Miss Unknown- första Kapitlet

"Då var vi klara för idag!"
jag gick ut från sångbåset i studion, sa hejdå till Jason Gill och Julimar J-son Santos, gick ut till bilen och körde mot gymmet och min PT Christian. 
 
"Tja Eric! Är du redo?"
 
"självklart jag ska bara byta om först!"
 
jag gick in till omklädningsrumet, bytte om så snabbt jag kunde för jag visste att jag redan var sen. 
Christian var stenhård idag, precis som vanligt men jag gjorde mitt bästa och klagade inte det minsta Under träningen men när det kom till stretching så gjorde det verkligen Ont. 
 
Tillslut så släppte Christian iväg mig till duscharna och jag duschade så snabbt som möjligt för Tomas ville snacka med mig på kontoret. 
 
När jag gick ut från gymmet så mötte jag en fantastisk tjej med stora bruna ögon och bruna fina lockar som böljade ner på ryggen. 
Jag gick som i trans till bilen och körde till Lingman och companies kontor sfär att snacka med Tomas men den underbara tjejen Var fast i mitt huvud. Detta resulterade att jag nästan körde av vägen och nästan körde mot rött ljus men jag kom fram till kontoret och gick upp till Tomas. 
 
undra vad hon heter, säkert något finit underbart namn. Hela hon var ju underbar. De fina ljusbruna håret och de fina ögonen. det underbara leendet på hennes läppar. Ansiktet. Jag vill inte ens tänka på det fina ansiktet hon hade, med helt perfekta drag och
 
"hallå Eric, har du hört någonting jag sagt??"
 
"förlåt Tomas! Jag är bara lite ofokuserad!"
 
"vadå då? Träffat någon?"
 
"ett hur kunde du veta det? Och två nej det har jag inte, jag bara såg en helt underbar tjej utanför gymmet precis innan jag kom hit och"
 
"nu kan du inte sluta tänka på henne?"
 
"mm..."
 
 
"haha åk hem nu så pratar vi imorgon istället!"
 
Tomas gav mig en kram och sen åkte jag hem till lägenheten och precis innan jag svängde in på gatan där min lägenhet ligger så såg jag tjejen igen, jag såg den underbara tjejen som jag nästan hade blivit förälskad i direkt när jag såg henne, såg henne kyssa en annan Och det kändes som att mitt hjärta krossades. 
Snabbt körde jag in parkeringen och sprang sedan upp till min lägenhet. 
 
Jag kom in i lägenheten och jag visste inte vad slag skulle göra! Kanske lite överdrivet eftersom jag bara har sett denhär tjejen två gånger i mitt liv och att hon förmodligen inte vet att jag existera, men jag gillade verkligen henne och hoppades verkligen att jag skulle få träffa henne igen. Fast det kändes ganska omöjligt nu. 
 
Sakta gick jag till soffan, satte mig ner och kände tårarna börja rinna ner för mina kinder. Det var längesen jag grät. Och jag skäms inte för att jag gör det, inte alls. Jag är en väldigt känslig kille även fast jag kanske inte visar det så mycket så har jag lätt för att bli ledsen. 
 
Så där satt jag en bra stund innan det knackade 
 På dörren, jag reste mig upp och gick ut i hallen och orkade inte bry mig som att man såg att jag hade gråtit. 
 
"hej! Jag undrar om du vill köpa o shit! Du är ju Eric Saade!!!" sa hon, men jag hörde inget. 
 
Och där stog jag som ett hån och bara stirrade på henne! Det var hon igen.

Skrivet av av: Ellen

OMG !!!! fantastiskt kapitel !! när kommer nästa !!??? :D

Datum: 2013-04-09 Tid: 17:09:19
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Nadja

Super bra!!!!

Datum: 2013-04-09 Tid: 20:07:05
Skrivet av av: enya

super bra<3<3

Datum: 2013-04-09 Tid: 21:25:29
Hemsida: http://trenan.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: