It's like that with you...♥ - kapitel 7

"vill du veta en sak Eric?" sa jag och klappade hans mage långsamt.

"ja, vadå?" sa han och strök mig över huvudet.

"Jag älskar dig"

"Jag älskar dig mer" sa han och kysste mig mjukt.

Jag låg där och bara strök min hand på hans mage länge, tills jag somnade.

Och jag visste det. Det var han och jag.. för alltid.


 

Morgon

Jag vaknade utav att Eric borrade in sitt ansikte i min halsgrop.

Jag skrattade och han la sig vid sidan om mig och drog upp mig på honom.

"god morgo" sa jag och gav honom en kyss.

"God morgon sjusovare" sa han och gav mig en till kyss.

"vad är klockan?"

"10.30" sa han.

"haha, ojsan" sa jag och log oskyldigt.

Han bara skrattade och försökte resa sig upp ur sängen men var helt stel i ryggen.

"aj, min rygg gör jätteont"

"vill du ha lite massage?" sa jag.

"åh, tack så mycket" sa han och vände sig om och la sig på mage.

Jag satte mig på hans lår/rumpa och började massera. Han hade ingen tröja på sig.

"aaj", "ahh", "aouuuch" sa han då och då när jag tryckte på ställena han hade ont på.

Eric är otroligt kicklig så när jag masserat en stund så gick jag längre ner på sidorna och bara för att retas så började jag kickla honom. Och han flög upp.

"Neeej, hahaha,sluta!" han hatar att bli kicklad.

"Haha, nej, jag ger upp!" sa han.

"Jasså du, du ser inte ut att ha så ont" sa jag och satte mig på hans mage med ett ben på varje sida.

"haha, jo jag hade, men du är ju en sån bra massör"

Jag skrattade och drog mina fingrar genom hans bruna vackra hår några gånger.

Jag kliade honom i hårbottnen också och han njöt.

"Du är underbar Olivia, du är den parfekta för mig."

"Eric, DU är underbar, och du är min, bara min"

Han gav mig en lång blöt kyss. Han tog sina händer på min rumpa och jag hoppade till lite och skrattade till med läpparna fortfarande på hans.

Vi kysstes en stund till och sedan satte jag mig upp.

"Vad ska vi göra idag?" sa jag och log.

Han reste sig upp lite grann och stödde sig på sina armbågar.

"Jag har ju inte varit hemma hos dig än" sa han.

"ska vi gå hem till mig då?" sa jag och fnissade.

"hihi jaa" sa han och vi skyndade oss båda upp och fixade till oss.

Jag fick lov att fixa till Erics hår med lite vax. Sånt tycker jag är jätteroligt. Jag kletade runt lite vax i händerna och ruffsade till hans hår och sedan pussade jag honom på huvudet.

Jag kände att det vibrerade i fickan.

"Var är du någonstans? du har inte hört av dig på jättelänge!" det var Amanda.

"Hos min nya kille :D" svarade jag. Jag kände inte att vi behövde gå in på detaljer.

Enligt mig var han i alla fall min pojkvän.

Jag fick svar rätt snabbt:

"OCH DU HAR INTE BERÄTTAT?! vad heter han?"

Jag tvekade lite men svarade ändå.

"Eric"

"Haha, underbart namn, Jag kommer tänka på Eric Saade varje gång jag träffar honom då."

Jag skrattade för mig själv.

"That's 4 sure, jag med"

"Vem smsar du med?" sa Eric fundersamt.

"Ehm.. Amanda, hon jag gick på din konsert med"

"Jasså, henne får vi ju också träffa"

*

Kan vi inte gå hem till dig?" frågade Eric.

"jadå, men du, jag måste ringa mamma och förbereda henne på att vi kommer först"

"okej gör så"

Jag gick ut i köket och slog nummret hem.

Det var pappa som svarade:

"Ola" sa han.

"Hej pappa, det är Olvia"

"Hej gumman, var är du någonstans?"

"Jag är hos min pojkvän, vi tänkte äta middag hemma hos oss ikväll med er om det är okej"

"Jo, men gud vad trevligt! det är bara att komma. Jag och mamma fixar lite käk"

"Så bra, vi kommer snart och bara tar det lungt i mitt rum och sen äter vi med er ikväll"

"okej, men vi kommer inte hem förens vid 17.00"

"okej, ses då"

"japp, hejdå"

"hejdå"

 

Erics perspektiv

Hon gick in i köket och ringde.

Under tiden satte jag på mig ett par shorts och en t-shirt och en keps för att gömma mig lite sen så att inte så många upptäcker mig ute på gatorna.
Olivia kom tillbaka lika glad och fin som alltid.

”Vi ska äta middag med mina förädrar ikväll” sa hon.

”Så roligt!”

Vi gick ut genom dörren, ner för trapphuset och ut på gatan.

”Du får leda mig, jag har ingen aning om vart vi ska” sa jag och gav henne en puss uppe på huvudet.

”Okej” Hon tog min hand och vi gick i 15 minuter och sedan kom vi fram till Olivias hus. Under promenaden var det bara 2 stycken som bad om en autograf.

Olivia bodde i ett ganska stort fint grått hus.

Vi gick fram till den gulliga lilla vita dörren och Olivia låste upp den och vi gick in.

 


 

Vad tycker ni om noellen? KOMENTERA


Skrivet av av: Mikaela

så jävla wannabe saadestoories.blogg.se.

du kan ju bara sluta eftersom ingen läser heller ;o

/saadestoories kompis

Datum: 2011-09-30 Tid: 20:15:03
Hemsida: http://leaa.se
Skrivet av av: Jennifer, Inte dansaren i Erics band ;)

Jag tycker det är jätte bra, och det gör väl inget att du hämtar inspiration från saadestories.blogg.se? det gör jag med :) ( har ingen blogg, men nät jag skaffar en ska jag lägga ut min novell på bloggen ;) )

Kjamar!<3

PS: jag följer denna bloggen och läser varje kapitel ;)

Datum: 2011-10-21 Tid: 13:53:08
Skrivet av av: Moah

Vart är kapitel 8? :O

Datum: 2012-04-28 Tid: 16:51:12
Hemsida: http://moahceciliaclaire.bloggplatsen.se!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: