It's like that with you...♥ - kapitel 44

Jag kollade upp mot våra saker på stranden och såg hur en man stod och rotade i vår väska.
"VAFAN!" skrek jag och sprang mot stranden så snabbt jag kunde. Fan att vi skulle ha simmat så långt ut. Jag såg hur mannen sprang iväg när han fick syn på mig. I handen hade han något som han tagit från väskan.
Jag sprang efter honom så fort jag kunde, och min hårda träning visade äntligen resultat. Mannen sprang in i de små gränderna i stan och jag såg nu att det var vår kamera han tagit.
"stop!" skrek jag. Alla mina och Olivias minnen tillsammans finns på den kameran. Mannen vände sig om och kollade på mig men fortsatte ändå att springa. Nu började jag bli riktigt trött och kände hur benen tog emot.

Jag märkte hur mannen också började bli trött så jag tog mina sista krafter till att försöka komma ifatt honom. Jag tänker inte ge upp. Jag är inte en sån person som ger upp lätt. Mannen hade en svart t-shirt och ett par blåa jeans och svart hår. Sen hade han en konstig tatuering på armen. Något slags tecken. Han vände sig och för att se om jag fortfarande var efter honom... och plötsligt det jag hela tiden hoppats på... Han trillade. Han snubblade på en sten och trillade framstupat och lyckades ta emot med händerna så kameran inte blev förstörd. YES!
Jag sprang fram till honom och satte ena knät på hans rygg.
"why did you do it?" sa jag argt. Han sa inget utan gnällde bara.
"answer me" fortsatte jag.
"I need money" gnällde han fram.
"okey, but don't steal things" sa jag och tog kameran från marken och tog bort mitt knä från hans rygg.
"I'm sorry, don't hurt me"
"I won't, bye" sa jag surt och gick iväg mot stranden.
Jävla dåre...
När jag kom fram till stranden satt Olivia oroligt och väntade på mig. Hon sprang fram till mig och kysste mig länge.
"Fick du tag på honom?" frågade hon.
"Japp, och denna med" sa jag och sträckte fram kameran.
"Vilken jävla typ, som går och tar saker från andras väskor"
"ja, han verkade inte ha speciellt mycket innanför pannbenet" sa jag och skrattade och det gjorde Olivia också.
Vi gick tillsammans de typ 5 metrarna till handdukarna och la oss ner och solade igen. Jag var ju såklart helt inne i min bok så jag hörde inte mycket av vad Olivia sa till mig.
*
Efter ett sista dopp gick vi längs Barcelonas gator hem till hotellet.
"Där är 'La rambla'" sa Olivia och pakade på en stor gata som gick ända ner till hamnen. Gatan var full av turister och utklädda Spanjorer och där fanns också fullt med stånd som sålde souvenirer, glass och massa annat.
"Vi kan ta en promenad där ikväll" sa jag och log. För just nu är jag så himla trött att jag bara vill hem till hotellrummet och vila.
"ja, vad kul" sa Olivia och vi fortsatte sedan gå upp till rummet.
Vi båda var så utmattade att vi la oss direkt på sängen utan att säga något. Olivia kravlade sig upp och la sig på mig med huvudet på mitt bröst och jag höll om henne. För hon är min älskling.
Olivias perspektiv
Jag kunde höra hans hjärtrytm slå jämnt och fint. Han luktade fantastiskt och han höll om mig mjukt. Med honom är jag trygg. Jag lyfte huvudet och han böjde nacken fram för att ge mig en kyss. Han smakade så gott. Precis som alltid.
Jag kan fortfarande inte förstå att jag fakriskt är Eric Saades tjej, och snart mamma till hans barn. För ett halvår sedan kunde jag bara drömma om det. Men nu...nu är det verklighet.

Minuter senare somnade jag och det gjorde nog han också.
*
Jag vaknade av att Eric började röra på sig. Jag kollade upp och såg att han var vaken.
"hejsan" sa han när han såg att jag också var vaken.
"Hej" sa jag och satte min mun mot hans bröstkorg.
"ska vi dra ner på stan en stund?" frågade han.
"hur mycket är klockan?"
"20.30" sa han och satte sig upp på armbågarna.
"okej, visst, kom" sa jag och reste mig upp och tog av tröjan för att sätta på mig en ny och ren tröja.
"stop!" sa Eric närjag tagit av mig tröjan.
"vadå?" sa jag oroligt.
"Såhär är mycket bättre" sa han och flinade. Jag bara skrattade och gick fram till honom och flätade in mina fingrar i hans hår.
"Jasså?" sa jag och log sexigt.
"Mycket, mycket bättre" sa han och drog sina händer från min höft upp till mina bröst och satte sina händer på dem och jag fnissade till lite.
"you like them?" viskade jag och bet mig i underläppen.
"I love them" svarade han och kysste mig.
Jag tog av honom hans tröja och drog mina fingarar längs hans mage och kysste honom på hans bröstkorg.
"now we talking" sa jag och log. Han skrattade och kysste mig.
"kom nu älskling" sa jag och satte på mig ett pösigt vitt linne.
"okej" sa han snopet och satte på sig en svart t-shirt och tog mig i handen och gick ut till hissen. Jag gick före in i hissen och jag såg i spegeln hur han kollade på min rumpa och kände hur han plötsligt tog på den.
"Är du på sånt humör idag?" sa jag och vände mig om och vi hånglade en stund. Hans tunga smekte min och vi tog på varandra lite här och var och plötsligt öppnades hissdörrarna och där stod en gammal tant. Jag och Eric började skratta genant och gick ut skrattandes ur hissen och skrattade hela vägen genom lobbyn och ut på gatan.

KOMENTERAAAAAA!

Skrivet av av: Ellen

AZZZZUUUUUMMMMM !!!!!!

längtar tills nästa !!!!! <3

Datum: 2011-11-28 Tid: 21:12:26
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

haha, slutet var ju skitkul xD Men superbra kapitel ;D MER!!!!!!!!<3

KJAM!

Datum: 2011-11-29 Tid: 09:57:25
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: