Love is Calling...♥-KAPITEL 11

Vi sa hejdå och jag gick ut på scenen igen och togs emot med massa skrik.
Nu är det sista låten. 'Without you I'm nothing'.
"Denna låten vill jag tilldela alla mina fans och min son Victor" sa jag. Publiken skrek som aldrig förr och jag började sjunga.
"Never feared to turn around
And I never feared you'd say goodbye.
You're the center of my life
And the core to why I sacrifice..."

Hela publiken sjöng med och det var ett sånt moment som bara inte går att beskriva. Allt var så stort.
Festivalen är fullpackad. Jag kände hur glädjetårarna trängde bakom ögonlocken men lyckades hålla dem där.
När 'Withou you I'm nothing' var slut tackade jag publiken för deras stöd och gick sedan av scenen. De skrek och kastade upp allt möjligt på scen. Allt från små nallebjörnar till bh:ar. Jag skrattade för mig själv och en som jobbade på festivalen gick och plockade upp allting och gav mig det.
Efter mycket berömmelse gick jag och tog en varm och skön välbehövd dusch.
*
Lite senare skjutsade Tomas mig hem. Jag fumlade lite med husnycklarna innan jag äntligen fick upp låset.
"Hej!" ropade jag, men kom snabbt på att ingen var hemma. Jag satte mig med en duns i soffan och la mig ner för att vila en stund. Klockan är 21.00. Plötsligt ringer telefonen. På displayen står det "Alex".
"tja mannen" sa jag.
"tjena man, vill du hänga en stund?" frågade han. Jag blev lite förvånad eftersom att det bara var en stund sedan vi sågs.
"ehm..visst" sa jag ch skrattade lite lätt.
"great, jag kommer snart"
"okej, bra"
"yepp, bye"
"ciao" sa jag och la på. Jag gick in i det nystädade köket och började laga lite mat till mig och Alex. Det fick bli tacos ikväll. Jag stekte köttfärsen, hackade grönsakerna, värmde tacobröden och hällde upp resten av tillbehören i skålar. Precis när jag blivit klar knackade det på dörren. Jag torkade av mina händer på förklädet och gick och öppnade dörren. Där stod Alex.
"Tja" sa jag glatt.
"Tjaa" sa han och vi gjorde vår speciella och rätt komplicerade hälsning. "Det luktar gott" fortsatte han sedan samtidigt som han hängde av sig sin jacka.
"så bra, maten blev precis klar" sa jag och vi gick båda in i köket. Vi satte oss vid matbordet och började äta samtidigt som vi småsnackade om lite allt möjligt. Alex är som den här jämngamla brorsan jag aldrig fick.
När vi satt där och åt så ringde plötsligt min mobil. På displayen stod där denna gången "Olivia". Jag log för mig själv och svarade.
"Hej älskling" sa jag.
"Hej gubben" sa hon. Hon lät väldigt ledsen på något sätt.
"mår du bra?"
"jag gör, men inte Victor" sa hon. Mitt hjärta slog ett dubbelslag.
"va? vadå? vad har hänt?" sa jag snabbt.
"Vi är på sjukhuset och Victor kan inte andas ordentligt"
"herregud, är det illa?" sa jag chockat. Alex kollade oroligt på mig.
"det verkar ganska illa" sa hon och nu började hon gråta.
"jag kommer på en gång" sa jag. Jag vet att det tar typ 2 timmar att köra dit men vad gör man inte för de man älskar mest?
"mmm, jag är rädd" sa hon.
"oroa dig inte, jag kommer" sa jag.
"bra, jag älskar dig"
"jag älskar dig också. Hejdå" sa jag.
"Hejdå" sa hon och vi la på.

SÅJAAAAA! komentera! Ni måste börja komentera mer :) love u

Skrivet av av: Dokuro-Chan x_x

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!SPÄNNANDE!!!!!!!!!!!!MÅSTE HA NÄSTA KAPITEL!!!!!!!!!! KOMMENTERAR ALLTID!!!!!!!!

Datum: 2012-01-22 Tid: 00:51:48
Skrivet av av: Anonym

As braaa!! :D

Datum: 2012-01-22 Tid: 01:17:16
Skrivet av av: ln

Hjälp.......

Datum: 2012-01-22 Tid: 08:00:08
Skrivet av av: Lisa

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEr!!!!!!!!!

Jag älskar dig och dina noveller, du är min förebild!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

Datum: 2012-01-22 Tid: 11:46:34
Hemsida: http://lisaxdx.blogg.se/
Skrivet av av: a.l.v.a.n

Super bra!!! och spännande!!! <3 :D

Datum: 2012-01-22 Tid: 11:48:48
Hemsida: http://ericsaadelovestories.devote.se
Skrivet av av: Ellen

shiiit !!!

meeer !!!!

<3333

Datum: 2012-01-22 Tid: 12:42:04
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Johanna

Älskar din novell/blogg, när kommer nästa längtar sjukt mycket efter nästa <3<3<3<3 LOVE YA!!!!

Datum: 2012-01-22 Tid: 17:44:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: