Underbara läsare

Jag sitter här och läser igenom alla komentarer.. och ni är så sjukt underbara! Man kan inte sluta lé när man ser dem!
Lite facts bara:
  • Del 2 kommer såklart fortsätta att handla om Eric och Olivia.
  • Det kommer vara på samma blogg!
  • DEN KOMMER ATT BLI BÄTTRE!
  • och.... jag älskar er :)
kolla in denna videon jag gjorde idag! sprid den gärna vidare! skulle vara så tacksam för det
*
¨
KRAM

Skrivet av av: Doku-Doku-Dokuro-Chan

Låter grymt :D Och videon var helt totalt grym :D Du är helt klart bäst bara :D

Datum: 2011-12-31 Tid: 12:09:33
Skrivet av av: Julia

älskaar videon :) men en fråga bara.

Hur laddar man ner videos från youtube så att man kan sätta ihop dom till en sån där film ? :) jag har aldrig fattat det, så det skulle vara kul om du kunde berätta! :)

Datum: 2011-12-31 Tid: 15:28:18
Hemsida: http://ericsaadeeric.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: