FEEL ALIVE...♥ - KAPITEL 41

"Hej älskling!"

"Hej Eric! Jo mamma kommer och hämtar mig på sjukhuset om två timmar så då kommer jag och Haley hem till er! Plus jag drömmde mer inatt. Först var jag och Amanda på din singnering och sen gick jag hem till dig och vi kollade på Titanic!"

"Så sant älskling! Du Victor behöver gå på toa så jga måste lägga på nu men vi ses snart!! Älskar dig!"

Lyckan i min kropp var total! Olivia och Haley kommer hem!

 

Olivias perspektiv


När jag hörde hur glad Eric blev när jag sa att jag skulle komma hem idag blev jag ännu gladare själv. En enorm lycka spreds genom min kropp och den blev ännu större när mamma kom in genom dörren med världens största leende på läpparna. 

"Hej mamma!" 

"Hej min älskade! Är du redo för att lämmna det här stället och aldrig mer komma tillbaka?"

"Haha absolut!"

"Men vänta hur ska vi göra med Haley? Hon kan ju inte åka bil utan en barstol?!"

"Lugn gumman! Jag har fixat allt och här kommer ju läkaren också!"

"Ja hej! Jag skulle bara säga hejdå till dig innan du åker. Hoppas allt går bra och att du kommer ihåg Eric nu!"

"Jodå det går väl bättre och bättre men jag kommer inte ihåg särskilt mycket!"

"Det kommer oroa dig inte!"

Hon gick fram och kramade mig och gick sedan till Haley, plockade upp henne och gav henne till mig, sen gick hon ut genom dörren. Vi gick ner till bilen, satte fast Haley i barstolen och åkte iväg. Pinasmt nog så visste jag inte överhuvudtaget vart vi skulle. Eller jag visste att vi skulle hem till vårt hus men jag har ingen aning om vart det ligger. Hoppas mamma hittar.....

 

Erics perspektiv


Min mobil plingade till. 

Ett sms från Lina, undra vad hon vill.

'Hej Eric, det är Jimmy här. Ville bara säga att vi är inne på sjukhuset för att Lina ska föda nu, Victor och Haley kommer få en liten kusin snart.'

Vänta va? Va Lina gravid från första början? Hur missar man att ens storasyster är gravid egentligen? Är inte det helt sjukt. Eller?

"Pappa det är någon som gåj in genom döjjen!"

"MAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAA!" 

Olivias perspektiv


Mamma tog upp Haley ur barnstolen och höll henne i sin famn samtidigt som vi gick upp mot dörren till den fina villan. Där stod vi ett tag utan att röra oss, jag visste inte om jag bara kunde gå in eller om jag var tvungnen att knacka.

"Älskling varför går vi inte in?"

"Kan vi det? Eller måste vi knacka?"

"Du bor här lika mycket som Eric och Victor och jag tror bara att Eric blir lycklig om du går in utan att knacka!"

Orden mamma sa gav mig självförtroende och jag öppnade dörren och gick in.

"MAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAA!"

Victor sprang i en rasande fart mot mig och hoppade upp i min famn. Länge kramade vi om varandra innan Victor hoppade ner och gick fram till mamma och kramade hennes ben. Eric gick fram till mig och kramade om mig, kramade om mig länge och tog sedan sina händer runt mitt ansikte och kysste mig. Hans händer förflyttade sig från mitt ansikte till mitt hår och sedan ner längst min rygg.

"Du är så vacker!" Sa jag till Eric.

"Inget jämnfört med dig!" sa han tillbaks. Han böjde sig fram och våra läppar möttes i en helt underbar kyss. Vår första kyss.


"Hallå älskling?"

"Va? Hej jag bara vänta vad sa du?"

"Du var helt borta i en minut vad hände?"

"Jo jag fick en flaschback, vår första kyss!"

"Ah. Var den bra?" Han gick fram och tog händerna mot min midja.

"Den var helt underbar!" Sa jag och kysste honom igen. Efter den helt underbara kyssen gick vi ut till vardagsrummet där mamma och barnen var. Haley satt i Victors knä och de båda såg väldigt glada ut. 

"Eric?"

"Ah älskling?"

"Har vi kvar lägenheten eller är den redan såld?"

"Den är fortfarande vår, vill du inte bo här eller?"

"Jo jag älskar det här huset men jag vill åka och kolla på den gamla lägenheten och se om jag får några minnen därifrån."

Erics perspektiv


När Olivia sa att hon ville tillbaks till den gamla lägenheten för att försöka komma ihåg mer blev jag faktiskt väldigt glad. Det är klart att hon kommer få tillbaka fler minnen från allt som har hänt i lägenheten om vi åker dit, varför har jag inte tänkt på det innan.

"Det är klart vi ska dit älskling! Men kan vi ta det imorgon och bara mysa idag, eller?"

"Självklart!" 

Hon böjde sig fram och kysste mig, en helt underbar kyss åter igen. Den första kyssen på Olivias insiativ, underbart.

"Pappa får jag kolla på tv?"

"Ja det får du gubben, vet du hur man sätter igång?"

"Ne" 

Jag satte igång tv till Victor som satte sig och kollade på Små Einstains, riktigt dåligt om du frågar mig men han verkar gilla det. 

Olivia har gått och lagt Haley i sin säng och gått ut i köket för att göra kvällsmat. 

Olivias perpsktiv


När jag lagt Haley i sin säng, i rummet som Eric gjort jättefint, så gick jag ut till köket för att göra lite kvällsmat. Efter en snabb titt i kylskåpet så såg jag att vi inte hade särskilt mycket hemma så det fick bli spagetti och köttfärssås. 

Eric har gått och lagt Victor, Haley sover redan och jag står och diskar. 

Några starka armar kom och höll om mig. Jag vände mig om och möttes av Eric underbara ögon.

"Vad säger du om att strunta i disken och mysa lite med mig istället?" Eric log flörtigt mot mig och kysste mina läppar. Han lyfte upp min i hans famn och bar upp mig till övervåningen där sovrummet var. Väl inne i sovrummet så la Eric ner mig i sängen och la sig själv ovanpå mig och kysste mig igen. Erics händer gled innanför mitt linne och han tog av mig min tröja.

*Bebisgråt* 

F*n så nära....

                                                                                                                                                                


Här har ni kapitel 41!! Har ni längtat? I nästa kapitel så får ni veta hur det går när dom kommer till den gamla lägenheten och kommer dom att få ha sex igen? 

Komentera vad ni tycker!!!♥♥♥♥

Puss på er :)<333

 

 


Skrivet av av: Nadja

Suuuuuuper jätte bra! Längtar tills nästa kapitel

Datum: 2013-02-03 Tid: 20:34:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: