It's like that with you...♥ - kapitel 58

Efter en skön dusch klädde jag på mig ett par jeans, en långärmad tröja och en tjocktröja och gick sedan in till Olivia och Amanda som nu satt och kollade igenom allt de handlat idag.
"hejsan" sa jag och satte mig bredvid Olivia och gav henne en kyss.
"hejhej" sa de båda i mun på varandra. Jag skrattade lite smått och tog upp en liten ljusblå sparkdräkt från soffbordet.
"Så söt" sa jag och log.
"tack, denna är min favorit" sa Olivia och tog upp en sparkdräkt med en liten giraff på.
"aww" sa jag och kysste henne och pussade sedan hennes mage.
Just nu kan jag faktiskt föreställa mig så underbar liten familj vi kommer att bli.

Vi kollade vidare lite på alla grejer de köpt. Kläder, nappflaska, leksaker.. jag allt möjligt. Men sedan var det dags att börja laga middag.
"vill du äta här?" frågade jag Amanda.
"om jag får så" sa hon.
"klart du får" sa jag och log.
"okej, tack så mycket" sa hon och log hon med.
Jag gick ut i köket och började laga pasta carbonara. Änkelt och gott.

Olivias perspektiv
Jag gav Eric en kyss och sedan gick han ut i köket och började laga middag. Han är så snäll och så duktig.
Jag fortsatte att prata lite med Amanda och vi hade jättekul. Det osade så gott i hela lägenheten av maten Eric lagade.
"vad tycker du att bäbisen ska heta?" frågade jag Amanda. Hon tänkte en stund.
"Victor kanske" sa hon sedan. Jag blev faktiskt lite chockad eftersom att i princip alla vi frågat faktiskt sakt det namnet.
"det tycker jag också" sa jag glatt.
"men den känns som en Victor" sa hon och klappade magen. Amanda är verkligen världens bästa kompis.
Vi snackade en stund till och sedan kom jag på hur vi hade det för ett halvår sedan. När vi inte hade Eric med i bilden. Hur mycket allt har förändrats.
"Du Amanda" sa jag.
"mm" sa hon.
"kommer du ihåg när vi skulle på Erics konsert, hur glada och speedade vi var för att få se honom"
"just det" sa hon och skrattade lite.
"tänk att han faktiskt bara är några meter ifrån och lagar mat åt oss nu" sa jag och skrattade jag med.
"gud vad konstigt och fort allt gått"
"ja verkligen" sa jag och seden blev det tyst en liten stund.
"ska vi busa lite?" viskade jag.
"visst" sa Amanda och skrattade.
"Vi attackerar honom" sa jag och nickade mot Eric. Amanda skrattade bara och vi gick till köket och utan att han såg oss slängde vi oss på honom och började kickla honom.
"AHH nej sluta!" skrek han skrattandes.
"Aldrig!"
Han låg på golvet och försökte sprattlandes få bort oss. Vi slutade och jag gav honom en lång kyss på munnen.
"såja det var bättre" sa Eric och skrattade. Amanda låg över honom och jag satt på knä över honom och kysste honom en gång till.
Han reste sig upp och tog av maten från spisen som precis blev klar.
"Sätt er nu vid bordet mina små älsklingar så ska jag duka fram till er" sa han och jag och Amanda satte oss nöjt vid bordet. Eric hällde upp mat åt oss och satte sig sedan han också vid bordet och började äta på maten han lagat som smakade helt fantastiskt.
"jättegott" sa Amanda.
"ja, du är så duktig älskling" sa jag och han log stolt.
"tackar" sa han.
*
Vi åt upp och Amanda gick hem. Klockan är 22.00 och jag och Eric gör oss i ordning för att gå och lägga oss.
Eric tog av sig sina byxor och sin tröja och la sig i sina boxershorts i sängen. Eric utan kläder är som att vara i himlen. Så vacker.

SÅJA KOMENTERA! ni var inte lika bra på att komentera förra kapitlet :( kom igen! kram

Skrivet av av: Doku-Doku-Dokuro-Chan

Det måste vara en sjukdom att skriva så bra...Smitta av dig till mig tack xD Skoja bara men det är nog så det är egentligen...Längtar tills nästa kapitel :D

Datum: 2011-12-21 Tid: 23:23:31
Skrivet av av: Ellen

aså du är så sjukt duktig på att koma på saker som ska hända jag fattar inte hur du gör! Jag hade aldrig klarat av det!!!

Datum: 2011-12-22 Tid: 09:21:56
Skrivet av av: Ellen

asså så sjukt bra !! <3

längtar tills nästa!! <3

Datum: 2011-12-22 Tid: 10:05:23
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

Super jätte underbart bra!!! :D<3

LÄNGTAR SÅÅÅ TILL NÄSTA :D

Kjam<<3

Datum: 2011-12-22 Tid: 12:36:54
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: Erica

Sjukt bra!! som vanligt!!! Längtar till nästa! <3

Datum: 2011-12-22 Tid: 13:12:14
Hemsida: http://ericsaadestoories.blogg.se/
Skrivet av av: Noomi

helt bääääst :D

Datum: 2011-12-22 Tid: 15:39:30
Skrivet av av: Amanda

guuuud vilket bra kapitel! haha, skratta nog lite för mycket av den sista meningen :D

Datum: 2011-12-22 Tid: 22:13:25
Hemsida: http://novelsbyyme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: