FEEL ALIVE...♥ - KAPITEL 24

Repet gick as bra och klockan är sex, en och en halv timme kvar nu ska jag bara ta det lungt tänkte jag och hörde en välbekant röst bakom mig!

"Bappa!"

 

 

 

Jag vände mig om och fick en glad underbar liten unge i famnen. Bakom Victor kom Olivia gående med ett underbart leende på läpparna. Jag hade saknat dom så sjukt mycket och nu var dom här, precis innan jag skulle ha en konsert! Det bästa i mitt liv, på samma plats, samtidigt. Jag kunde inte stoppa leendet på mina läppar. Olivia kom fram till mig och jag kysste henne mjukt på läpparna.

 

Olivias perspektiv lite tidigare

Jag och Victor har precis gått av planet och är i Paris. Nu ska vi bara hitta våra väskor och Thomas så vi kan åka till Eric. När vi hade hämtat våra väskor så gick vi ut utanför flygplatsen och där stod Thomas och väntade på oss. Vi körde till arenan och mötte Eric med ett leende.

*

Konserten var slut och vi var på väg till hotellet. Victor skulle få sova hos Thomas för han tyckte att jag och Eric skulle få vara själva lite;)

När vi kom in på hotell rummet så gav Eric mig en passionerad kyss och la mig ner i sängen och han la sig ovanpå mig. Jag kände hur hans händer började gå innan för mitt linne och vi hjälptes åt att ta av varandra kläderna och hade sex.

 

Erics perspektiv – dagen efter

Jag öppnade sakta ögonen och märkte att jag låg naken under täcket och att Olivia låg bredvid mig, vi hade gjort det och det hade känts fantastiskt. I en kort sekund undrade jag vart Victor var men sen kom jag på att han var inne hos Thomas, och tur var väl det.

När jag och Olivia hade myst klart i sängen så gick jag och tog en dusch medans Olivia gick och hämtade Victor. När jag kom ut ur duschen så satt Victor så gulligt och kollade på tv. Jag tog på mig mina kläder och satte mig hos Victor, han kröp upp i  mitt knä och kramade mig länge. När Olivia hade duschat klart och tagigt på sig sina kläder gick vi ner till frukosten och dom andra. Idag ska vi fortsätta på turnén och Tyskland , föst Düsseldorf och sedan Berlin. Oliva och Victor skulle hänga med till Düsseldorf men sen skulle dom åka hem för Olivia var tvungen att jobba. När klockan var runt halv tio satt alla i bussen och resan till Düsseldorf kunde börja!

--------------------------------------------------------------------------

Förlåt för ett väldigt kort kapitel men jag har haft jätte mycket att göra idag eftersom det är nyår i i morgon och jag ska dessutom iväg snart så jag måste göra mig iordning men jag ville ge er ett kapitel ändå så då fick det bli lite kort och händelselöst!

Hoppas ni gillart :)♥♥♥ 

pööööössss Ellen


Skrivet av av: Nadja

Du är fantastisk Ellen !!

Datum: 2012-12-30 Tid: 18:49:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: