It's like that with you...♥ - kapitel 41

Vi åt upp maten och började sedan packa våra resväskor. Jag har redan ringt skivbolaget och pappa och berättat att vi åker imorgon.
"vad behöver man ha med sig?" frågade Olivia.
"typ badkläder, shorts, underkläder, linne och kanske någon tjocktröja" sa jag.
"okej, tackar" sa hon och plockade ut lite allt möjligt från garderoben och la ner fint i hennes resväska.

Det är skönt att vi hinner åka på semester nu innan tvillingarna föds.
Hmm.. vad ska jag packa ner då?
Jag hatar att packa inför resor för jag glömmer alltid något och sen vill jag också att allt ska vara parfekt.
Jag gick fram till garderoben och plockade fram lite allt möjligt och la ner i väskan.
"tror du detta räcker?" frågade jag.
"men tandborste och sånt då?" sa Olivia.
"just det" sa jag och gick ut till badrumet och plockade i lite allt möjligt. Parfym, deodorant, rakhyvel och raklödder, tandborste och lite annat också. Plötsligt ser jag hur Olivia kommer insmygandes i badrummet.
"tja" sa jag.
"hejsan" sa hon och tog tag runt mina höfter och vände mig om.
"Barcelona" sa jag bara.
"jag veeet, gud vad kul det kommer bli" sa hon.
"riktigt roligt" sa jag och kysste henne.
"vet du vad?" sa hon.
"näe, vadå? sa jag intressérat.
"dina kyssar är de bästa som finns. Man vill bara ha mer hela tiden".
"Då ska du få mer" sa jag lite kaxigt.
"jatack" sa hon och fnissade och jag kysste henne om och om igen.
Tänk bara vad mycket mys det kommer bli i Barcelona när det bara är hon och jag tillsammans. Fast det är det ju i och för sig nu också. Men soligt, varmt, mysigt .. ja det kan nog inte bli bättre.
*
Det var äntligen dags att gå och lägga sig. Klockan är faktiskt bara 20.25 men eftersom att vi ska upp klockan 04.20 imorgonbitti för att ta flyget så måste vi gå och lägga oss tidigt för att orka.
Jag öppnade fönstret för att få lite frisk lugt. Utomhus var det kallt. Kanske 12 grader eller något. Jag kröp ner under täcket och la mig tätt intill Olivia. Hon satte sin arm runt min midja och kramade om mig hårdare. Nu har vi det bra.
Jag kände en vindpust svepa förbi oss så jag kröp ihop lite till. Vi hade ansiktena mot varandra.
"du är jättesöt" sa Olivia. Jag log.
"du är jättevacker" sa jag.
"jag är så glad att jag har dig" sa hon.
"och jag är glad att jag har dig" sa jag. Vi låg redan så nära varandra att om vi båda bara putade med läpparna så nuddade dem varandra. Och det var precis det vi gjorde.
"Du smakar så gott" sa jag. Hon skrattade lite smått.
"sov nu älskling, vi måste vara pigga tills imorgon" sa hon och kysste mig ordentligt denna gången.
"godnatt, jag älskar dig" sa jag.
"jag älskar dig mer än vad det går att beskriva" sa hon.
"godnatt"
"natti"
*
-04-20- Dags att gå upp..
Hela rummet var svinkallt eftersom att vi aldrig gick upp och stängde fönstret igårkväll.
"Gumman, vakna" sa jag och ruskade på henne lite lätt.
Hon satte kudden över huvudet och gnällde lite.
"Annars missar vi planet" fortsatte jag.
"okej då" sa hon och satte sig upp.
"hello sunshine" sa jag lite retande och satte min hand bakom hennes nacke och kysste henne. Hon fnissade lite och tog av sig täcket och reste sig upp och plockade fram lite kläder. Nu är det ju inte pinsamt längre att byta om tillsammans eller så så jag tog av mig min tröja utan att tänka på att Olivia var där inne och satte på mig en "abercrombie and fitch"-t-shirt och satte sedan på mig ett par mörkblåa Levis-jeans.
Jag vände mig om för att se vad Olivia hade satt på sig. Än så länge hade hon bara hunit sätta på sig byxorna. Hade hon slutat nu hade jag inte haft något emot det. hehe..
Hon satte på sig en tröja med den amerikanska flaggan på och vi gick båda sedan ut till badrummet och fixade oss. Jag kletade in lite vax i håret. Det är inte så viktigt hur det ser ut när man ändå bara ska åka flygplan.
Olivia borstade igenom sitt hår lite snabbt och satte upp det snabbt i en hästsvans och drog några drag med sin mascara och gick sedan och gjorde frukost.
"Jag gör lite åt dig också gubben!" ropade hon från köket.
"tack så mycket!" ropade jag tillbaka.
*
"era pass" sa flygvärdinnan.
Jag plockade upp våra pass och gav dem till henne.
"tack" sa hon och studerade dem länge.
"är du Eric Saade artisten?" frågade hon sedan.
"ja, senast jag checkade" sa jag och skrattade lite.
"Du är riktigt duktig" sa hon och gav tillbaka våra pass till oss.
"tack så mycket" sa jag.
"ni kan få gå på planet nu" sa hon log och vi steg på flygplanet. Olivia verkade lite nervös. Okej.. nummer 35 A och B är våra platser.
"här" sa jag till Olivia och satte mig på min plats. Olivia satte sig bredvid mig och tog tag i min hand.
"jag har inte berättat detta, men jag har fobi mot att flyga" sa hon stressat.
"ta det lungt gumman, jag finns här" sa jag. Hon sa ingenting utan tog bara ett fastare tag om min hand.
Jag kände hur planet började rulla och hur Olivia nästa klämde sönder min hand. Of we go!

KOMENTERA! ska något hända i Barcelona? kraaaaaaaam

Skrivet av av: ellen

hej !!

AMAZING !!! så himla bra är den !!! <3

jag tycker typ att kidnapparna ska komma men att dom i barcelona fixar att dom kanske kommer i fängelse eller nått :)

Datum: 2011-11-23 Tid: 20:07:53
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

MOC! (men of course) :D

Nåt måste hända? Eller ska det bara vara en romantisk resa UTAN elände? Vad som än händer blir det bra ;D

KJAM<333

Datum: 2011-11-23 Tid: 20:42:31
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: Ronja

tycker att de borde ha en romantisk resa tillsammans utan mycket dramatik :D

Datum: 2011-11-24 Tid: 17:04:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: