FEEL ALIVE...♥ - KAPITEL 25

Idag ska vi fortsätta på turnén och Tyskland , föst Düsseldorf och sedan Berlin. Oliva och Victor skulle hänga med till Düsseldorf men sen skulle dom åka hem för Olivia var tvungen att jobba. När klockan var runt halv tio satt alla i bussen och resan till Düsseldorf kunde börja!

 

 

Bussresan var lång och tråkig och det fans nästan igenting att göra eftersom Rim satt och kollade på Love actully på tv:n så att spela FIFA fans inte med på kartan. Jag satt med Victor i ungefär en timme och sen så somnade vi och sov hela vägen till Düsseldorf!

 

Olivias perspektiv

Jag hade kollat på Love Actully med Rim i början av resan men vi hade somnat när filmen var slut och sovit hela vägen. När vi kom fram till hotellet så skulle Eric och hela crewet åka och repa direkt så jag, Victor och Jenny, som är Alex flickvän, var själva på stan. Vi gick och satte oss på ett litet mysigt café på ett litet torg och fikade lite och så innan vi åkte till arenan för att kolla på konserten. Denna gången skulle vi få vara i publiken, eller jag och Jenny skulle vara i publiken och Victor skulle vara backstage med Thomas.

Erics perspektiv

Vi hade precis repat klart när Olivia och Jenny kom och lämnade Victor backstage hos Thomas, det är en timme kvar tills konserten börjar och Olivia och Jenny skulle stå i publiken och dom ska gå ut alldeles strax och jag har fixat så att en publikvakt ska fixa platser närmst scenen till dom. Idag var det alltså ännu viktigare att ALLT satt.

Tio minuter kvar innan showtime och alla är så sjukt fokuserade och ingen hör när Thomas säger att det är dags att börja han får skrika det flera gånger innan någon reagerar.

Alla dansare ställer sig på sidorna om scenen och jag ställer mig under i väntan på att bli upphissad. Publiken jublar när introt till Hotter Then Fire börjar spelas, jag blir  upphissad och dansarna kommer ut. Jag ser Olivias ansikte i publiken och jag kan inte sluta le, konserten är igång.

 

Olivias perspektiv

Det här måste varit den bästa konserten jag någonsin varit på. Jag och Jenny stod kvar vid staketet längst fram tills en publikvakt kom och bar över oss så vi kunde gå backstage till dom andra. När jag såg alla avundsjuka blickar från tjejer, som också stod kvar i hopp om att Eric skulle komma ut och hälsa på dom, slog det mig igen hur lyckligt lottad jag var och hur fantastiskt mitt liv är, vilken underbar pojkvän jag har, som jag dessutom ska gifta mig med, och vilken underbra son jag har tillsammans med honom! Vi gick in bakom scenen och jag fick världens största kram av en väldigt svettig Eric men det struntade jag i och kysste honom på munnen istället. Thomas kom och förstörde det fina ögonblicket med att säga att vi skulle köra härifrån om fem minuter så vi var tvungna att gå ut till bilarna.

När vi kom till hotellet så gjorde jag i ordning Victor och la honom i hans säng och gick sedan och gjorde i ordning mig själv och gick sedan och la mig bredvid Eric i den stora sköna sängen och somnade med Erics armar runt mig.

Jag vaknade när jag kände Erics mjuka läppar mot mina och jag öppnade sakta ögonen. Klockan var redan 8 på morgonen och jag och Victor var tvungna att gå upp nu för vi skulle vara på flygplatsen klockan halv tio för att hinna med vårt plan hem.

Erics perspektiv- på väg till Berlin

Olivia Victor och Jenny har precis tagigt taxin till flygplatsen och vår buss åkte precis från hotellet. Det tar bara 2 timmar att åka från Düsseldorf till Berlin och the boys of this tour satt och spelade FIFA.

**

Erics perspektiv- på väg hem från en helt underbar turné

Vi var på väg hem från Finland där sista stoppet har varit. Hela turnén har varit helt underbar och jag kommer sakna det jätte mycket men det ska bli väldig skönt att vara ledig. Jag ska först hem och vara hemma i lägenheten i tre dagar sen ska vi ner till Helsingborg och ta det lugnt med min familj. Det är jätte tomt där utan mamma som gick bort för två år sen och ingen är lika glad längre men det har börjat avta nu men hon är riktigt saknad. Peter, mammas man typ eller vad man nu ska säga tar hand om Arvid och Noorah och Ida har flyttat till sin pappa men hon ska vara där nu när vi kommer.

Jag gick ifrån Fifa gänget och somnade och jag vaknade inte förens vi var framme i Stockholm. Jag tog mina grejer och körde hem.

När jag kom innanför dörren så kom Victor gående mot mig och jag lyfte upp honom i min famn och kramade om honom. Jag släppte ner Victor och förväntade mig att se Olivia men nej. Lina var här. Jag sprang fram och kramade henne. Efter ett tag så släppte jag henne och frågade var Olivia va och varför hon var här

”Olivia är och handlar och jag är här för att jag ville det!”

”Okej när kom du då?”

”För en timme sen kanske, jag ska stanna tills ni ska ner Helsingborg!”

”Vad kul, du är alltid välkommen här pucko syrra ;)!”

Vi skrattade och hade det allmänt trevligt tills Olivia kom hem. När jag hörde att dörren öppnades så sprang jag dit och attackerade nästan Olivia när hon kom innanför dörren och hon bara skrattade och gav mig en kyss. Sen kollade hon alvarligt på mig och sa

”Eric jag är gravid………”

 

 

 

---------------------------------------------------------

Här är kapitel 25 hoppas ni kommer gilla det :) <3<3<3<3<3<3<3<3 kommer kanske ett till idag för vi ska ha världens tråkigaste gäster men jag lovar inget! :)

PÖSS


Skrivet av av: triciaa

meeeeeeen! så kan det ju inte sluta :')
snälla ut med ett kap. till idag!! ps, du är helt underbar på att skriva, Ellen! besök gärna min blogg. (behöver läsare...har INGA just nu:P)
men puss&kram <3

Datum: 2012-12-31 Tid: 14:13:11
Hemsida: http://fighterkeepsfighting.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: