FEEL ALIVE...❤- KAPITEL 42

 

"Vad säger du om att strunta i disken och mysa lite med mig istället?" Eric log flörtigt mot mig och kysste mina läppar. Han lyfte upp min i hans famn och bar upp mig till övervåningen där sovrummet var. Väl inne i sovrummet så la Eric ner mig i sängen och la sig själv ovanpå mig och kysste mig igen. Erics händer gled innanför mitt linne och han tog av mig min tröja.

*Bebisgråt* 

F*n så nära....

 

 

 

 

 

 

 

Erics perspektiv

Jag smög fram bakom Olivia och kramade om henne bakom ifrån.

"Vad säger du om att strunta i disken och mysa lite med mig istället?" jag log flörtigt mot henne och kysste hennes underbara läppar. Snabbt lyfte jag upp henne och gick upp till sovrummet. Försiktigt la jag ner henne i sängen och la mig ovanpå. Hon tog fingrarna i mitt hår och jag tog mina händer innanför hennes linne och började ta av henne. 

*bebisgråt*

Kom igen Haley? Varför just nu?

"ska jag ta det älskling?" 

"Nej det behöver du inte Eric! Hon är säkert hungrig så du kan inte göra något iallafall"

Olivia rättade till sitt linne och gick ut ur rummet. Min blick följde henne hela vägen och kunde inte sluta tänka på henne. Min underbara älskade Olivia, min fästmö och mamma till mina två älskade barn. Älskade Olivia!

Olivias perspektiv 


Jag tog upp Haley i min famn och gick ut till soffan för att amma henne. När jag satt där så började jag tänka på Eric. Försökte komma på saker vi gjort tillsammans som jag inte kommer ihåg längre. 

 

Vi gick in i badrummet och borstade tänder och så.
"har du något att sova i?" frågade han mig. 
"uhm.. nä, bara det jag har på mig"
"vill du låna någonting?"
"okej, tack"
Eric gick och hämtade ett lila AH linne som han brukar har på scenen och gav det till mig. 
Jag satte på mig linnet jag fick låna av Eric och sedan la jag mig i Erics säng. Han la sig vid sidan om mig och vi kurade ihop oss tillsammans. Han höll om mig och kunde höra hans hjärtslag. Han sov i bara kallsonger och han var så varm och mysig. Jag drog mina händer längs hans mage. Tänk så uppspelt jag blev innan konserten att jag eric utan tröja backstage. Och nu ligger jag i hans säng MED honom och känner på hans mage. Sjukaste veckan på länge. Det har gått rätt snabbt. Men båda vet att vi gillar varann så det kändes inte speciellt... eller det kändes ju såklart rätt konstigt, men ändå inte.
"vill du veta en sak Eric?" sa jag och klappade hans mage långsamt.
"ja, vadå?" sa han och strök mig över huvudet.
"Jag älskar dig"
"Jag älskar dig mer" sa han och kysste mig mjukt.
Jag låg där och bara strök min hand på hans mage länge, tills jag somnade.
Och jag visste det. Det var han och jag.. för alltid.
 
med ett ryck vaknade jag från min lilla dagdröm eller vad man nu kan kalla det. Haley låg så fint i min famn och sov så otroligt gulligt. Försiktigt redare jag mig upp och gick till Haleys rum för att lägga ner henne där och gå in till Eric igen. 
 
Erics perspektiv 

"Eric?" "Eric?" 
 
"Mm oj jag måste ha somnat mår du bra eller om det nu det är det du vill?"
 
"Va?" "Ja jag mår väl bra men egentligen ville jag bara få lägga mig i den famn och berätt. Vad jag nyss drömde eller mindes eller vad man nu ska säga!"
 
"Har du kommit ihåg mer älskling det är ju helt underbart!" 
 
"jag vet!" 
 
Och dagen berättade hon allt om vår första natt tillsammans. Den första gången vi sa att vi älskade varandra. 
När Olivia kom till slutet av sin berättelse så kysste jag henne länge och passionerat innan vi somnade i varandras armar.
 
.                                                                             

Här har ni kapitel 42! Förlåt så hemskt mycket för att det inte kom igår men jag hann inte! Kommentera gärna mina små  sötisar <3<3
 

 

 

 

Skrivet av av: Nadja

Löööve it!!!!

Datum: 2013-02-05 Tid: 19:44:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: