Svaaaar

VAR DU I MALMÖ?! Men va f*n! Jag med :( Kunde kanske sett dig om jag vetat hur du sett ut och om du skulle dit :(
Svar: hehe ;) jag hade denna tröjan på mig och stod nästan längst fram i mitten och var nästan sist i kön på signeringen för att han skulle komma ihåg mig mer :$ hhehehehehe
han va bäst! kram

Skrivet av av: Doku-Doku-Dokuro-Chan

Aha, synd att jag inte såg dig :'( Vore sjukt kul liksom ;)

Och ja...Han var verkligen bäst :D När han signerade så hade jag satt klistermärket på skivan på min panna och han bara : Du har ett klistermärke på panna, hehe ;)

Och jag trodde jag skulle börja gråta xD

Datum: 2011-12-11 Tid: 20:01:24
Skrivet av av: johanna

var va det i malmö ?

Datum: 2011-12-12 Tid: 20:50:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: