It's like that with you...♥ - kapitel 26

"tjena tjejer, gör det något om jag hänger lite med er?" sa jag och log.
De kollade konstigt på mig men när de såg att det var jag så fick de nästan lite svårt att andas.
"ERIC!" skrek den ena.
Jag satte fingret för min mun och hychade dem lite.
"japp" sa jag.
"OMG!"
"jag hörde att någon sa mitt namn så skulle bara se vad det handlade om" sa jag lite på skoj.
"oh my fucking god! kan jag få en kram?" sa den ena.
"absolut" sa jag och kramade om henne och sedan den andra.



"Det var ju några riktigt fina tröjor ni har på er" sa jag.
"tack" sa den ena som precis börjat gråta.
"haha, gumman kom hit" sa jag och kramade henne en gång till.
"vad heter ni då?" frågade jag.
"j-j-ag heter Daniella" sa den första tjejen.
"och jag heter Karoline" sa den andra.
"okej, Finns det plats någonstans för mig då? jag menar det är en lång resa" sa jag.
Karoline reste sig upp och jag satte mig på hennes plats och hon satte sig i mitt knä.
Vi snackade en stund och de var riktigt trevliga och jättesnälla. De visste i princip allt om mig. De var nog några av mina största fans. De var kanske 14-15 år och brunetter båda två.
"Kan vi inte ta en bild?" sa Daniella.
"visst" sa jag.
Hon plockade upp sin iphone 4 och klickade fram kameran. Vi trängde ihop oss för att alla skulle få plats på bilden. Den blev jättebra. Daniella loggade in på facebook och la ut bilden och skrev:
"Kolla vem jag och Karoline hittade på tåget :D 3 timmar med världens bästa. Helt okej!"
Jag skrattade lite när jag såg vad hon skrev.
Vi fortsatte att prata och skoja länge, länge och plötsligt ringer min mobil. På skärmen stod det Olivia.
"Hej älskling" sa jag.
"hej, var är du?" sa hon.
"kolla 3 säten frammot" sa jag.
hon skrattade och la på och plötsligt stod hon bredvid mig.
"hejsan" sa jag.
"haha, hej, vem har vi här då?" sa hon.
"Olivia, detta är Daniella och Karoline, mina största fans." sa jag.
"Karoline och Daniella, detta är min flickvän Olivia" sa jag och de hälsade på varandra.
"Trevligt, jag går och sover igen" sa hon och skrattade lite.
"vänta!" sa jag och började mig fram och kysste henne. "Så, nu kan du gå". Hon skrattade precis som jag var helkonstig och gick och satte sig.
Jag såg hur tjejerna blev avundsjuka så jag gav dem båda en jättekram.
"ni gjorde detta till en jätterolig resa tjejer" sa jag.
"Eric, detta var det enda som saknades i mitt liv, tack så jätte, jätte mycket" sa Karoline.
"ja, tack så himla mycket" sa Daniella
"trist att det bara är 20 minuter kvar på resan" sa jag.
"mm" sa de båda samtidigt lite ledsamt.
"men vi ses ju på Lördag" sa jag.
"ja, jag längtar redan" sa Karoline.
Det var nog de goaste tjejerna jag träffat efter Olivia.
"och du Eric..."
"mm"
"asså, Karoline har ju suttit i ditt knä hela resan.. så jag undrar om lixom.." hon lutade sitt huvud åt sidan medans hon sa det.
Jag skrattade och förstod precis vad hon menade och det gjorde Karoline också. Hon reste sig upp och bytte plats med Daniella.
"tack" sa hon och kramade mig länge.
"det är lungt" sa jag.
Vi snackade en stund och Daniella höll sina armar runt min hals hela resan.
"Vi anländer om 2 minuter till Stockholm Central" sa en kvinna i högtalaren.
De båda suckade och Daniella reste sig upp så jag kunde komma ut och ta mina saker.
Jag gick till min plats och tog ner våra väskor. Sedan böjde jag mig mot Olivia som sov och gav henne en puss på kinden.
"älskling, vi är framme" sa jag.
Hon öppnade ögonen och log.
"okej" sa hon och gav mig en kyss på munnen eftersom jag fortfarande stod lutad över henne.
Jag gick fram till Daniella och Karoline och kramade de båda länge.
"tack för en jätterolig resa tjejer" sa jag.
"tack själv, du gjorde precis mitt liv" sa Karoline.
"aa, tack så mycket, du är bäst" sa Daniella. Jag skrattade och kramade dem en sista gång. De kändes som vi hade känt varandra jättelänge. Eller jag menar.. 3 timmar med varandra där vi bara typ lärt känna varandra.
Jag gick bak till Olivia och tog hennes hand.
"ni verkar ha haft roligt" sa hon och log sådär gulligt som bara hon kan.
"ja, jättegoa tjejer" sa jag.
Tåget stannade och vi hoppade av. Jag viftade lite mot en taxi och menade att den skulle stanna och det gjorde den också. Txichaffören la våra väskor i bakluckan och körde oss sedan hem.
*
Klockan är 20.00 och jag och Olivia satte oss i soffan och slog på TV:n. Och eftersom det är söndag så slog jag på "True talent". Det är första gången vi ser det, men det är ju lite roligt när Danny är med.
Vi har ju en hörnsoffa i vårt hus så jag la mig där det fanns fotstöd och Olivia la sig i mitt knä.
Vi kollade inte speciellt mycket på Tv:n utan låg mest och småpratade lite.
"Eric" sa hon.
"mm"
"varför valde du just mig när det finns så många andra snygga tjejer som skulle göra allt för att bli tillsammans med dig?"
"För att när jag såg dig första gången där i publiken så fastnade jag för dig. Du var lixom så himla vacker och det var därför jag tog upp dig på scen för jag ville se hur du va lite som person. You turning me upside down, but i'm loving it"
"du är så gullig" sa hon och vi båda skrattade.
"ska vi gå och lägga os nu kanske?" sa jag.
"ja, jag är trött" sa Olivia.
Jag gick fram och stängde av TV:n och tog av mig tröjan och jeansen och gick och la mig i sängen bredvid Olivia.
"Eric"
"mm"
"Jag är fortfarande jättenervös inför dethär med ett barn och så" sa hon.
Jag vände mig mot henne och hon la sitt huvud på min arm.
"gumman, det är jag också men vi måste vara starka för att klara av det" sa jag.
"mm, kommer du alltid stå vid min sida?"
"Du behöver inte ens tveka när det gäller sånt. Jag kommer alltid vara med dig och alltid stötta dig."
"du är bäst" sa hon.
"Det är alltid du och jag" sa jag och kysste henne länge.
Hon släckte lampan och tryckte sig nära mig så vi låg "skeden" och jag höll min vänstra arm om henne och sedan somnade vi.


Vad tycker ni? KOMENTERA !
Vad ska hända? tipsa :D

Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Erics band ;)

gud va bar! gud va bra! gud va bra! gud va bra! JAG HAR INGA ANDRA ORD!!? :D jo föresten ett.. UNDERBART!

STORA kjamar<3

Datum: 2011-11-05 Tid: 17:34:28
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: jojjo

läs de jag skrev på förra kapitlet

Datum: 2011-11-05 Tid: 22:26:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: