Klarar det inte själv

Som ni förstår på rubriken behöver jag hjälp. Jag klarar inte att blogga 3 olika bloggar samtdigt. Först och främst prioriter jag min privata blogg, sedan min egna saaade novell och till sist den här. Ni märker ju själva att det inte går. Innan jul är det mycket i skolan och jag har även lite annnat för mig ;-) finns det någon snäll människa som kan tänkas att hjälpa till att blogga här? Kommentera då!
PUSS!

Skrivet av av: Ellen

Hjälper gärna till! :)

Svar: Bra! Tack! Kontakta mig på kik, heter nicolinahellstrom. Så pratar vi mer!
ensaadesaga.blogg.se

Datum: 2012-12-09 Tid: 20:16:15
Skrivet av av: Ellen

tyvärr så har min mobil lite damp just nu så mitt googleplay funkar inte. Finns det något annat sätt jag kan få kontakt med dig?? :)

Svar: Har du något sätt du kan kontakta mig på? Din mail?
ensaadesaga.blogg.se

Datum: 2012-12-12 Tid: 17:31:54
Skrivet av av: Ellen

Absolut!!
[email protected]

Svar: Har skickat flera mail till dig. Vet inte om du har fått de? Funkar mobilen nu så kan vi snacka på kik :)
ensaadesaga.blogg.se

Datum: 2012-12-17 Tid: 16:10:27
Skrivet av av: Ellen

Ska kolla mailen igen! Där va inget förra gången! Jag ska snart få en iphone eller ska iaf beställa en på onsdag sen får vi se när den kommer för den här mobilen kommer inte börja fungera igen tyvärr.... :)<3

Datum: 2012-12-25 Tid: 10:55:51
Skrivet av av: Ellen

har inte fått ngt mail tyvär! prova igen

[email protected]

Datum: 2012-12-25 Tid: 16:21:33
Skrivet av av: Ellen

Hittade mailet! Hade hamnat i skräppost har svarat nu :)<3

Datum: 2012-12-25 Tid: 19:38:57
Skrivet av av: juliaa

vad heter din privata egna saadenovell?:)

Svar: Hejsan! Menar du min(Nicolina) eller Ellens privata saadeblogg? Min heter i alla fall erickhaledsaadestories.blogg.se hoppas du gillar den!
ensaadesaga.blogg.se

Datum: 2012-12-27 Tid: 17:33:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: