Love is Calling...♥-KAPITEL 9

Det gick verkligen inte att hålla tårarna inne. Att jag skulle få en sån bra kille trodde jag verkligen inte.
Alla applåderade och Eric tackade och ställde sig bredvid mig igen.
"Jättefint älskling" sa jag och kysste honom.
"Tack gumman" sa han och besvarade kyssen.
Prästen pratade lite till och sedan sjöng vi några psalmer och sen var själva dopet över. Allt var jätteveckert och lyckat. Tänk vilken framtid vi kommer att ha med Victor. Underbart.



Erics perspektiv

Nu har Victor vaknat och han är hur glad som helst. Det är fortfarande bröstmjölk för hans del, men vi andra sitter och fikar med massa kakor och andra jättegoda saker som Eva bakat.
Amanda är helt förtjust i Victor och jag visste att hon skulle bli det eftersom att hon tydligen ääälskar småbarn. Hon brukar alltid busa med Rasse. Så hon blev den lilla "barnpassaren" under dopet. Vilket hon inte sa emot.
*
Efter några timmar gick gästerna hem och det gjorde vi med. Vi packade upp alla paketen och som vanligt brydde sig Victor inte så mycket om inehållet utan prasslade istället med pappret. Fast leksakerna han fick gillade han också. Klockan är nu 19.45 och efter denna dagen är vi alla riktigt trötta. Vi satte oss vid TV:n en stund och bara mös. Victor somnade för en liten stund sedan och Olivia ser också ut att somna när som helst.
"Eric" sa Olivia med en riktigt trött röst.
"Jag gumman" sa jag och strök henne på kinden.
"Kan inte du sjunga en sång så kommer jag drömma om dig inatt"
"vad ska jag sjunga då?"
"någon av dina låtar" sa hon och kollade upp på mig och log sådär supergulligt. Jag log tillbaka och började sjunga.
"When I look in your eyes
There's something I just can't describe..." Jag kände hur Olivia tog tag i min hand och jag fortsatte sjunga.
"...To get to a moment like this
Some people wait all of their life.." Jag fortsatte att sjunga och Olivia såg ut att gilla det. Sedan kom jag till den sista refrängen.
"'...Cause there are times I just look at the cover
And there are times when I wondering what's inside
And then there are times when it feels like I wrote every line
'Cause there are times when I can't find the answeres
And there are times when I wonder what life's about
And times when I feel like I finally figured it out

It's like that with you...". Olivia böjde sig fram och kysste mig.
"Fantastiskt" sa hon.
"tack" sa jag och log. Hon kysste mig igen och puttade på mig litte lätt menande att jag skulle lägga mig ner på rygg och det gjorde jag också. Hon la sig över mig och kysste mig om och om igen. Jag besvarade varenda en av dem nöjt och smekte henne lite överallt. Efter ett tag så var vi båda riktigt trötta så vi slutade och gick och la oss i sängen. Vi låg där en stund och småpratade om lite allt möjligt. Olivia drog sin hand längs min mage långsamt. Bara hennes beröring är undebar. Efter ett tag somnade vi båda.


Kapitel 9 ! Ett kort kapitel :(  jag kommer inte kunna ha lika bra uppdatering längre :( men så fort jag får tid ska jag skriva! LOOOVE YOU

Skrivet av av: Ellen

underbart :D <33

super bra :)

även om endel kapitlen är korta så skriver du dom skitbra :D <33

fortsätt så :D <33

Datum: 2012-01-14 Tid: 17:09:25
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: a.l.v.a.n

Så jävla bra asså! :D

Datum: 2012-01-14 Tid: 17:54:32
Hemsida: http://ericsaadelovestories.blogg.se/
Skrivet av av: Ellen

SÅ jävla bra!!! :)♥♥♥ Vill bara ha mer och mer och mer!!!



Diggar bilden starkt!! :)♥

Datum: 2012-01-14 Tid: 19:12:20
Skrivet av av: Dokuro-Chan x_x

Älskar verkligen dina noveller! Finns f*n inget bättre än noveller om Eric med bästa novellskrivaren NÅGONSIN

ENSAADESAGA EVER AND FOREVER

Datum: 2012-01-14 Tid: 21:08:32
Skrivet av av: Anonym

sjukt bra!

meera! :D

Datum: 2012-01-14 Tid: 22:22:20
Skrivet av av: ★Jennifer★

SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Du är så sjukt bra! love you :)<3

KJAM!!!!!!



Ps: meeeeeeeeeeeeeeeeer!

Datum: 2012-01-16 Tid: 14:05:14
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: