It's like that with you...♥ - kapitel 62

Tillslut slutade vi hångla och Eric la sig ner på kudden och jag la mig ner mjukt bredvid honom med huvudet på hans bröstkorg. Han doftade så gott. Jag tog djupa andetag då och då bara för att få in den underbara doften.
Jag kände hur ögonlocken käpade för att hålla sig uppe och jag blev allt tröttare och tröttare.
"ska vi försöka sova nu?" sa jag.
"det låter som en jättebra idé" sa Eric.
"godnatt, jag älskar dig så otroligt mycket" sa jag.
"godnatt älskling, jag älskar dig mer" sa Eric och kysste mig på hjässan. Han släckte lampan och drog upp täcket och la det över oss båda och vi somnade tätt, tätt intill varandra.



Nästa morgon
När jag vaknade förstod jag först inte vart jag var. Jag vände mig om och såg Eric ligga och sova så sött. Då kom jag på att vi var i den nya lägenheten.
Jag drog mig närmare honom och kysste honom på läpparna för att han skulle vakna och det gjorde han också. Han öppnade ögonen och log.
"godmorgon gubben" sa jag.
"godmorgon" sa han och kysste mig och som vanligt hade han världens godaste andedräkt.
"sovit gott?"
"har aldrig sovit bättre" sa han och fnissade lite gulligt.
"så bra" sa jag och gav honom en snabb sista kyss innan jag klev ur sängen och klädde på mig kläder. Eric låg kvar i sängen och kollade nöjt på mig när jag bytte om.
"Du, jag ska föresten göra en radiointervju på Sveriges radio idag" sa han.
"jasså, närdå?"
"om en timme" sa han och reste sig ur sängen.
"okej". Han klädde också på sig lite kläder och sedan gick vi båda ut i köket och åt frukost. Erics hår stod ut åt alla håll och han var hur gullig som helst. Vi tog vars en macka och vars ett glas jouice och satte oss sedan vid matbordet och åt. Eric plockade fram dagstidningen och började bläddra i den. Jag satt tyst för mig själv och bara funderade på lite allt möjligt. Inget speciellt.
"jag måste fixa klart mig" sa Eric och reste sig upp och ställde disken på diskbänken.
"Jag med" sa jag och följde med honom till toaletten där vi båda fixade oss på vårt egna lilla sätt.
Eric slickade luggen åt höger och satte sedan på sig en hatt och var hur snygg som helst.
"vill du följa med till radiostationen föresten?" frågade Eric och satte sina armar runt om mig och kramade mig länge.
"varför inte?" sa jag och fnissade lite och fortsatte att hålla om honom.
"så bra, för jag vill inte åka ifrån dig"
"aww, jag vill inte heller att du åker" sa jag och böjde upp huvudet och kysste honom. Vi gjorde oss helt klara och gick sedan ner till Erics bil och han satte sig i förarsätet och jag bredvid. Han körde oss till radiostationen där folk stod och väntade på oss. Jag satte mig i en soffa utanför inspelningsrummet och Eric gick in och började intervjuas.
*
Efter en halvtimme ungefär kom Eric ut igen.
"gick det bra?" frågade jag och tog tag i hans hand.
"jodå, helt okej, det var väldigt mycket frågor om dig" sa han.
"om mig?" sa jag förvånat.
"aa"
"varför det?"
"jag vet inte, kanske för att du är så himla fin" sa han charmigt och kysste mig.
"sötnos" sa jag och log kärleksfullt mot honom. Han skrattade lite stolt och vi gick sedan ner till bilen och Eric började köra.
"Men vi skulle till vänster där" sa jag men Eric fortsatte köra utan att svara.
"hallå?". Fortfarande inget svar utan han kollade bara på mig och log. Plötsligt stannade han vid ett av mina favoritcafén och klev ur bilen. Han öppnade min dörr och gjorde en gest med sin arm menande att jag skulle kliva ur bilen.
"Varsågod min sköna" sa han med någon tillgjord rolig röst.
"så pass" sa jag och skrattade. Jag klev ur bilen och vi gick in och satte oss vid ett bord.
"vad vill du ha? jag betalar, välj vad du vill" sa han.
"varför allt detta?" frågade jag och tog tag i hans hand.
"för att du är världens bästa tjej helt enkelt" sa han och log. Världens bästa kille skulle jag säga.

Så! tack för alla urgulliga komentarer! man blir så glad :D fortsätt komentera! KRAM

Skrivet av av: Doku-Doku-Dokuro-Chan

Man kan ju inte kommentera något dåligt på en såhär bra novell :DDDD De verkligen äger och jag skulle dö om du slutade ;)

Datum: 2011-12-27 Tid: 08:52:18
Skrivet av av: Ellen

asså du äger verkligen på att skriva noveller !!!! :D

BARA BÄST !!!! <3

Datum: 2011-12-27 Tid: 11:07:42
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

Du.. är såååå bra<3 :) Du är verkligen super talangfull och jag älskar din novell<3333333 KJAM<3



(MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!)

Datum: 2011-12-27 Tid: 14:58:06
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

Du.. är såååå bra<3 :) Du är verkligen super talangfull och jag älskar din novell<3333333 KJAM<3



(MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!)

Datum: 2011-12-27 Tid: 14:58:21
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: Nathalie

Hej:) älskar novellen!:) har bara en fråga hur gör du din header?? Den är fett snygg ju:) puss:)<3

Datum: 2011-12-27 Tid: 23:17:03
Hemsida: http://ericsaadenovell.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: