TIMELESS ♥ KAPITEL 1

Jag gick runt i det tomma huset, Olivia lämnar Victor i skolan och Haley på dagis och sen ska hon träna. SJälv birde jag vara i studion och skriva låtar men jag orkar inte gå ut till bilen och köra dit. Istället gick jag till soffan och såg bilden från vårt bröllop, mitt och Olivias bröllop för 4 år sedan. Det måste varit den bäsa stunden i mitt liv, när jag såg Olivia, helt underbar komma i genom den där kyrkporten på Ibiza. Jag mins det som igår och ändå var det fyra år sedan. Det är en av de dagar som jag faktiskt tänker tillbaka på varje dag, jag försöker att leva i nuet så mycket som möjligt och inte tänka på saker som redan hänt men den dagen kommer upp i mitt huvud varje dag. Och det gör inget alls. 
Min mobil plingade till och jag såg att det var ett sms från Tomas. Möte idag på kontoret, om en halvtimme. Snabbt smsade jag boysen i studion och sa att jag inte kunde komma till studion förrens i eftermiddag och gick sedan för att sätta på mig kläder, jag tror inte Tomas hade gillat om jag kom i mitt Ah linne och mjukisbyxor. 
 
Jag satte mig i bilen och körde mot Lingman & Co´s kontor. Väl där började det ganska tråkigt, bara massa jobbigt snack om konstiga saker som alla andra som var där brydde sig om utom jag, rätt komiskt då nästan allt handlade om mig. Tillslut så började vi prata om min nya skiva. 
"Jo det är såhär Eric att vi hade tänkt släppa din nya skiva i hela Europa och i USA.!"
 
"Eh, va?"
 
"Ja, du är signad i hela Europa och alla fans här vill ha en skiva, eller hur?"
 
"Ja men i USA då? Där vet dom väl inte vem jag är?"
 
"Kanske inte allmänheten men brancshen gör! Det ringde en person från ett skivbolag och de vill ha dig där, vi släpper skivan där och åker dit senare för att se responsen på det!"
 
Olivias perspektiv 
 
Vägen från skolan verkade aldrig ta slut. Victor har gått i skolan i en hel termin nu och jag är så otroligt stolt över honom men jag går hela tiden runt och undrar om han har det bra där. Eric säger hela tiden till mig att det är självklart att han har det bra och om något skulle hända så skulle vi märka det på Victor och lärarna skulle kontakta Oss. Tillslut kom jag fram till gymmet och möttes av min PT i receptionen. 
 
"redo att träna??"
 
"absolut!"
 
Min PT, Anita, är världens bästa och hon har på bara på två månader fått mig att helåt ändra inställning till att träna. Jag bytte snabbt om och gick ut till Antita igen, redo att bli dödad haha. 
 
Efter att ha gjort typ allt som finns att göra på gymmet och bär benen kändes som gelé  så fick jag äntligen gå och duscha. Duscharna på ofentliga ställen är så oerhört äckliga och jag brukar inte duscha här men  just idag var jag såå svettig att jag var tvungen. 
 
*
 
'Hej älskling! Jag är upp kontoret på möte och ska till studion sen, kommer hem vid 19 Ok? Älskar dig så otroligt mycket hjärtat!<3'
 
jag läste smset från Eric om och om igen och kände inte sluta le, min älskling. 
 
Klockan är lite efter ett på eftermiddagen och jag ska aldelles strax köra och hämta Victor i skolan 
och Haley på dagis men först var jag tvungen att äta något. Jag bredde en macka och tog den med mig i bilen Och körde iväg. 
 
 
Erics perspektiv 
Mötet var slut och jag var i studion med J-son och Jason och jag ska alldeles strax Gå in i sång båset och spela in den nya låten. Musiken började spelas i hörlurarna och jag började sjunga. 
 
"Eric! Din telefon ringer!!!!"
 
jag tog av hörlurarna och gick ut för att svara. 
 
"Tja! Eric här!"
 
"hello is This Eric Saade?"
 
"yes why?"
 
"i'm Helene DEV's maneger and we would like to have you With us on her tour This outom!"
 
"you're kidding me?"
 
"no so what do you say?"
 
 
 
.                                                  
Här har ni kapitel 1 av TIMELESS! Hoppas ni ska gilla det och att ni förlåter mig för att det kom så sent!!!!!! Puss på er❤

Skrivet av av: Nadja

Skit bra!!!

Datum: 2013-03-26 Tid: 19:44:24
Skrivet av av: enya

jättebra

Datum: 2013-03-28 Tid: 22:14:46
Hemsida: http://trenan.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: