It's like that with you...♥ - kapitel 25

Vi åkte hem och åt och så med gästerna och sedan när de gått hem satte jag mig i soffan bredvid Olivia och min minsta lillasyster satte sig i mitt knä.
"Eric" sa hon.
"mm"
"kommer mamma tillbaka?"
"kära du" sa jag och klappade henne på huvudet.
"du kommer få träffa mamma när du kommer till himlen om massa, massa år" fortsatte jag.
"men hääär" sa hon.
"nej, det kommer hon inte, men hon kommer alltid finnas här inne" sa jag och pekade på hennes hjärta.
Hon gav mig en lång kram och sedan satte jag på disney channel för att de små ville kolla på lite barnprogram.
Jag tycker mest synd om de små för de får inte växa upp med en mamma på det sättet som jag fick.


Efter ett tag gick jag och Olivia och la oss.
"Du var jätteduktig idag" sa Olivia.
"tack, men det var rätt jobbigt"
"det syntes inte, du var lika bra som alltid"
"tack" sa jag och gav henne en kyss och släckte lampan. Jag drog henne närmre mig och kysste hennes nacke.
"du luktar gott" sa jag och skrattade.
"jaha, det va ju bra" sa hon och skrattade hon med.
Jag fnissade lite till.
"sov nu, puss, jag älskar dig" sa hon.
"puss, älskar dig" sa jag och blundade och somnade tillslut.
Nästa dag
Idag fick vi sova ut eftersom de små var på dagis och skola idag.
Jag vaknade och kollade frammot där Olivia låg och kollade på mig. Jag log.
"vad läskig du är" sa jag.
"men du är så vacker" sa hon.
"Vill du se något vackert?" sa jag.
"aa" sa hon.
Jag plockade upp min plånbok och visade en bild på henne som jag hade satt in där.
"är det något som är vackert så är det dethär" sa jag.
"haha, du är för gullig" sa hon och la sig närmre mig och satte sin panna mot min.
"Jag drunknar i dina ögon" sa hon.
"I'll save you" sa jag och kysste henne länge och passionerat.
Hon satte sig på mig med täcket emellan. Sedan tog hon tag i mina händer. En i varje hand.
"vilken tid går tåget?" frågade hon.
"om 4 timmar" sa jag.
"okej"
plötsligt fick jag ett sms. Jag tog upp mobilen och kollade på den.
"man, jag har hört vad som hänt. Jag beklagar, hoppas vi kan hänga någon dag, I miss you bro" Det var Danny, Danny Saucedo.
Det var längesedan jag hört från honom.
"Tack, det betyder mycket. Klart, åker hem till sthlm idag så imorgon kanske? miss you 2 brother" Svarade jag.
"yepp, hörs imorgon kingen"
"vem var det?" frågade Olivia.
"Danny" sa jag.
"Saucedo?"
"mm"
"coolt" sa hon och log kaxigt.
*
Vi gick ut och satte oss i pappas bil och han körde oss till tågstationen.
vi hade bra förklädnader för att vi inte har lust att få så mycket fokus runt oss idag.
Jag hade en luva som täckte hela håret och sedan hade jag en liten fake-mustach.
Olivia hade uppsatt hår och knallrött läppstift och någon klänning på sig. Hon liknade inte sig själv alls, men hon är vackert i allt ändå.
Vi kramade pappa hejdå och gick till perrong 4 där tåget skulle avgå ifrån.
Vi fick konstiga blickar mot oss men vi struntade i det.
Jag såg tåget komma en bit bort så vi tog våra väskor och gjorde oss färdiga.
"let's go" sa jag och tog hennes hand.
"jepp" sa hon och följde med mig. Tåget stannade och vi hoppade på.
"vilka platser har vi?" frågade Olivia.
"46 och 47" sa jag.
Vi gick lite längre fram i tåget och sedan hittade vi våra platser.
Jag la våra väskor i facket ovanför sätena och satte mig sedan bredvid Olivia.
"du Eric" sa hon.
"ja"
"imorgon ska jag på ultraljud, kan du följa med?"
"klart jag kan, men vilken tid är det?"
"14.30"
"okej"
Jag messade Danny:
"eyy, kan vi ta det vid 12 tiden eller så? ska iväg vid 14. eller så tar vi det vid kanske 16? "
"vi kan ta det efter, har inte tid på morgonen"
"okej, see you bro"
Olivia la sitt huvud i mitt knä och benen på hennes säte så hon lå på rygg.
"vänta lite" sa jag och tog av min tjocktröja och la den som en huvudkudde för henne.
"tack" sa hon och log.
Hon plockade upp mobilen och gick in på facebook och lite sånt men jag brydde mg inte riktigt utan blundade en liten stund.
Kanske 20 minuter senare vaknade jag ur min halvsömn utav att jag hör någon spela "Manboy" litte svagt. Jag kollar ner på Olivia men hon sover tungt.
"gud vad han är snyyyyyygggg" hörde jag en tjejröst säga.
"han är bäst" sa en annan.
"tänk att vi ska träffa honom om 3 dagar" sa den första tjejen.
"jag kan inte fatta det!"
Jag kollade mig förvånat runt och sedan en bit fram såg jag två tjejer som satt med vars en "Eric Saade" tröja och kollade på bilder på mig. Jag log för mig själv.
Japp, jag ska ha en skivsignering om tre dagar i gallerian.
Jag tänkte lite för mig själv..ska jag gå fram och överraska dem? tänk om de börjar skrika i tåget eller tänk om någon svimmar. Fasst i och för sig var det bara jag, Olivia, de två tjejerna och 3 andra barnfamijer med barn som skrek som satt i denna vagnen.
jag tog av mig fake-mustachen och plockade upp mobilen för att checka så att jag inte såg för konstig ut.
Jag lyfte försiktigt på Olivis huvud och lyckades ta mig ur mitt säte på ett hyfsat smidigt sätt.
Jag kollade mig diskret runt och gick sedan fram till sätena där tjejerna satt.
"tjena tjejer, gör det något om jag hänger lite med er?" sa jag och log.
De kollade konstigt på mig men när de såg att det var jag så fick de nästan lite svårt att andas.
"ERIC!" skrek den ena.
Jag satte fingret för min mun och hychade dem lite.
"japp" sa jag.
"OMG!"
"jag hörde att någon sa mitt namn så skulle bara se vad det handlade om" sa jag lite på skoj.
"oh my fucking god! kan jag få en kram?" sa den ena.
"absolut" sa jag och kramade om henne och sedan den andra.

Vad tycker ni? KOMENTERA

Skrivet av av: Triciaa

oms! vad bra! :D

du måste fortsätta skriva efter denna novell :)

:D

Datum: 2011-11-04 Tid: 15:43:07
Hemsida: http://ericsaadeforever.blogg.se/
Skrivet av av: eric älskare

jätte bra novell! :3

Datum: 2011-11-04 Tid: 18:04:20
Skrivet av av: amanda

Ett till idag snälla. De här va sjuuuukt bra

Datum: 2011-11-04 Tid: 18:04:38
Skrivet av av: jojjo

jag tkr att olivia ska typ träffa - kommer inte ihåg namnet - den här ex killen som hon bråka med i början och han ska typ lura in henne till någon gränd och eric är inte med så slår han henne i magen, men det blir inte fel på bebisen:) grym novell btw<3:***** älskar dej!!!!: pusspårejgmn:*

Datum: 2011-11-05 Tid: 08:53:41
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Erics band ;)

NÄMEN GUD VA BRA!<3 Loving it! <33

Du är så grymt bra!? Hur gör du!??? :O

Kjam!!<3

Datum: 2011-11-05 Tid: 11:56:44
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: