Love is Calling...♥-KAPITEL 16

Efter ett litet tag så gick vi båda upp för att äta frukost. Det blev bara några mackor. Inget avacerat. Ingen av oss har något planerat idag förutom att Eric ska göra några intervjuer vid klockan 4, så det blir en lugn förmiddag.
"Kan vi inte bara mysa idag?" frågade Eric och kollade upp på mig. Jag fnissade lite lätt och svarade sedan:
"självklart". Han log nöjt och vi åt upp. Vi poppade lite popcorn, hyrde en film och satte oss i underkläder i soffan och jag har Victor i famnen. Eric och jag höll händer och bara mös. Tänk att vi faktiskt nu är en familj. Familjen Saade-Hermansson.


Erics perspektiv
Victor och Olivia är så fina och det är så mysigt att ligga i soffan och kolla på film tillsammans med dem.
Jag låg och smekte Olivias hand helatiden och gav henne lite huvudmassage då och då. Bara för att hon är världens bästa tjej.
*
Efter en stund tog filmen slut och det var dags för Olivia att amma Victor.
"vem ska intervjua dig idag?" frågade Olivia.
"jag tror att det var någon tjej från ett gymnasium som gör en skoluppgift och skulle tydligen intervjua mig" svarade jag. "sen lite tidningar och så" fortsatte jag.
"okej, så kul" sa hon och log.
"sålänge det handlar om musik, så ja" sa jag och skrattade lite.
Victor blev mätt och han blir alltid jättetrött efter maten, så jag gick in i sovrummet och la honom i spjälsängen, pussade honom på huvudet som vanligt och gick sedan in och la mig hos Olivia igen. Klockan är två så vi har mycket tid kvar.
"Jag måste ta en dusch" sa jag när jag märkte att jag inte luktade speciellt gott.
"okej" sa Olivia och släppte min hand så att jag kunde gå. Jag gav henne en kyss och gick sedan in i badrummet.
Jag tog av mig kläderna och gick in och ställde mig i duschen. Det varma vattnet rann skönt ner för axlarna och jag njöt. Livet är bara allmänt bra och jag har världens finaste familj. Jag hade aldrig kunna drömma om något bättre. Jag tvättade mig lite snabbt och fräschade helt enkelt upp mig lite. Efter en skön dusch klev jag ur igen och plockade upp en handduk som hängde på tvättstället. Sedan satte jag handduken runt midjan och rufsade till mitt hår med en annan handduk och kollade mig själv i spegeln, och jag såg riktigt glad och fräsch ut. Det är precis så jag känner mig också.
Jag rakade mig, borstade tänderna, torkade håret, satte i lite vax och tillslut satte jag på mig några bekväma kläder. Olivia lagade lunch och det osade gott i hela lägenheten. Victor sover fortfarande.
Jag ställer mig bakom Olivia och sätter mina händer på hennes höfter.
"så duktig du är" sa jag och kysste henne i nacken. Hon fnittrade lite och vände sig om och kysste mig på munnen om och om igen. Hon tog in sina händer innanför min tröja lite försiktigt och drog sina händer längs min mage. Eftersom att jag har tränat rätt ordentligt det senaste halvåret så har jag fått en snygg och vältränad mage som Olivia verkligen gillar
*
Maten blev klar och Victor vaknade så vi började äta av den goda thaimaten Olivia lagat. Plötsligt blev klockan 15.40 och jag var tvungen att dra iväg. Jag sa Hejdå och skyndade mig iväg. Utomhus är det varmt och solen steker. Jag ska möta upp Tomas där så jag får ta en promenad dit.

Såja, förlåt för att jag dröjer men jag har varit sjuk i två veckor nu och just nu är jag påväg till min stuga. Snälla kommentera mer så kommer det kapitel oftare! Love u

Skrivet av av: Anonym

braa! :)

Datum: 2012-02-18 Tid: 00:28:40
Skrivet av av: Dokuro-Chan ^.~

ÄNTLIIIIIGEEEEEEEEN!!! YOHOHOHOHOHOHO Blir lite...mer psycho när jag får vänta för länge xD

Datum: 2012-02-18 Tid: 10:53:22
Skrivet av av: a.l.v.a.n

Super bra!

Datum: 2012-02-19 Tid: 17:48:40
Hemsida: http://ericsaadelovestories.blogg.se/
Skrivet av av: Ellen

ÄNTLIGEN !!!!! <3

skitbra :D

Datum: 2012-02-19 Tid: 20:53:19
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Amanda

Den var awesome!!!

Datum: 2012-02-20 Tid: 07:42:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: