It's like that with you...♥ - kapitel 46

Lova blev riktigt chockad och det såg ut som att hon nästan tyckte det var pinsamt. Vilka tankar hon nu hade i huvudet kunde jag nästan ana..
"jaha, oj, ehm.. grattis" sa hon osäkert.
"tack" sa Jag och Olivia och log.
"blir det en kille eller tjej?" frågade hon.
"kan du hålla en hemlighet?" frågade jag.
"klart jag kan" sa hon och jag litar verkligen på henne.
"det blir faktiskt två tvillingpojkar" viskade jag. NU blev Lova riktigt chockad. Hon kollade på oss med öppen mun men såg samtidigt jätteglad ut.




"men herregud, vad roligt! GRATTIS!" sa hon och log jätte, jättestort.
"tack så mycket" sa jag och Olivia i mun på varandra och log. Jag är stolt. Stolt över både Olivia och tvillingarna. Stolt över att det är jag som har skapat dem, ja Olivia också såklart.
"vad ska de heta?" frågade Lova.
"det har vi inte kommit på än" sa jag.
"nähä"
"har du några förslag kanske?" sa jag och log.
"ehm.. Jag har alltid gillat namnet Victor" sa hon lite genant.
"Jag också" sa Olivia och skratatde.
Vi snackade länge och efter ett tag kom Lovas föräldrar fram till vårt bord.
"Hejsan" sa Lovas mamma.
Vi hälsade på dem och snackade en stund men sen var det dags för oss att dra oss hemmåt. Vi betalade notan och sa hejdå till familjen.
"vi måste gå nu, men hör av dig" sa jag till Lova och gav henne mitt nummer. Jag ger inte ofta ut mitt nummer men nu blev det så och jag litar på att hon inte ger vidare det.
"okej, ha det bra! vi hörs och tack för allt!" sa Lova och jag tog Olivias hand och vi gick sedan ut på 'La rambla' igen och gick tillbaka hemmåt.
*
Olivia la sig på min arm och jag hörde hur hon pustade tungt. Jag låg och vilade och kände hur all energi bara forsade ur mig. En underbar resa med en underbar tjej är precis vad detta är.
Jag satte mina läppar mjukt mot hennes panna och höll kvar dem där en stund. Hon vaknade ur sin lilla tupplur och jag la mig ner på kudden igen.
"jag måste duscha" sa hon. Jag fnissade lite.
"jasså, gör det då" sa jag och Olivia reste sig upp och gick in i duschen. Jag hörde hur vattenstålarna studsade emot golvet och hur Olivia nynnade på någon låt.
Jag slumrade till en stund men vaknade av att Olivia öppnade badrumsdörren och kom ut med en handduk virad runt kroppen och en runt håret. Jag log lite yrt mot henne när hon tittade på mig och hon log tillbaka.
"är du fortfarande lika sugen som förut?" frågade hon och log med ena mungipan.
"på vad?" frågade jag förvirrat.
"du vet" sa hon. Jag fick tänka en halv sekund sedan förstod jag.
"jaha, jag är alltid sugen om det är med dig" sa jag och bet mig i underläppen.
"gull" sa hon och tog av båda handdukarna. Jag kände hur det pirrade i hela kroppen när jag såg att hon inte hade något under. Varför hon skulle ha det vet jag inte.. hon har ju lixom precis duschat.
Jag log roat och hon la sig på mig och jag satte mina händer på hennes rumpa och vi började kyssas vilt.
Hon lyckades få av min tröja och började knäppa upp mitt skärp och jag tog av mina byxor och sedan kallsongerna. Plötsligt låg vi där nakna och kysstes. Det finns absolut ingen annan jag skulle vilja göra detta med. Bara Olivia. När man kollar bak nu känns det rätt konstigt att tjejen jag såg i publiken som var så vacker, är tjejen som jag ligger just nu med i Barcelona. Hennes stön var som musik i mina öron. Då visste jag att hon tyckte att det var skönt. Det går alltid vilt till när jag och Olivia har sex. Det är nästan så man undrar om inte grannarna tänker banka i väggen eller så snart..
*
nästa morgon
När jag vaknade låg Olivia på rygg bredvid mig. Hennes mage har växt så mycket nu att det inte går att ligga på magen längre. Hon var naken och det var jag också. Hon ser så söt ut när hon sover. Tänk att hon är min. Jag mindes kvällen igår och log för mig själv. Alltid lika underbart. Jag drog min hand längs hennes kind och hon vaknade.
"Godmorgon älskling" sa jag och log.
"hej gubben" sa hon och sträckte på sig. Hon verkade inte heller bry sig om att vi var nakna.
"ännu en vacker dag" sa jag och kysste henne.
"och en vacker kille" sa hon.
"och en vackrare tjej". Hon la sig tätt intill mig och kramade om mig, och jag kramade om henne. Sådär låg vi en stund och bara njöt av varandras närhet. Just i denna sekund var allt perfekt.

KOMENTERA! alla komenterade inte förra gången :/ snälla ALLA komenterar! det tar 1 minut för er att komentera, men 1 timme för mig att skriva ett kapitel så snälla!  pussar och kramar

Skrivet av av: Amanda

älskaaaaaaar det! :D

Datum: 2011-11-30 Tid: 22:19:48
Skrivet av av: Noomi

grym novell :) Hett är de också ;) haha ;p

Datum: 2011-11-30 Tid: 22:28:09
Hemsida: http://difficulttocatch.devote.se/
Skrivet av av: Lisa

Grymt kapitel :)

Datum: 2011-11-30 Tid: 22:39:39
Skrivet av av: Michaela

Alltid lika bra:D

Datum: 2011-11-30 Tid: 22:49:45
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

Superbra! längtar till nästa<333333333

KJMA!<3

Datum: 2011-12-01 Tid: 08:59:57
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: johanna

den va jättejätte bra

Datum: 2011-12-01 Tid: 15:23:54
Skrivet av av: saga

ÅÅ, så bra!

Datum: 2011-12-01 Tid: 16:03:03
Skrivet av av: jebbfbbfbfbbffbbf

ASBRA!!!

Datum: 2011-12-01 Tid: 19:31:18
Skrivet av av: Erica

SUPER BRA!!!!! <33

Datum: 2011-12-02 Tid: 14:20:29
Hemsida: http://ericsaadejust.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: