Love is Calling...♥-KAPITEL 23

Jag suddade snabbt bort tanken och började genast tänka på Olivia. Henne och Victor älskar jag faktiskt så oändligt mycket mer än någon annan.
"Eric! Vakna!" ropade JGill genom fönstret, som såg att jag var i mina egna tankar.
"uhm, ja" sa jag och skakade lite lätt på huvudet.
"fokusera" sa han.
"ja, förlåt" sa jag och vi började om igen.
"I really shouldn't be loving you..."

Efter ett tag var allt klar. Låten blev magisk!
Vi satt och tog det lungt i studion ett tag och snackade framtidsplaner. Plötsligt kom J-son med en fantastisk idé.
"Jag tycker att du ska uppfylla din dröm om en inomhusturné" sa han. Jag tänkte på det lite. Det har ju alltid varit min största dröm.
"fan va kul det hade varit!" sa jag upphetsat.
"det hade varit riktigt coolt" sa JGill.
"Vi borde säga till Thomas" sa jag.
"Eric, detta kommer bli så fett" sa J-son. Jag plockade genast upp min mobil och slog Thomas nummer.
"Thomas" svarade han.
"tja, det är Eric" sa jag.
"Hej Eric"
"I've got news for you"
"vadå?"
"Jag vill göra en innomhusturné" sa jag. Det blev tyst i telefonen en stund.
"det låter kul, vi snackar mer sen" sa han sedan. Han började prata om massa annat viktigt och efter en stund la vi på.
"vad sa han?" frågade J-son.
"Han sa att vi skulle snacka mer sen" svarade jag.
"Fattar du hur fett det skulle vara med enn inomhusturné?" sa JGill.
"jafan, liveband, dansare, en ljusshow, ALLT! det kommer bli galet!" sa jag.
*
Någon timme senare var jag hemma igen. Olivia är vaken och tar hand om Victor.
"Hejsan" ropade jag när jag gick innanför ytterdörren.
"Hej älskling", gick det bra idag?" ropade hon från sovrummet. Jag gick in dit och gav henne en kyss. Hon låg och höll på med mobilen lite.
"Det gick bara bra, vi har nya planer" sa jag.
"jaha, vadå för planer?" frågade hon nyfiket.
"Vi planerar en inomhusturné" sa jag samtidigt som jag gick till spjälsängen och plockade upp Victor som låg och lekte med en liten nalle. Sen satte jag mig ner bredvid Olivia igen.
"vad roligt" sa hon glatt. Hon kom med en massa idéer och jag fick lyckorus efter lyckorus när jag tänkte på det.

Såja, kapitel 23 ute! sprid och komentera! love u

Skrivet av av: Anonym

så braaaa! <3

Datum: 2012-03-18 Tid: 12:30:01
Skrivet av av: Anonym

Det här är ju inget kapitel, det är ju typ en halv sida...

Datum: 2012-03-18 Tid: 14:12:44
Skrivet av av: Vampire Diaries Blog

Hej!



Tack för din medverkan i våran Blog Award! Nu är det dags för röstningen. Uppmana dina läsare att rösta på din blogg via länken: http://vampirediariesblog.webblogg.se/2012/march/utkast-mars-18-2012.html#comment



Flest röster vinner, lycka till! :)



MVH / TVDB

Datum: 2012-03-18 Tid: 16:49:34
Hemsida: http://vampirediariesblog.webblogg.se/
Skrivet av av: a.l.v.a.n

Såååå bra!!! <3

Datum: 2012-03-18 Tid: 20:05:07
Hemsida: http://ericsaadelovestories.devote.se
Skrivet av av: a.l.v.a.n

Såååååååå bra!!! <3

Datum: 2012-03-18 Tid: 20:05:55
Hemsida: http://ericsaadelovestories.devote.se
Skrivet av av: Ellen

AAAZZZUUUMEEEEE!!! :)

Datum: 2012-03-19 Tid: 19:46:37
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: ★Jennifer★

SKIIIIIIIITBRA ! :D

Du är så asgrym! :D<3333

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D



You are AWSOME!!!!!!!!!! :D<3

KJAM!

Datum: 2012-03-26 Tid: 12:13:20
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: