FEEL ALIVE...♥ - KAPITEL 54

Vi gick in i ett hus, tror jag i alla fall.

”Nu får du ta av dig ögonbindeln.”

Jag gjorde som Amanda och Hanna sa och tog av den. Jag kollade mig runt och aningen så är vi i ett väldigt mörkt rum eller så har jag förlorat synen för allting var väldigt väldigt mörkt.

Det visade sig att vi var på ett spa och att jag inte hade förlorat synen, tur var väl det. Vi har precis fått massage och får nu en ansiktsmask och ska snart bade eller slappna av i en bubbelpool. Amanda och Hanna är fortfarande väldigt hemligehets fulla så det känns inte som at vi är klara efter dethär men jag vågar inte fråga.

 

*

Jag hade rätt med att vi inte skulle vara klara efter spat och vi sitter nu återigen i bilen, ögonbindeln är på och jag är nervös, det är jag tydligen inte ensam om för Amanda sitter brevid mig och håller min hand hårt, riktigt hårt. 

Vi körde vidare och efter ungefär en halvtimme så var vi framme. Hanna öppnade dörren och hjälpte mig ut och tog av mig ögonbindeln. 

Arlanda? Varför är vi på Arlanda?

Erics perspektiv


Jag kände hur någon tog tag i mina armar och höll fast dom bakom min rygg, en annan person bytte ut påsen över mitt huvud till en mössa och en sista som höll hårt om mina axlar och ledde mig bort. Det var bara en tanke som kom upp i min hjärna, hoppas inte Victor ser. 

Männen ledde mig bort till en bil och tryckte ner mig i den och vi körde iväg. Räddlsan kom krypande och jag fick flaschbaks från när jag blev kidnappad på två år sen. 

Bilen stannade och dörrarna öppnades, någon drog ut mig och gick med mig fram till en trappa. Trappan tog slut och vi gick in i något? Ett hus? 

"Ta av dig mössan Eric!" 

Det var Fredrik, min bästa kompis från Kattarp.  Jag tog av mössan och kollade mig runt. Fredrik, J-son och Alex. I ett flygplan, som var väääldigt litet. 

"Privatflyg?"

"Yesbox!" Svarade J-son.

"Och vart ska vi? Var är Olivia och Victor och Haley?"

"Ta det lungt Eric! Det är hemligt och Olivia och barnen ska också dit, bara inte med oss." Alex svarade denna gången. 

Piloten kom ut och sa till oss att vi var tvungna att sätta oss ner, vi gjorde som han sa och sen lyfte det lilla planet från marken. 

 

Olivias perspektiv


Jag fick bara ta av mig ögonbindeln när jag skulle visa upp mitt pass och sen var jag tvungen att ta på den igen. Nu gick vi i en evighet och förmodligen är vi påväg mot gaten, hoppas jag iallafall. Hoppas verkligen att Eric, Victor och Haley ska följa med för jag orkar inte vara utan dom, men jag vågade inte riktigt fråga ifall dom inte skulle med.

"Billjetterna tack"

Vi måste vara framme vid gaten nu. Hanna och Amanda började gå igen så jag följde efter lite smått rädd. När vi kom in till flyget så stannade vi.

Någon tog av ögonbindlen men det kom ett par händer som ersättning väldigt fort så jag hann inte se någonting. 

"Är du redo?" 

"Jadå!" Var mitt självklara svar. Jag var trött på att inte se någonting längre. 

Händerna lyftes sakta bort från mitt ansikte och jag såg hela min familj, alla mina vänner, ja nästan alla jag känner. Alla sitter här, på ett flyg som ska någonstans. Alla var här utom en. Min älskade Eric var inte här.

 

                                                                                                     


FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEE MYCKET FÖR ATT DET INTE HAR KOMMIT UT FÖRRENS NU MEN SOM JAG SKREV I FÖRRA INLÄGGET SÅ HAR JAG HAFT SÅÅ SJUKT MYCKET ATT GÖRA DENNA HELGEN OCH NÄR JAG SKREV KLART DET IGÅR SÅ FÖRSVANN DET!♥♥♥♥♥

Kommentera gärna vad ni vill ska hända, vad ni tror ska hända, är det bra?, är det dåligt? Jag vill veta allt!♥♥

Puss på er

 

 


Skrivet av av: Nadja

Det är jäääätte as braaaaa!!!!!!!

Datum: 2013-03-12 Tid: 21:19:44
Skrivet av av: Ellen

det är super bra !!!!! <3

Datum: 2013-03-13 Tid: 10:46:35
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: