Love is Calling...♥-KAPITEL 13

Snart var jag framme och jag tog tre baguetter med lite olika fyllning och juice till oss alla tre och gick sedan och betalade. Hon i kassan var ung och kände igen mig.
"Du är riktigt duktig" sa hon.
"tack så mycket" sa jag och log.
"Kan jag få en aoutograf till min lillasyster?"
"självklart" sa jag och hon i kassan tog upp ett papper och jag skrev min aoutograf på den.
"vad heter hon?" frågade jag. Hon tvekade lite.
"Emilia" sa hon sedan. Jag skrev 'Till Emilia' och ett hjärta på lappen och gav den till kassörskan. Då såg jag att det stod 'Emilia' på hennes namnbricka. Jag skrattade lite lätt för mig själv och sa hejdå till henne och började gå mot sjukhuset igen.



Jag tog upp min luva och jag gick rätt snabbt och snart var jag framme. Jag drog upp den tunga och rätt sega dörren intill sjukhuset och gick längs korridoren tills jag kom fram till rum 8 som var Victors rum.
Jag togs emot med en massa leénden men satte mig tyst på en stol eftersom att det var fullt med doktorer i rummet som undersökte Victor och gav honom mat osv. Efter ett litet tag var de klara.
"han mår mycket bättre idag" sa en av doktorerna. Så skönt. Nu kan jag äntligen pusta ut.
"åh, tack så mycket" sa jag och skakade hans han.
"tack" sa Olivia och skakade också hans hand. Doktorerna gick ut ur rummet och jag gav Alex och Olivia deras mat och vi började äta. Victor sover än och allt är rätt så lungt.
Det var inte världens godaste mackor men de gick att äta.
*
Det fanns inte mycket att göra förutom att sitta och snacka med Alex och Olivia och läsa tidningar.
Victor har vaknat och doktorerna har tagit bort alla sladdar. Han ligger nu i Olivias famn och mår ganska bra. En doktor sa att vi kanske till och med får åka hem idag.
"får jag hålla honom en stund?" frågade jag Olivia.
"självklart" sa hon och jag gick fram och bar upp Victor i min famn och satte mig ner på stolen igen. Så söt, så liten och så oskyldig. Han kollade med sina stora bruna ögon rakt in i mina. Jag är den stoltaste pappan på denna jord. När jag satt där och höll Victor kom plötsligt en doktor in i rummet och jag kollade upp på honom.
"jag ska bara kolla hur Victor mår" sa han och satte sig på en stol framför mig.
"okej" sa jag och log. Doktorn kollade lite på hur han andades och sånt. Efter ett par minuter var han klar.
"Ni kan få åka hem nu" sa han och log.
"tack så mycket" sa jag och skakade hans hand. Jag kollade på Olivia och Alex men de båda sov.
Doktorn och jag skrattade lite lätt och sedan gick han ut ur rumet. Jag la Victor på sängen och började plocka ihop alla saker. Jag lät Alex oxh Olivia sova ut. Victor lekte med en nytvättad strumpa och han var nöjd över det.
När jag packat ihop allting väckte jag Olivia genom att skaka henne lite lätt.
"Vi ska åka hem nu" sa jag.
"jaha, okej" sa hon och log lite halvvaket. Jag väckte sedan Alex.
"Vi ska hem" sa jag.
"okej" sa han och sträckte på sig.
"har du redan packat ihop allt?" sa Olivia och kollade sig omkring. 
"ja, jag tyckte att ni kunde få slippa det" sa jag.
"du är fantastisk" sa hon och kysste mig.
"du är inte så dum du heller" sa jag och kysste henne en gång till.
"kom nu era turturduvor" sa Alex skrattandes och boxade mig på armen. Han stod klar vid dörren.
"comming" sa jag. Olivia tog upp Victor och klädde på honom en liten keps, ett par skor och en tjocktröja. Mer behövs inte eftersom att det är mitt på sommaren. Sedan sa vi hejdå till alla och satte oss i bilen och började köra hemmåt. Vi stannade vid en mataffär och köpte lite mat för att överleva bilresan men fortsatte sedan och stannade inte på hela vägen hem förutom när vi bytte chafför så att Alex fick köra.
"Eric kan inte du sjunga lite?" frågade Olivia.
"jodå" sa jag och började sjunga lite på 'Break of dawn'. Det är min och Olivias låt. Eftersom att det var ju under den låten jag fick känslor för henne.

Såja! förlåt att ni fick vänta så länge! komentera massor nu så är ni snälla :) love u

Skrivet av av: Dokuro-Chan x_x

HE'S ALIVE, HE'S ALIVE, HE'S ALIVE!!!!!!!!!

HappinessuDesu



När kommer nästa ;)? Läääääääängtar!

Datum: 2012-01-30 Tid: 19:21:59
Skrivet av av: Amanda

Woho!!

Awsome!!

Längtar till nästa del!!

Datum: 2012-01-30 Tid: 19:38:56
Skrivet av av: a.l.v.a.n

Bättre än bäst !!!!

Datum: 2012-01-30 Tid: 20:20:02
Hemsida: http://ericsaadelovestories.blogg.se/
Skrivet av av: ★Jennifer★

Bra att det löste sig :) Sen är det så att jag inte lyssnat på Eric på länge, sen när jag hörde honom nu, DOG JAG!! :'D han är så aabra<333333 Så som kapitlet ;)<3

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!! :D<33333

KJAM!

Datum: 2012-01-31 Tid: 10:21:55
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: Ellen

asså helt seriöst du är AZUUUUMMMMMEEE !!!!!

du får aldrig sluta skriva !!!!

<3333

längtar tills nästa !!!

Datum: 2012-01-31 Tid: 19:16:04
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Anonym

såå bra

Datum: 2012-01-31 Tid: 19:51:28
Skrivet av av: Amanda,

Väldigt bra, hoppas nästa kommer väldigt snaartt!! :)

Datum: 2012-02-02 Tid: 22:15:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: