It's like that with you...♥ - kapitel 53

"nej, men älskade lilla vän! det var bara ett fan!" sa jag och drog en hand genom håret.
"så, det är inget speciellt med henne?"
"nej, absolut inte. Du är den ända för mig" sa jag.
"säker?" sa hon generat eftersom att hon insåg nu hur hon gjort bort sig.
"100 procent" sa jag.
"vilken tur för mig då" sa hon och fnissade.
"tro aldrig något annat älskling" sa jag och kysste henne. Klockan är 01.00 och det är inte mer än dags att sova nu.
Jag tog av mig tröjan, borstade tändena och la mig försiktigt i sängen bredvid Olivia. Tänk om hon inte överleft. Tänk om jag legat här själv och gråtit. Gråtit över att aldrig få kyssa hennes mjuka läppar igen. Bara för det satte jag mig upp och böjde mig över henne och kysste henne. Helt underart.
"godnatt gumman, jag älskar dig" sa jag och la mig ner och blundade och tog tag i hennes hand.
"Godnatt älskling. Jag älskar dig också" sa hon och vi somnade med händerna knytna i varandra.



Nästa morgon
Jag gick upp lite tidigare idag för att fixa frukost på sängen till Olivia. Jag fick dock inte mycket sömn inatt för Olivia lät hela tiden av smärta. Jag fick lugna henne några gånger och hjälpa henne att ta sina mediciner. Det är så synd om henne.
Jag sneglade på klockan - 10.24- .
Eftersom att det blev så sent igårkväll kommer Olivia nog inte vakna förens om minst en timme ändå, så ingen bråska.
Jag släpade mig ur sängen och gick ut i köket och fixade lite frukost och gick sedan in till sovrummet med maten.
"Godmorgon älskling" sa jag och gav henne brickan. Hon var lite yrvaken men hur gullig som helst ändå.
"oj, godmorgon, tack så mycket".
"hur mår du idag?" frågade jag och kysste henne.
"jag har lite ont, men du gör allt så mycket bättre" sa hon och log.
"så bra" sa jag och log och la mig i sängen.
"vad ska du göra idag då?"
"klockan fyra har jag en signering, annars inget, själv då?"
"jag vet inte" sa hon lite ledsamt.
"vill du följa med på signeringen sen så får du det" sa jag och tog tag i hennes hand.
"ja, va kul, men då måste du hjälpa mig upp" sa hon och skrattade.
"allt för dig min kära" sa jag skämtsamt och sträckte fram min hand för att hon skulle ta tag i den.
Hon skrattade och tog av sig täcket och tog tag i min hand. Med lite samarbete lyckades vi tillslut få Olivia att komma upp ur sängen och sätta sig i sin rullstol.
"såja" sa jag och böjde mig ner för att ge henne en kyss. Med hennes ansikte millimeter ifrån mig, och hennes läppar på mina var det som bäst.
*
Efter en dag med massa mys hemma i lägenheten var det dags att göra sig i ordning för signering.
Jag gick in i sovrummet och öppnade min garderob. Vad ska jag ha på mig då?
Efter en lång stund med många byten hittade jag tillslut en fet outfit. Det blev ett par svarta byxor med mycket häng och en vit långärmad tröja med en college-jacka ovanpå och en grå halsduk. Sedan gick jag in i badrummet och kletade in lite vax i håret. Olivia hade gjort i ordning sig på bästa möjliga sätt, och hon var så vacker.
"ska vi bege oss nu?" frågade jag och gick mot hallen för att ta min jacka och så.
"japp" sa hon och rullade till hallen och jag hjälpte henne att sätta på sig sin jacka och sedan rullade jag henne ner där en taxi stod och väntade på oss.
Det blev bökigt med rullstolen och allt men tillslut så fixade allt sig och vi satte oss i bilen.
"förlåt för att allt kommer att ta så mycket längre tid nu" sa Olivia skyldigt.
"gumman, det är inte ditt fel" sa jag och kysste henne.
"du är bäst" sa hon.
"du är bättre" sa jag och gav henne en kyss till.
Taxin stannade och vi hoppade av. Vi försökte vara lite secret så inget fan skulle se oss. Och det gick faktiskt ganska lyckat. När vi var klara så gick vi in bakhållet och jag hörde hur fans skrek. Det gjorde mig glad. Plötsligt fick jag ett sms. Det var från Evelina. Hon som jag var och hälsade på.
"Hej Eric, jag vill jättegärna få träffa dig igen. Det var mitt livs bästa upplevelse! har du tid? kram Evelina"
Vad kul!
"Tja! jag vill träffa dig också, så roligt! har du tid så kan du komma till signeringen så kan vi snacka lite här /E" svarade jag. Jag fick snabbt ett svar.
"Tack så mycket! du är bäst. Klart jag kommer! vi ses om en liten stund! kram".
"gött! kram"
Olivia satt bredvid mig under hela signeringen. Jag fick massor med godis och brev från alla fansen. Sånt som jag älskar. Sist i kön stod Evelina. Jag gav henne en kram och jag lät henne sitta i mitt knä.
"hur är det?" frågade jag.
"sådär" sa hon lite ängsligt. "men du gör allt mycket bättre" tillade hon snabbt. Jag skrattade lite.
"jasså, varför bara sådär?" frågade jag och höll om henne i ett stadit grepp och hon verkade gilla det.
"äh, bara lite smågrejer, hur mår du då?" frågade hon.
"jag mår bara bra"
"men vad har hänt med dig då?" frågade Evelina Olivia.
"jag blev påkörd av en bil" sa hon lite ängsligt.
"ajdå, hoppas det blir bättre"
"tack sötnos" sa Olivia och log.
Vi snackade lite till och Evelina var jätteglad hela tiden. Det är så kul när man kan göra andra glada.
"tack så mycket för allt" sa Evelina och fick sedan en kram och gick sedan hem.
En härlig dag helt enkelt.

Inget kul kapitel, men det är inget som händer nu så det får bli som det blir! KOMENTERA ÄNDÅ!

Skrivet av av: Doku-Doku-Dokuro-Chan

Det är bra ändå, det ska du veta ;)

Datum: 2011-12-12 Tid: 20:52:02
Skrivet av av: Emma

du e skitbra på att skriva!

Datum: 2011-12-12 Tid: 22:40:29
Skrivet av av: Jennifer :D

Så bra :')

asså.. du är så bra att jag vet inte vad jag ska skriva? Jag har inga ord? :O

Första gången Jenna är mållös!! xD

Men verkligen jätte bra och jag längtar till nästa!!

Datum: 2011-12-12 Tid: 23:22:33
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: Erica

Det är bra ändå! <33

Datum: 2011-12-13 Tid: 16:19:29
Hemsida: http://ericsaadestoories.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: