Love is Calling...♥-KAPITEL 10

"Fantastiskt" sa hon.
"tack" sa jag och log. Hon kysste mig igen och puttade på mig litte lätt menande att jag skulle lägga mig ner på rygg och det gjorde jag också. Hon la sig över mig och kysste mig om och om igen. Jag besvarade varenda en av dem nöjt och smekte henne lite överallt. Efter ett tag så var vi båda riktigt trötta så vi slutade och gick och la oss i sängen. Vi låg där en stund och småpratade om lite allt möjligt. Olivia drog sin hand längs min mage långsamt. Bara hennes beröring är undebar. Efter ett tag somnade vi båda.


15 Juli i Erics perspektiv
Det är mörkt och kallt. Jag vet inte riktigt vart jag är och det är tyst. Det ända jag hör är mina tunga flås och mina steg när jag springer längs höghusen på den blöta asfalten. Plötsligt hörs ett irriterande och högt dån. Då vaknar jag. Bredvid mig är det tomt. Olivia ska åka till Göteborg i ett par dagar och hälsa på några kompisar. Victor har hon med sig. Idag ska jag ha min första konsert sedan pappaledigheten. Jag sträckte ut min hand och stängde av väckarklockan. Klockan är 10.00. Efter att ha dragit mig en stund släpade jag mig ur sängen och gick yrt in i köket. På köksbänken låg där en lapp.
"Godmorgon älskling, lycka till idag. Vi ses på Onsdag. Jag älskar dig /Olivia". Jag log för mig själv och la sedan ner lappen på bänken igen och plockade ut ett paket jouice och hällde försiktigt upp i ett glas. Sedan brädde jag en macka och satte mig vid matbordet och bläddrade lite i dagstidningen medans jag åt. Klockan började närma sig 11 och jag gick för att klä på mig. Det blev en vit långärmad tröja, en grå rätt speciell hood-tröja och ett par svarta byxor.
*
Efter att bara legat och vilat mig hemma i soffan hela dagen så ringde det på dörren. Jag visste att det var Tomas.
"Tjena" sa han.
"tja" sa jag.
"Är du klar?"
"japp" sa jag och satte på mig ytterkläderna.
"bra" sa han och jag följde med honom ner till bilen som stod utanför. På vägen hämtade vi upp mina dansare.
Utomus steker solen och det är säkert 25 grader eller något. Svetten rinner i pannan och solglasögonen är på.
Det är en fantastisk dag. Det ända som saknas är Olivia och Victor. Annars är allt parfekt.
"såja" sa Tomas och stannade bilen.
"let's go boys" sa jag. Jennifer hostade..
"..and girls" sa jag och skrattade. Hon skrattade också och vi klev ur bilen. Det stod fult med fans vid ingången som väntade på mig. Vakterna sa att de hade stått där i flera timmar. Jag blir så glad när jag hör sånt. Efter lite aoutografskrivning ropade Tomas på mig.
"kom nu Eric!" sa han. Jag sa hejdå till alla fans och gick in med Tomas. Jag blev tilldelad en lounge. Den hade vita väggar och det luktade lite sunket. Vi la av oss våra saker och jag plockade upp min laptop och skrev ett tweet:
"Almost showtime! wish me good luck!". Jag fick genast jättemånga svar.
"Gör dig klar, du ska upp på scen om en halvtimme" sa Tomas i dörröppningen.
"okej" sa jag och stängde ner datorn. Min sångcoach kom och hjälpte mig att värma upp rösten.
*
Introt till 'Hotter than fire' började spelas, publiken skrek och adrenalinet pumpades. Sedan började jag sjunga.
"I'm dressing up for tonight,
don't need no list, no invite.
I'm here to dance, dance..."
Alla sjöng med och det var helt fantastiskt. Jag tänkte på Victor och Olivia och blev så himla glad. Allt gick jättebra. Sen var det dags för 'break of dawn'. Jag plokade upp en tjej från publiken och som alla andra också gjort började hon gråta. Vi kramades och jag söng. Jag pratade med henne backstage efter sången. Av någon konstig slump hette hon också Olivia. Alla minnen från konserten jag tog upp min Olivia på scen kom upp.
Vi sa hejdå och jag gick ut på scenen igen och togs emot med massa skrik.
Nu är det sista låten. 'Without you I'm nothing'.
"Denna låten vill jag tilldela alla mina fans och min son Victor" sa jag. Publiken skrek som aldrig förr och jag började sjunga.
"Never feared to turn around
And I never feared you'd say goodbye.
You're the center of my life
And the core to why I sacrifice..."

Så ! Komentera vad ni tycker och spriiiiid! KRAM! love u

Skrivet av av: Dokuro-Chan x_x

Alltså...rent ut sagt...DU ÄR SÅ J*VLA BEGÅVAD!!!

Finns inga andra ord än positiva, tex; Bra, bättre, bäst, underbar, begåvad och superdupermegabrabättrebäst i världen!! ( Det var bara få ord...Du skulle bara veta hur bäst du är!!!) <3

Datum: 2012-01-17 Tid: 23:07:18
Skrivet av av: a.l.v.a.n

BÄST!!!

Datum: 2012-01-18 Tid: 07:32:25
Hemsida: http://ericsaadelovestories.blogg.se/
Skrivet av av: Ellen

SÅÅÅÅÅÅÅÅ BRAAAA!!!! <333

Datum: 2012-01-18 Tid: 11:21:25
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Ellen

så jävla facking bra!!!!! ♥♥♥

Datum: 2012-01-18 Tid: 19:11:58
Skrivet av av: ★Jennifer★

Jag håller med Dokuro-Chan så sjuuuuuuukt mycket! :) Du är verkligen underbart duktig och du FÅR INTE SLUTA SKRIVA NOVELLER OCH KAPITEL, FATTA!?!?!?! Du är så grymt bra :')

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!

Kjam<3<3<3<3<3<3

Datum: 2012-01-18 Tid: 19:33:41
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: