It's like that with you...♥ - kapitel 16

Erics perspektiv
Jag bara kunde föreställa mig henne just nu inne i duschen. Så snygg, så perfekt och så söt.
Jag gick in i Olivias rum. Jag tog av handduken och satte på mig ett par kallsonger och torkade håret lite med handduken och la mig ner i sängen och tog upp dagens tidning och läste lite.
Efter en stund kom Olivia in med en handduk runt sig och en i håret.
Hon tog ut den hon hade i håret och ruffsade till det lite sexigt.
Jag såg inte riktigt vad hon gjorde för tidningen var ivägen. Men om jag inte såg fel så ställde hon sig med ryggen emot mig och släppte handduken så den trillade i golvet.
Under hade hon inget. Jag såg bara hennes rygg och rumpa. helt parfekt kropp.
"I like it" sa jag och flörtade lite med henne.
Hon fnissade lite genant och satte på sig ett par trosor och en bh och vände sig sedan om.
"nu blev det inte lika kul" sa jag och fnissade lite.
"e du på sånt humör?" sa hon och satte sig på min mage och kysste mig vilt.



Jag lyckades få av henne underkläderna tillslut och hon lyckades få av mina.
Där låg vi nakna tillsammans i sängen och jag kände hennes underbara doft.
"vill du?" sa jag.
"ja, vill du?" sa hon.
"aa" sa jag och det gick som det gick. Jag smekte hennes bröst och för första gången i mitt liv hade jag sex.
Lite mesigt, men med all min musik har jag inte hunnit skaffa tjejer och så. Det var helt underbart. Det blev inget långt eftersom vi båda var väldigt trötta.
Efter en halv timme somnade vi och Olivia låg med ansiktet i min halsgrop och sov så sött.
"jag älskar dig" viskade jag. Till svar fick jag några tunga andetag. Jag fnissade och somnade jag med.
*
Nästa morgon vaknade jag av att Olivia hade vaknat och gav mig frukost på sängen.
"Hejsan älskling" sa hon och sträckte fram brickan med maten på.
"nemen, hej gumman, varför allt detta?" sa jag och kysste henne pasionerat.
"bara för att du är du och för att du är så bra" sa hon. Det blev lite komplicerat där men well, well..
"du är bara för underbar" sa jag och gav henne en till kyss.
Hon satte sig i sängen bredvid mig och snodde lite mat då och då.
Jag tog en tugga utav mackan och fnissade lite när hon tog ett bett av mackan på andra sidan.
"men jag måste ju smaka, så att jag inte har förgiftat den" sa hon och log oskyldig.
"asså, älskling, du är så söt" sa jag och skrattade.
"du är inte så dum du heller" sa hon och bet sig i läppen.
När jag upptäckte att jag var helt naken blev jag lite paff.
"gjorde vi det?" sa jag och kollade lite genant på henne.
Hon nickade och log lite.
"gillade du det?" sa jag lite osäkert.
"om jag gjorde!" sa hon och gav mig en kyss. Det blev en liten pinsam tystnad och sedan hörde jag Ola ropa "hejdå!" och ytterdörren smällas igen.
Jag började genast stressa sig för att hitta mina kallsonger.
"ta det lungt, gubben, alla har gått och jag har låst rummet" sa Olivia.
Jag pustade ut och la mig ner igen.
"vad ska vi göra idag då?" frågade hon och la sig under täcket.
"vi kan ju åka till Grönan kanske?" sa jag och satte mina händer bakom nacken och lutade mig bakåt.
"jo, varför inte?" sa Olivia och gav mig en puss på pannan.
"okey, let´s move!" sa jag och reste mig upp ur sängen och satte på mig mina kallsonger.
Olivia tittade bort lite och tog sedan brickan med frukosten och gick ut och ställde den i köket.
"och du! btw, kan min kompis Kajsa följa med?!" ropade Olivia från köket.
"abslout!" ropade jag tillbaka och satte på mig mina svarta shorts och mitt vita linne, min keps och ett par gröna solglasögon.
Olivias perspektiv
Kvällen igår var magisk. Helt magisk.
Jag stod i köket då jag fick ett sms utav Kajsa:
"vill du göra någonting idag? :) det var längesedan!"
Det ville jag såklart så jag messade tillbaka till henne.
"självklart! vill du hänga med mig och Eric till grönan?"
"ja! tack så mycket!"
Jag skrattade för mig själv och svarade henne.
"haha, det är lungt, kom hit om 10!"
"okej!"
"och du! btw, kan min kompis Kajsa följa med?!" ropade jag till Eric.
"abslout!" ropade han tillbaka.
Parfekt.
Eric kom ut i köket lika snygg som alltid.
"ska vi gå då?" sa han och kysste mig i nacken.
"Kajsa kommer om 5 minuter så vi går då" sa jag och vände mig om för att nå hans läppar.
"okej" sa han och tog ett fasst grepp om min rumpa så att jag hoppade till.
Jag skrattade och det gjorde han också. Jag gav honom en mysig kram och drog in hans varma doft och kysste honom på hans bröstkorg. Han satte sina läpar mot min hjässa och sa "jag älskar dig gumman, kom ihåg det".
"och jag älskar dig mer än någon annan, du betyder allt, kom ihåg det" svarade jag. Jag gav honom en kyss på munnen och sedan plingade det på dörren. Jag gick och öppnade och där stod Kajsa.
"heeej!" sa jag och gav henne en kram.
"heeeej!" svarade hon. Hon fick syn på Eric men blev inte lika hysterisk som Amanda blev utan var rätt cool.
"Hejsan" sa Eric och gav henne en kram. Jag såg hur Kajsa sken upp som en sol.
"heej" sa hon och blev lite blyg.
"ska vi åka då?" sa jag och log.
"viist" sa Eric och gick ut genom dörren. Vi hade redan satt på oss skor. Det behövdes inga jackor för det var 25 grader ute.
Vi hoppade in i Erics bil och han körde till Grönan där det var fullt med folk. Vi ställde oss i kön till entrén. Jag såg att det var folk som kollade på Eric. En tjej var riktigt upphetsad men vågade nog inte komma fram utan stod kvar. Vi klarade hela kön utan att någon ville ha en aoutograf.
"jahapp, vart ska vi först?" sa jag och kollade mig runt.
"dit!" sa Kajsa och pekade mot fritt fall.
Jag såg hur nervös Eric blev.
"asså, det är nog ingen bra idé" sa Eric lite osäkert.
"äh, komigen nu, va inte så mesig" sa jag och tog hans han och vi gick till karusellen och ställde oss i kön.


SÅJAAA!
Vad ska hända? vad tycker ni? komentera!
btw.. vi är vidare i SM!

KRAM

Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Erics band ;)

MEN VILKET BRA KAPITEL!! jag var tvungen att kolla bort när jag läste "gjorde vi det?" Jag tog ett STORT andetag och fortsatte läsa. Du vet verkligen hur man skapar spänning!!! Och GRATTIS till SM :D

KJAMAR<3

(hoppas ett nytt kapitel kommer snart??)

Datum: 2011-10-23 Tid: 22:32:39
Skrivet av av: natalie

Älskar novellerna ni har gjort om fina Eric:)

Datum: 2011-10-24 Tid: 21:01:35
Hemsida: http://ericsaadelove.devote.se
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Erics band ;)

Jag har skaffat blogg! :D och jag tänker kanske lägga ut en liten novell? ^^)

kjam<3

Datum: 2011-10-25 Tid: 21:00:16
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: