligen det tredje kapitlet (undrar fortfarande om det är ett ord) förlåt så hemskt mycket att ni har fått vänta så himla länge!! Jag har ingen riktig ursäkt för det heller men förlåt förlåt förlåt!!!!!<333333333333333
 
Komentera vad ni tyckSimon novellen hitintills!:)<33
 Ps. Aasaaaaaaaaaaaaa 7 dagar kvar tills Coming Home!!!!!!!!
(Måste få fangirla någonstans då jag inte känner någon alls som gillar Eric;( jag känner Obama knäppa personer)

Skrivet av av: Sanna

Ja kapitlet är ett ord ;)

Det går för snabbt, jag menar dom har träffats typ 2 gånger, han är känd, o hon kan ju inte direkt älska någon så efter bara 2 gånger! :(

Datum: 2013-04-17 Tid: 18:09:55
Hemsida: http://nattstad.se/BusHeztar
Skrivet av av: Nadja

Aa tycker också det går lite för snabbt så men annars är det bra!

Datum: 2013-04-18 Tid: 06:34:44
Skrivet av av: Tilda

Hej snälla pårikitg, hur gör man om man vill komma till de gamla historierna, eller kan ni inte lägga upp de igen, snälla ta inte bort allt! De var så bra!

Datum: 2013-05-01 Tid: 22:49:32
Skrivet av av: Sanna

När kmr nästa?

Datum: 2013-05-03 Tid: 22:50:48
Hemsida: http://nattstad.se/BusHeztar
Skrivet av av: Ellen

hallå ? när kommer nästa kapitel ?? :)

Datum: 2013-05-07 Tid: 15:46:59
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Justin <3

Jaha?
Vad hönde nu då?
Det var nästan exakt en månad sen detta kapitlet? :(

Datum: 2013-05-16 Tid: 21:41:01
Skrivet av av: Anonym

hallå vad har hänt?

Datum: 2013-05-20 Tid: 18:45:17
Skrivet av av: Anonym

Nu börjar man undra, vad har hänt?!

Datum: 2013-05-29 Tid: 20:47:07
Skrivet av av: Rebecca

Går lite snabbt kanske, annars bra!

har startat upp min blogg igen och har precis lagt upp kapitel 1 av min nya novell

Datum: 2013-12-02 Tid: 10:25:24
Hemsida: http://writeaboutsaade.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: