FEEL ALIVE...♥ - KAPITEL 40

Amanda och jag stod i kön som ringlade sig fram till bordet där Eric satt och skrev autografer och tillslut kom vi fram till honom och han kollade skumt på mig men skrev sin underbara autograf på skivomslaget och vi gick ner igen. Snabbt smsade jag Eric och sa att jag lovat en kompis att följa med henne hit och han svarade ett snabbt ses sen puss! 
Scenen ändrades snabbt och nu gick jag på gatan på väg någonstans undra vart?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jag fortsatte gå tills jag tillslut kom fram till en lägenhet och knackade på. Eric öppnade och ledde in mig till vardagsrummet där han hade gjort jättemysikgt med tända ljus.
"Vilken film ska vi se?" Frågade jag försiktigt.
"Titanic kanske?"

Titanic! Jag älskar den filmen! En utav mina favoriter.

Eric gick ut i köket och poppade popcornen och jag satte mig till rätta i soffan i några filtar.

Det luktade popcorn och stearinljus i hela lägenheten

”Hej snygging” sa jag när han kom tillbaka.

”Hejsan snyggare” sa han och satte på filmen.

Han satte sig i soffan och la armen om mig och jag la huvudet på hans bröst.

Han luktade så mysigt.

Filmen startade.

Vi låg där och bara mös i soffan och åt popcorn. Eric masserade min hårbotten och det var så skönt. Jag låg bara och njöt. Han är så snäll. Han klappade mig lite då och då på kinden och fortsatte sedan att klappa mitt hår och masserade min hårbotten lite till. Jag tog tag i den handen han inte masserade med och vi höll hand hela filmen ut.

 


"Eh ursäkta frun men du måste vakna nu, din dotter ligger och skriker och det stör!" 

"Mm jag ska ta henne." mumlade jag ur mig och gick upp. Idiot tänkte jag om henne, en dam i förtioårs åldern bara kan komma in och säga så med en så arg och bitchig ton det förstår jag inte. 

"Förstår du det min lilla älskling?" 

Försiktigt tog jag upp Haley och gick bort till min säg igen för att amma henne, hon måste ju vara hungrig nu. Samtidigt som jag ammade henne så tänkte jag på drömmen som jag haft och att om surtanten, ursäkta språket men jag gillar verkligen inte henne just nu, inte kommit in så hade jag förmodligen drömt mer och då hade jag kommit ihåg mer om Eric. 

Haley somnade i min famn och jag satte igång tv på sjukhuset och kollade lite på vänner tills en läkare kom in i rummet.

"Hej!"

"Hej på dig!"

"Jo det är såhär att du har pignat till riktigt bra och riktigt fort så om du vill så får du gärna åka hem redan i eftermiddag. Om du vill alltså?"

"Ja det vill jag jätte gärna"

"Ja det förstår jag och jag ringde till din mamma och hon sa att hon kunde komma och hämta dig vid två så det är bara två timmar kvar."

"Okej vad skönt"

"Jepps! Jag kommer in en sista gång och säger hejdå sen innan du åker." sa hon och gick it genom dörren. Jag pussade Haley på huvudet och tog sedan upp min mobil för att ringa till Eric.

Erics perspektiv


"Pappa jag e hungjig!" Sa Victor och kom springande mot mig där jag satt i soffan. 

"Så ska vi gå ut i köket och göra lite lunch då?"

"Jaaaaa!"

"Vad ska vi göra för något gott då?"

"Sött bullar!"

"Kötbullar och makaroner ska bli!"

Vi gick ut till köket och satte igång med att laga mat. Victor sa att han ville steka köttbullarna så varför inte låta honom försöka? Jag kommer ju såklart vara bakom honom hela tiden och se till att det inte händer något.

"Gubben kan du kolla hit?" 

Victor kollade på mig och log stor och jag tog en bild för att lägga ut på instagram.

'cocking with my lovely son <3' skrev jag och la sedan ner mobilen för att fortsätta laga mat. 

Maten blev klar och vi satte oss för att äta i det nyinrädda köket. Hela huset är faktiskt klart nu, eller klart och klart, allt är inrätt och alla gerjer är på plats men vi ska förmodligen köpa lite nya möbler och så men det får vi ta lite senare. 

*ringring*

Jag tog upp mobilen och såg att det var Olivia som ringde.

"Hej älskling!"

"Hej Eric! Jo mamma kommer och hämtar mig på sjukhuset om två timmar så då kommer jag och Haley hem till er! Plus jag drömmde mer inatt. Först var jag och Amanda på din singnering och sen gick jag hem till dig och vi kollade på Titanic!"

"Så sant älskling! Du Victor behöver gå på toa så jga måste lägga på nu men vi ses snart!! Älskar dig!"

Lyckan i min kropp var total! Olivia och Haley kommer hem!

 

                                                                                                                                                              


Hej mina små sötnosar! Här kommer kapitel 40! Förlåt om det blev lite kort och lite händelselöst. En liten fråga bara! Tycker ni om att jag går tillbaks till i början och tar om det som att hon kommer ihåg det eller ska jag fixa det på annat sätt? Snälla svara så att novellen blir så bra som möjligt!! Love you guys ♥

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skrivet av av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Bra att du uppdaterar så ofta!! :)

Datum: 2013-01-30 Tid: 20:26:07
Hemsida: http://twinstars.blogg.se
Skrivet av av: Nadja

Sjjjjjjuuuuuukkkkkt suuuuuper bra!!!!

Datum: 2013-01-30 Tid: 20:32:27
Skrivet av av: Ellen

Det är jättebra :D <3

Datum: 2013-01-31 Tid: 14:57:56
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: