Miss Unknown!<3

Hej!! Jag har beslutat att det blir en by novell! Denna kommer att heta Miss Unknown och fösta kapitlet kommer i morgon! Jag skrev halva igår men bu har jag huvudvärk så jag kan tyvärr inte skriva klart det!! Förlåt så hemskt Mycket för att det inte kom ut i går eller idag och förlåt till alla er som ville ha kvar novellen om Eric och Olivia men jag tror och hoppas att ni kommer gilla den hör oxå!!
Kramar från Ellen<3


Skrivet av av: Anonym

jag tror att den nya novellen kommer vara lika bra som den förra :)

Datum: 2013-04-08 Tid: 20:31:02
Skrivet av av: enya

jag tror också att den nya novellen kommer vara lika bra som den föra.

Datum: 2013-04-09 Tid: 15:14:40
Hemsida: http://trenan.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: