Slutar här

Vi har tyvärr något tråkigt att meddela..... Bella som startade den här bloggen och har bloggat här med mig kommer att sluta. Riktigt tråkigt tycker jag. Jag fick chansen att blogga här tillsammans med henne och det har varit riktigt roligt. Vem vet, hon kanske hjälper till att skriva något inlägg om hon har tid :) Iallafall det är riktigt synd tycker jag! 
 
Kramar från Nicolina
ps Bella hälsar till er alla!!!

Skrivet av av: Nadja

Neeeej vad synd :'( hoppas du Nicolina fortsätter skriva kapitel :D

Svar: Jadå! Självklart kommer jag försöka skriva. Dock blir det inte världens bästa uppdatering med kapitel varje dag... :(
ensaadesaga.blogg.se

Datum: 2012-11-12 Tid: 18:36:14
Skrivet av av: Ellen

Vad synd!! Men bolagen kommer finnas kvar va?? :)<3

Svar: Ja, självklart kommer den finnas kvar! Det kommer även så småningom att komma nya kapitel! :)
ensaadesaga.blogg.se

Datum: 2012-11-13 Tid: 20:02:08
Skrivet av av: potatis

när kommer nästa kapitel? :)

synd att hon sluta ;_;

Datum: 2012-11-17 Tid: 03:23:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: