It's like that with you...♥ - kapitel 40

Hon kollade allvarligt på oss.
"Sätt dig ner" sa hon. Jag satte mig ner på den lilla stolen och tog tag i Olivias hand.
"vad är det?" sa Olivia lika oroligt som jag.
"jag är rädd att det blir ändringar i planerna" sa hon.
"vad menar du? är barnet missbildat?!" sa jag upphetsat.
"nej, oroa dig inte om det" sa hon.
"men vad är det då?"
"jag ska få be att tala om att det inte blir ett barn utan två. Ni ska få tvillingar" sa hon och jag vet inte vad jag kände. Hopp, tomhet, glädje och förvåning samtidigt.


"va, nä? ni sa ju att det skulle bli en pojke och.. va?!" sa jag okontrollerat.
"Eric fattar du?! vi ska få tvillingar!" sa Olivia jätteglatt och tårarna rann ner för hennes kinder av glädje.
"nä, jag kan inte fatta det" sa jag och böjde mig ner och kysste henne länge på läpparna.
"det blir faktiskt två pojkar" sa sjuksköterskan och när jag hörde det blev jag så glad att jag trodde att jag skulle spricka. Tårarna började tränga fram under mina ögonlock och tillslut gick det inte att hålla inne dem. De rann och rann av lycka.
"Men jag förstår inte. Har ni inte kunnat se det på de andra ultraljuden?" frågade jag.
"Men det är så att Olivia inte har kommit på ultraljuden så vi har inte haft någon chans" sa sjuksköterskan.
"varför har du inte det gumman?" frågade jag Olivia.
"jag har varit för ledsen" sa hon tyst.
"men älskling" sa jag och kysste henne.
"men nu har vi det bra" sa hon och log.
"vi har det bäst".
*
Vi kom hem och lagade lite lunch tillsammans. Då blir det alltid godast.
Jag ställde mig och började blanda ihop smeten till en ugnspankaka och Olivia ställde sig bakom mig och satte armarna runt min mage och pussade mig på ryggen och la sedan kinden mot den och vilade huvudet där en stund.
"Eric" sa hon.
"mm" sa jag.
"hur kan du vara så parfekt?"
"har du testat att kolla dig själv i spegeln någon gång? där hittar du något parfekt" sa jag och vände mig om mot henne och hon flätade in sina fingrar i mitt hår och jag satte mina händer på hennes höfter.
Jag böjde mig bram lite och kysste henne lite smått med små mellanrum. Sådär så nästan bara läppspetsarna nuddades. Varje gång vi kysstes var det som om allt runt omkring oss stannade och det bara fanns Olivia och jag i hela världen. Hon är pafekt för mig. Hon är den jag letat efter i hela mitt liv. Pusselbiten som saknades. Inte konstigt att jag mådde så dåligt när vi var ifrån varandra för då saknades det ju lixom en bit av mig.
Vi stod där och myste och plötsligt ringde Olivias mobil.
"Olivia" svarade hon. Jag fortsatte laga mat och hörde bara henne säga saker som "aa", "just det", "tack", "mm" och sedan sa hon hejdå och la på.
"Eric!" ropade hon upphetsat samtidigt som hon log jättestort.
"Vår resa! Till Barcelona! Den har vi glömt bort!" sa hon.
"oj, justja, när är det?" frågade jag virrigt.
"Imrogon!" sa hon glatt.
"va?! imorgon! vad roligt!" sa jag och kysste henne.
"du och jag, tillsammans i Barcelona..underbart" sa hon.
"det spelar ingen roll om vi är i Barcelona eller inte. Varje stund med dig är underbar" svarade jag.
"åhh, du är så gullig" sa hon och jag lyfte upp henne så hon hade ett ben på var sida och  denna gången var det hon som tog insiativet och kysste mig. Våra tungor smekte varandra och hon smakade mint. Visst blev det lite klumpigt eftersom att hennes mage faktiskt har börjat växa lite nu. Jag längtar så tills att de små älsklingarna kommer ut. Vi kysstes om och om igen och ingen av oss ville sluta.
*
Vi åt upp maten och började sedan packa våra resväskor. Jag har redan ringt skivbolaget och pappa och berättat att vi åker imorgon.
"vad behöver man ha med sig?" frågade Olivia.
"typ badkläder, shorts, underkläder, linne och kanske någon tjocktröja" sa jag.
"okej, tackar" sa hon och plockade ut lite allt möjligt från garderoben och la ner fint i hennes resväska.

Wadduuup? :D hehe vad tyckte ni? KOMENTERA! jag har också bytat storlek på texten (tryck på f5 några gånger om ni inte kan se det) KRAM

Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

SUPER BRA<3

Så himla vackert :')

LÄNGTAR TILL NÄSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

Vill he den NU!<33

Stora kjamar<3

Datum: 2011-11-22 Tid: 16:52:51
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: Saga

SUPER BRA!!=)

Snälla ett till idag, kan inte vänta, brukar faktiskt inte kunna konsentrera míg på skolan, haha, beroende <3

Datum: 2011-11-22 Tid: 17:45:08
Skrivet av av: Jenny

sjukt bra ! :D

Datum: 2011-11-22 Tid: 19:31:07
Hemsida: http://jjennyaandersson.blogg.se/
Skrivet av av: Julia

Jättebra! och supersöt bild :)

Datum: 2011-11-22 Tid: 20:04:21
Hemsida: http://mylifeofsaade.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: