FEEL ALIVE...❤-KAPITEL 52

Jag vände mig om och såg Olivia djupt i ögonen och gav henne en passionerad kyss. 

   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Olivias perspektiv 
Der har varit helt underbart här på Aruba och jag kommer sakna det helt otroligt mycket när vi åker härifrån i morgon men saknaden till Victor och Haley är ännu större. Har aldrig trott att det går att sakna någon så mycket som jag saknar dem nu. 
Eric är i duschen och jag håller på att göra mig fin inför vår sista middag här på Aruba. 
Håret lockade jag löst och jag sminkade mig bara med maskara och sen tog jag på mig min vita långklänning. 
Dörren till toaletten öppnades och Eric gick ut med bara en handduk runt midjan. Han gick fram till mig och la sina händer på min midja, bet sig i läppen och sa. 
"Wow your hot!"
Jag la mina händer bakoJohans nacke och kysste honom passionerat och vi la oss ber i sängen. 
 
"Haha Eric, vi ska vara på restaurangen om fem minuter bara så att du vet"
 
" shit! Varför sa du inget?!"
 
Eric reste sig upp och såg väldigt förivrad ut. 
Tillslut så fick han på sig ett par slitna jeans och en skjorta, så snygg. 
Vi gick de få meterna till restaurangen och Blev visade till vårt bord. En servetris tog våra beställningar och en kvart senare kom maten in. När vi åt märkte jag på Eric att han var väldigt nervös. Lite rädd nästan. 
 
"Gubben vad är det? Du verkar rädd"
 
"det är lugnt jag bara saknar Victor och Haley så otroligt mycket och jag är lite nervös för att träffa dom imorgon. Man vet ju inte riktigt hur dom ska reagera. "
 
"Det ska du inte oroa dig över älskling. "
 
"nej du har rätt. "
 
Erics perspektiv 
 
Vi har precis kommit hem från en underbar middag på restaurangen. Olivia är i duschen och jag sitter i sängen och väntar på henne. Det är synd att vi ska åka härifrån imorgon men det ska bli väldigt skönt att komma hem och träffa Victor och Haley och börja jobba igen. 
Olivia kom ut från duschen och la sig hos mig och vi somnade i varandras armar. 
 
Pip pip 
 
Damn! Väckarklockan ringer, dax att Packa ihop våra grejer och åka härifrån. 
 
*
 
Väskorna är packade och bli står i lobbyn och väntar på att bussen som ska ta oss till flygplatsen ska komma. 
Bussen kom och en timme senare stig vi i kön för att få checka in våra väskor, kön var lång och det tog väldigt lång tid. Tio minuter innan planet skulle gå blev vi äntligen klara i väskincheckningen och vi sprang som galningar till gaten som självklart var längst ner i korridoren med gater. Det var precis att vi hann och vi hann bara sätta oss ner och spänna fast oss innan planet rullade iväg ut mot startbanan. 
 
 
Olivias perspektiv 
 
planet har äntligen landat i Stockholm efter en 12 timmar lång resa. Vi gick och hämtade våra väskor och gick ut från flygplatsen där vi möttes av mamma som skulle köra hem oss. 
Bilresan var tyst eftersom både jag och Eric var väldigt trötta. 
 
Mamma stannade bilen vid trottoaren och följde med oss in i huset. Direkt när jag öppnade dörren så sprang Victor fram till mig och höga lyfte upp honom i min famn. 
 
"Sov ordentligt nu Olivia för du ska göra något speciellt i morgon!" Sa mamma och gick ut ur huset. 
          
 
 
 
_________________________________________
här har ni kapitel 52!!! Förlåt så hemskt mycket för att det kom sent och hoppas ni ser bilden!! De. Kan bli lite fel när man skriver på mobilen! 
Komentera!!!!<3<3<3

Skrivet av av: Nadja

Jääääääääätte bra!!!!!

Datum: 2013-03-03 Tid: 17:06:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: