It's like that with you...♥ - kapitel 45

Jag tog av honom hans tröja och drog mina fingarar längs hans mage och kysste honom på hans bröstkorg.
"now we talking" sa jag och log. Han skrattade och kysste mig.
"kom nu älskling" sa jag och satte på mig ett pösigt vitt linne.
"okej" sa han snopet och satte på sig en svart t-shirt och tog mig i handen och gick ut till hissen. Jag gick före in i hissen och jag såg i spegeln hur han kollade på min rumpa och kände hur han plötsligt tog på den.
"Är du på sånt humör idag?" sa jag och vände mig om och vi hånglade en stund. Hans tunga smekte min och vi tog på varandra lite här och var och plötsligt öppnades hissdörrarna och där stod en gammal tant. Jag och Eric började skratta genant och gick ut skrattandes ur hissen och skrattade hela vägen genom lobbyn och ut på gatan.

"kolla på honom" sa jag diskret till Eric och pekade på en man som var utklädd till en ailien.
"ja, det finns så konstiga människor i världen" sa Eric och skrattade. Jag tog tag i hans hand och vi gick längs gatan och kollade på alla konstiga männskor.
"Eric, jag är som lyckligast när jag är med dig" sa jag och kollade in i hans ögon som glittarade och var bara så allmänt vackra att jag nästan drunknade i dem.
"Och jag är så himla lycklig när jag är med dig. Du gör mig hel älskling" sa han. Varge gång han sa något gulligt som det så kändes det som att hela jag bara blev 100 gånger kärare i honom. Även fast jag inte trodde att det gick. Vi stannade upp och kysstes. Jag kommer aldrig någonsin att bli trött på hans kyssar. De är oemotståndliga.
Jag tog hans hatt och satte den på mitt huvud. Eric skrattade bara och pussade mig på kinden.
"Här ser väl fint ut" sa Eric och pekade på en restaurang som faktiskt såg väldigt mysig ut.
"ja, ska vi äta där?" frågade jag.
"ja, det gör vi" sa han och vi gick in och satte oss vid ett bord. Servitören kom in och det gick precis likadant till som det brukar göra på restauranger. Vi satt och åt lite av vår mat och hade det roligt och skrattade eller bara så satt vi och tittade in i varandras ögon och va kära. Plötsligt kom det fram en tjej till vårt bord. Hon var kanske 14-15 eller något.
"Ursäkta, men är du Eric Saade?" frågade hon.
Erics perspektiv
Det kom fram en tjej till vårt bord.
"Ursäkte, men är du Eric Saade?" frågade hon. Fan, trodde jag skulle få vara ifred i Barcelona men aja.. hon var så trevlig och gullig så varför inte?
"yes" sa jag och log mot henne.
"Jag är ett riktigt, riktigt stort fan av dig" började hon.
"Vad kul" sa jag.
"Så skulle jag kunna få ta en bild med dig?" fortsatte hon.
"Absolut" svarade jag och hon gick och hämtade en kamera hos sina föräldrar och kom sedan tillbaka och Olivia tog en bild på oss.
"Tack så jättemycket, du anar inte så mycket detta betyder för mig" sa hon.
Oj.. tänk att det kan betyda så mycket för någon annan att träffa mig. Hon verkade riktigt trevlig så varför inte lära känna henne? Hon påminde rätt mycket Evelina. Hon som jag var och hälsade på efter att mamma dött.
"om du vill så kan du få sitta här med oss så kan vi snacka lite?" sa jag och log och kollade lite osäkert på Olivia men hon nickade bara och det såg ut att vara helt okej för henne.
"Ä-är du seriös?!" sa tjejen chockat.
"absolut, men bara om du vill förståss" sa jag och höll ut handen mot stolen bredvid mig för att hon skulle sätta sig där.
"Jo, jo klart jag vill! tack så jättemycket" sa hon och satte sig ner på stolen. Jag älskar att göra folk glada. Speciellt när man bara behöver göra så lite för att de ska bli lyckliga. Hon skakade nästan.
"vad heter du då?" frågade jag.
"Lova" sa hon.
"Lova, dethär är Olivia min flickvän" sa jag och presenterade dem för varandra. De sa hej till varandra och de verkade gilla varandra. Lova berättade att hon faktiskt var 16 år ch bodde i Uppsala och älskade tydligen mig över allt annat. haha.
Nu skakade hon och grät nästan av lycka.
"ta det lungt gumman" sa jag och böjde mig fram och kramade henne.
"åh gud" sa hon och log stort. Jag och Olivia skrattade bara och vi lärde känna Lova mer och mer. En riktigt härlig tjej.
Plötsligt sa Lova något jag blev väldigt förvånad över.
"Är det sant att Olivia är gravid?" sa hon. Eller varför jag blev förvånad vet jag inte, men det kom lixom så plötsligt. Jag och Olivia kollade på varandra och jag sa sedan:
"ja, det är hon".
Lova blev riktigt chockad och det såg ut som att hon nästan tyckte det var pinsamt. Vilka tankar hon nu hade i huvudet kunde jag nästan ana..
"jaha, oj, ehm.. grattis" sa hon osäkert.
"tack" sa Jag och Olivia och log.
"blir det en kille eller tjej?" frågade hon.
"kan du hålla en hemlighet?" frågade jag.
"klart jag kan" sa hon och jag litar verkligen på henne.
"det blir faktiskt två tvillingpojkar" viskade jag. NU blev Lova riktigt chockad. Hon kollade på oss med öppen mun men såg samtidigt jätteglad ut.

Sorry för segt kapitel! men snälla komentera! kan inte alla testa att komentera denna gången? jag blir så peppad då! snälla

Skrivet av av: kajsa

JÄTTEBRA! inte segt alls! fortsätt

Datum: 2011-11-29 Tid: 22:30:22
Skrivet av av: Lova

åh! jag heter också Lova! Jättebra kapitel

Datum: 2011-11-29 Tid: 22:31:29
Skrivet av av: wilma

MEER

Datum: 2011-11-29 Tid: 22:39:52
Skrivet av av: Ronja

Mer :D

Du skrive kjempe bra!



-Norsk Saadefan :)

Datum: 2011-11-29 Tid: 23:05:40
Skrivet av av: Amanda

Lika bra som alltid! :D ge aldrig upp med att skriva! :D

Datum: 2011-11-29 Tid: 23:39:59
Skrivet av av: Amanda

Lika bra som alltid! :D ge aldrig upp med att skriva! :D

Datum: 2011-11-29 Tid: 23:39:59
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

Så bra! Varje kapitel är verkligen superbra<3

och nu längtar man sjukt mycket till nästa kapitel!

Kjam<3

Datum: 2011-11-30 Tid: 09:34:21
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: ellen

superbra!!!!! <3

fortsätt !!!! <3

Datum: 2011-11-30 Tid: 11:12:02
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: