It's like that with you...♥ - kapitel 11

"Utan tröja"
"jassådu, gillar du det?" sa jag och kysste henne igen.
"om jag gör" sa hon och kysste mig åter igen.
Hon protosterade mot mina jeans också så dem fick åka av dem med.
"nöjd?" sa jag och drog av hennes också.
"mycket"
Underkläderna fick vara kvar.
Jag satte mina händer på hennes rumpa och hon la sig med ena örat mot min mage.
"Jag älskar dig" sa hon.
"och jag dig" sa jag.




Olivias perspektiv
Jag kröp ihop hos honom och borrade in mitt ansikte i hans hals. Jag pussade honom och sedan kollade jag upp på klockan. -20.24-
"vi kanske borde börja baka nu" sa jag och kollade in i hans ögon.
"det låter bra" sa han och reste sig upp för att hämta sina kläder.
"Don't even think about it" sa jag och tog hans hand.
"Men dina föräldrar..."
"...är inte hemma" fyllde jag i.
"Var är dem då?"
"de skulle iväg någonstans men kommer inte hem förens imorgon bitti"
"jasså, då tycker jag att dina kläder också kan få hänga kvar på stolen"
"det tycker du minsann" sa jag och kramade honom.
"japp"
Vi gick ut i köket.
"Jaha, vad ska vi baka då?"
"vad tycker du?" sa jag.
"kladdkaka kanske?"
"tänkte precis säga detsamma" sa jag.
Jag ställde mig framför honom och han lyfte upp mig så jag hade ett ben på varje sida och armarna runt hans nacke.
Vi kysstes länge.
Jag vet inte riktigt vad som flugit i oss idag men idag kände jag mig extra kär och det verkade Eric också göra.
Han lyfte ner mig och jag hämtade ett recept.
"okej, kladdkaka, kladdkaka, kladdkaka" sa jag tyst för mig själv medan jag bläddrade igenom kokboken.
"där!" sa Eric och satte sin hand på boken.
Jag tog fram allt som behövdes och vi började baka.
Jag stod och vispade ihop ingredienserna när Eric ställer sig bakom mig.
Han satt sina armar runt min kropp och började smeka min mage.
Det var ett sånt tillfälle när man kände sig osäker men ändå ville att han skulle fortsätta.
Han satte mitt hår bakom mitt öra och viskade:
"du är så fin älskling"
Jag kände hur generad jag blev. Han pussade mig uppe på mitt huvud.
Jag hällde smeten i en form och satte in den i ugnen, och 15 minuter senare var den klar.
*
"vad gott det var" sa jag.
"riktigt gott" sa Eric och innan jag ens hann blinka var hans kaka slut.
"Hungrig?" sa jag och skrattade.
"lite" sa han och skrattade han med.
Vi gick in på mitt rum igen men orkade inte sätta på en film eller så så vil låg bara i min säng och var jättetrötta båda två. Klockan började närma sig 00.00 och vi la oss under täcket.
Jag tryckte mig tätt intill Eric och värmde mig samtidigt som jag njöt utav hans underbara doft och mysiga klappande på min mage.
"Du är så smal, fin och sexig" sa han.
Jag har alltid tyckt att jag har varit tjock och alltid försökt gå ner flera kilo och kämpat i flera år.
Så det värmde.
"är du säker på att du inte tycker att jag är lite...mullig?" sa jag osäkert.
"Nej, absolut inte! och om du var så skulle jag älska dig lika mycket ändå"
Jag kollade upp i hans bruna glittrande ögon.
"säker?" sa jag.
"helt säker" sa han och kysste mig länge. Våra tungor möttes.
Jag kände hur varm och älskad jag kände mig. Eric var bäst. Han är fin, underbar, snäll och så vacker. Han var parfekt.
Jag la mitt huvud på hans arm och somnade med ansiktet in mot hans hals.
*
Nästa morgon i Erics perspektiv

Jag lyfte upp Olivias huvud försiktigt för att inte väcka henne och tog bort min arm och la ner hennes huvud lika försiktigt igen.
Sedan satte jag på mig ett par mjukisbyxor och ett linne och gick ut i köket.
Där stod Eva och Ola och packade in lite paket.
"Godmorgon" sa jag.
"nämen hejsan Eric, Sovit gott?" sa Ola.
"jodå, jättebra" sa jag.
"Så bra" sa Eva.
"Jag har ett litet paket här till Olivia" sa jag och sträckte fram guldfynd-påsen.
"Jasså, så trevligt" sa Eva och tog emot påsen och satte den på brickan med de andra paketen och frukosten.
Vi fixade klart allting och tassade försiktigt mot Olivias rum.
"Men Rasse då?" sa Ola.
"Rasse?" sa jag.
"Ja, Olivias lillebror Rasmus"
"Honom har hon inte berättat om, honom vill jag träffa" sa jag.
"jasså, jag hämtar honom" sa Ola och gick iväg till ett rum och kom ut med en urgullig liten blond pojke, säker 4-5 år.
"Detta är Rasmus" sa Ola.
"Hejsan, jag är Eric" sa jag och sträckte fram min hand.
Rasmus skakade den fast med fel hand. Jag skrattade lite och rufsade till honom i håret.
"Jag vet, du är på en bild inne på Olvias rum" sa han och log.
Jag visste inte vad jag skulle svara utan skrattade lite bara. Skön grabb.
"Okej, klara?" sa Eva och vi började sjunga.
"Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva ut i hundrade år"
"Ett fyrfalligt leve för Olivia hon leve hipp hipp hurra, hurra, hurra, hurraaaaa"
En yrvaken och virrig Olivia lyfte upp sitt huvud från kudden och tittade på oss och log.
"Tack" sa hon.
"Grattis älskling" sa jag och kysste henne.
"Varför har du bara underkläder på dig?" sa Rasmus och tittade konstigt på henne.
"ehm.. det var lite varmt inatt" sa hon och pussade honom på pannan.
"jahapp" sa han och sträckte fram ett paket till henne. Jag tänkte spara mitt till sist.
Hon öppnade det stora paketet som innehäll en gucci-handväska.
"åhh, tack så mycket!" sa hon och kramade om Ola och Eva.
"varsågod" sa de och sträckte fram ett nytt paket. Det var ett litet kuvert.
Hon öppnade det och innuti låg det två biljetter till Barcelona.
Hon kollade bara på dem med öppen mun.
"tack,tack,tack,tack,tack" sa hon och pussade dem.
"men vem är den andra biljetten till?" sa Olivia.
"Du får ta med vem du vill" sa dem.
Hon tittade upp på mig och blinkade med ena ögat. Då visste jag. En resa i en vecka bara hon och jag i Barcelona.

KOMENTERA



Skrivet av av: Linn :)

Datum: 2011-10-16 Tid: 13:59:49
Skrivet av av: Linn :)

Hej, läser din blogg hela tiden :) älskar den, kan inte sluta läsa !!! <33 jag har startat en novell om eric saade (snyggingen) så vi kunde kanske göra ett länkbyte ? :D och kolla gärna in min blogg också :D <3

Datum: 2011-10-16 Tid: 14:03:39
Hemsida: http://saadedream.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: