Love is Calling...♥-KAPITEL 6

"I'm in, när, var, hur?". Jag fick svar rätt snabbt.
"kom till mig om 10 minuter, sen drar vi någonstans".
"okej, kommer snart" skrev jag och gick och gjorde mig i ordning lite snabbt.
Jag gick fram till soffan och strök Victor på huvudet.
"Hejdå" sa jag sen till Olivia och kysste henne innan jag gick.
"Hejdå älskling" sa hon och sedan stängde jag dörren och gick hem till Alex.
När jag kom dit var alla redan färdiga.
"Vart ska vi?" frågade jag.
"Andreas har hemmafest" sa Johan, en av mina polare.
"Guld" sa jag och vi gick hem till Andreas. Han blev jätteglad när vi kom och sen var det bara att börja festa.



Det blev lite mycket alkohol för min del och jag hade riktigt kul. Vi dansade, sjöng, pratade, allt man brukar göra..eller allt JAG brukar göra när jag festar i alla fall. Alex och de andra killarna fick stoppa mig från att inte ragga på massa tjejer när jag inte riktigt kunde kontrollera mig själv. Klockan började närma sig 4 och inte förens nu började jag bli trött.
"Alex!" ropade jag även fast han stod precis bredvid mig. Det var svårt att höra något eftersom att musiken var så hög.
"Ja!" ropade han.
"jag måste nog dra hem nu!"
"okej, jag följer med!" ropade han. Han var lite mindre full än vad jag var. De andra orkade vi inte leta efter så vi bara gick. Det är kallt ute och det blåser. När vi äntligen kom fram till Alexs hus så sa vi hejdå till varandra och jag fortsatte hem. Jag öppnade dörren försiktigt för att inte väcka Olivia och Victor. Jag tog bara av mig ytterkläderna och drog snabbt av mig skortan och byxorna och la mig sedan i sängen bredvid Olivia.
Nästa morgon
Jag vaknade bara några timmar efter att jag somnat för att Victor skrek.
"det är din tur" sa Olivia och somnade om. Jag drog mig ur sängen och tog på mig ett vitt line och tog sedan upp Victor i min famn. Jag klädde på honom en tröja och ett par byxor vi fått från Eva och Ola och sedan la jag honom i det lilla babygymmet och där låg han och lekte med de små bjällrorna länge och han var jättenöjd.
Jag passade på att äta lite frukost sålänge. Olivia kommer nog intevakna på ett tag och jag mår inte bra alls så bakfull jag är. Inga fler utgångar för min del på länge. Nu ska jag ägna den mesta tiden åt Victor.
Klockan är 8 på morgonen och jag känner redan att det kommer att bli en lång och seg dag. Jag kollade till Victor lite då och då för att se om han mådde bra. Och det gjorde han också.
Efter frukosten satte jag mig vid min laptop en stund och uppdaterade facebook och twitter. Plötsligt ringer min mobil. På displayen stod det något nummer som jag inte känner igen.
"Eric" svarade jag.
"Hej Eric, det här är Anna från Radio P3" sa en röst i telefonen.
"Hejsan" sa jag.
"Vi vill höra med dig om du har tid att komma hit för en intervju i eftermiddag" sa hon.
"ehm..det kan jag nog" sa jag tveksamt.
"så bra, går det bra vid klockan fem?"
"jodå"
"då ses vi sen, ha en bra dag"
"detsamma" sa jag och la på.
Klockan fem
Hela dagen har jag och Olivia haft en mysdag. Det ända vi gjort idag är kyssas, kramas, ta hand om Victor, kyssts igen, kramats igen och tagit hand om Victor..igen. En parfekt dag. Både Olivia och Victor fick följa med till radiostationen.
"Lycka till" sa Olivia och kysste mig.
"tack gumman" sa jag och gick in i inspelningsrummet. Reportern såg väldigt trevlig ut. Jag hälsade på henne och sedan satte jag mig ner på en stol vid en mic.
"..och det där var 'Hotter than fire' av Eric Saade, som vi har med oss här i studion just nu!"
"Tjaa" sa jag.
"Hej Eric, vad kul att du kunde komma" sa hon.
"Tack för att jag fick komma" sa jag och sedan var intervjun i full gång.


Förlåt för ett dåligt kapitel men jag har haft fullt upp hela dagen! KOMENTERA LIKA MYCKET SOM DE ANDRA KAPITLENA SÅ BLIR DET BÄTTRE KAPITEL I FORTSÄTTNINGEN! KRAM

Skrivet av av: Dokuro-Chan x_x

SÄG INTE ATT DET ÄR DÅLIGT FÖR DET ÄR DET ABSOLUT VERKLIGEN INTE !!! DET ÄR ALLTID PÅ TOPP OCH MAN NJUTER VARENDA J*VLA SEKUND :DDDDDDDD



You made my day, thanks ! :D <3

Datum: 2012-01-07 Tid: 00:43:34
Skrivet av av: Lisa

Merrrrrrrr

Du är bäst

Datum: 2012-01-07 Tid: 09:57:44
Hemsida: http://lisaxdx.blogg.se/
Skrivet av av: a.l.v.a.n

Bra!!!

Datum: 2012-01-07 Tid: 10:57:49
Hemsida: http://ericsaadelovestories.blogg.se/
Skrivet av av: Emma

LÄNGTAR TILL NÄSTA!!! :D

Datum: 2012-01-07 Tid: 11:17:20
Skrivet av av: Ellen

bra bra :)

längtar tills nästa !!

Datum: 2012-01-07 Tid: 11:43:57
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Fellan

Bra! Längtar så mkt efter nästa;) Det är så intressant att läsa:)

Datum: 2012-01-07 Tid: 16:15:10
Hemsida: http://fellanochsaggesfotoblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: