FEEL ALIVE....❤-KAPITEL 51

Vi gick på planet och satte oss, planet började rulla och vi lyfte. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Erics perspektiv
Efter att ha sovit nästan hela vägen till Aruba så var vi äntligen framme. Vi står och väntar på väskorna som aldrig vill komma. Efter att ha väntat i en halvtimme så började det rulla fram några väskor men inte våra. Ensamma var vi inte utan det var bara ett fåtal personer som fick väskor. 
En timme senare gick vi not en buss tillsammans med två andra nordiska familjer som skulle till samma hotell som vi och lika arga som vi. 
*
Olivia är och duschar och jag ligger i sängen och granskar vårt fina hotellrum. Det är riktigt fint och ligger alldeles bredvid stranden, eller bredvid och bredvid det ligger på stranden och bara femtio meter ifrån restaurangen och baren. Det här kommer bli en underbar resa. 
Min telefon ringde så jag gick för att leta upp den, men den var borta. Konstigt eftersom att jag hör den. 
"Olivia vet du var min mobil är?"
"Jadå!" Sa hon och man kunde höra hur hon skrattade
"Jaha, hade du tänkt berätta det eller bara veta vart den är?"sa Jag och kunde inte heller hålla mig för skratt. 
"Kom in hit och duscha med mig vet jag så kanske du får reda på det sen"
Varför inte liksom? En het dusch tillsammans är väl aldrig fel. Jag öppnade dörren och gick in, tog av mig mina kläder och gick in till henne. 
Olivias perspektiv 
"Kom in hit och duscha med mig vet jag så kanske du får reda på det sen"
Eric öppnade dörren och kom in, han hade redan tagit av sig tröjan så han hade bara shorts fast dom åkte av direkt och det gjorde kalsongerna också. Han gick fram till mig inne i duschen och la sina händer på min midja och kysste mig. Jag kände hur hela min kropp började brinna och la upp mina ben runt hans och han bakade in mig till vägen och kysste mig mer och passionerat. Hans mun förflyttade sig ner mot min hals och mot mina axlar och vi hade sex. Eric stängde av vattnet och bar ut mig till sängen och vi fortsatte. 
En timme senare
Vi låg och mös i sängen, helt utmattade. 
"Ska vi sova nu?"
"Är du lite trött Eric?" 
"Lite.."
"Haha gulleplutt klart vi kan sova nu, men du måste hålla om mig hela natten!"
"Absolut!"
Jag kände Erics starka armar om mig och hans mjuka läppar mot mitt hår, slöt mina ögon och somnade. Bästa natten i mitt liv. 
Erics perspektiv 
Den här resan börjar riktigt bra. 
*
Ring ring
Jag vaknade med ett ryck av att mobilen ringde så det var bara att springa upp och leta, jag var ju lite upptagen igår kväll om man säger så haha. 
Tillslut hittade jag mobilen inne på toaletten, det var därför Olivia viste vart den var. 
"Tja det är Eric!"
"Hej Pappa!"
"Hej gubben! Har du det bra hos mormor och morfar?"
"Ja igår så bakade vi muffins och dom blev jätteglad."
"Vad bra! Du får visa mig hur man gör sen när vi kommer hem!"
"Mm! Pappa jag saknar dig" 
"Aw gubben vi saknar er också men det är inte så lång tid! Vi får ringa till varandra varje dag!"
"Ja nu måste jag faktiskt leka med Rasmus, hedå"
Jag hann inte ens säga hejdå innan han la på och en liten tår rann nerför min kind. 
Plötsligt kom Olivia upp bakom mig och jag kände hennes händer på min mage och blev pinsamt medveten om att jag var naken. Eric, ni ska gifta er! Att vara naken är inget pinsamt. 
"Varför gråter du älskling?"
"Pratade med Victor"
"Vad sa han?"
"Att han saknar oss och att han hade bakat muffins"
Jag vände mig om och såg Olivia djupt i ögonen och gav henne en passionerad kyss. 

   
.                                                                         

Här kommer äntligen kapitel 51!! Förlåt så hemskt mycket om det blev kort och för att det det kom såå otroligt sent!! Hoppas ni förlåter mig!! När Victor pratar kan ni väl tänka som Tt det låter som en tvååring, det är nämligen  väldigt svårt att skriva så:)<3<3 kommentera!!:)<333
 
 
 
 
 
 
 

Skrivet av av: Nadja

Sååå sjukt bra!! Iloveit!!!!

Datum: 2013-02-27 Tid: 21:21:45
Skrivet av av: Ellen

det är riktigt bra skrivet :D <3

Datum: 2013-02-28 Tid: 13:36:30
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: