Love is Calling...♥-KAPITEL 17

"så duktig du är" sa jag och kysste henne i nacken. Hon fnittrade lite och vände sig om och kysste mig på munnen om och om igen. Hon tog in sina händer innanför min tröja lite försiktigt och drog sina händer längs min mage. Eftersom att jag har tränat rätt ordentligt det senaste halvåret så har jag fått en snygg och vältränad mage som Olivia verkligen gillar
*
Maten blev klar och Victor vaknade så vi började äta av den goda thaimaten Olivia lagat. Plötsligt blev klockan 15.40 och jag var tvungen att dra iväg. Jag sa Hejdå och skyndade mig iväg. Utomhus är det varmt och solen steker. Jag ska möta upp Tomas där så jag får ta en promenad dit.


När jag kom fram såg jag Tomas bil stå på parkeringen en bit bort. Jag gick dit och ringde honom.
"Tomas" svarade han.
"tja, det är Eric" sa jag.
"hej, vi är där inne"
"okej, jag är vid din bil. Hur kommer man in?"
"Till höger om det stora trädet" sa han.
"okej, tack, jag hittar nog" sa jag.
"bra, Hejdå"
"Hejdå" sa jag och la ner mobilen i fickan igen. Jag kollade mig omkring och ett par meter bort stod där ett stort träd så jag gissar på att det är det han menade. Påväg dit hör jag någon ropa mitt namn.
Jag vänder mig om och ser två tjejer vinka. De går mot mig. Jag log mot dem och vinkade tillbaka.
De var kanske 17-19 år.
"tjaa" sa jag när de stod kanske en meter bort.
"heej" sa de båda i mun på varandra och log stort.
"vi är stora fans till dig" sa den ena.
"vad kul" sa jag och log.
"din musik är underbar" sa den andra.
"tack så jättemycket" sa jag och kramade om dem. De blev helt till sig och började nästan skaka lite. Jag älskar när fans kommer fram till mig och säger sånt. Det är ju lixom det man jobbar för. Jag har inte speciellt brottom in så jag snackade en stund med tjejerna. De var väldigt trevliga och eftersom att de är lite mer i min ålder så blev det en helt annan sak. De fick också vars en aoutograf efter en liten stund.
"får vi ta en bild med dig?" frågade den ena tjejen som heter Lisa.
"Absolut" sa jag och de plockade upp sina iphones. Den andra tjejen som heter Ella fick bli fotografen. Vi ställde oss alla tre bredvid varandra och Ella sträckte ut sin hand hon höll mobilen i och förberedde för att fota. Lisa pussade mig på kinden och Ella log för fullt och tog fotot. Så snälla tjejer.
*
Tilllslut sa vi hejdå till varandra oh jag gick in på gymnasiet där jag ska bli intervjuad. Jag kollade mig omkring lite. Där var helt tomt förutom att Tomas och två andra personer stod lite längre bort. De vinkade åt mig och jag vinkade tillbaka och gick dit. Jag hälsade på alla och jag blev visad in i ett rum där en tjej i 18-19 års åldern satt redo med penna, papper och en kamera. Hon vände sig om och när hon såg mig log hon jättestort. Jag skulle tro att hon är ett fan. Hon reste sig från stolen och gick fram och hälsade på mig. Hon hette Louise och var faktiskt riktigt söt. Tomas och de andra stannade utanför. Jag satte mig på en stol på andra sidan bordet så att vi satt mitt emot varandra, och sedan började intervjun.
Hon var riktigt duktig och ställde kloka frågor. Såhär borde alla reportrar vara. Jag är på bra humör och hela intervjun blev väldigt rolig. Eftersom att detta bara är ett skolprojekt så kändes det mer avslappnat och inte alls lika seriöst. Jag var inte orolig att jag skulle säga något dumt. En riktigt härlig intervju av en riktigt härlig tjej helt enkelt.

ojoj.. Eric får inte glömma att han har en sambo och en son där hemma nu... Men komentera vad ni tycker ska hända osv!! love u

Skrivet av av: amanda

gryyyyyyyymt!

Datum: 2012-02-21 Tid: 15:51:52
Skrivet av av: elviraxx

jättebra! han borde typ vänstra liiite

Datum: 2012-02-21 Tid: 15:52:25
Skrivet av av: eric saade

tja! roligt att du skriver en berättelse om mig! du skriver väldigt bra måste jag säga.

Love /E

Datum: 2012-02-21 Tid: 15:53:36
Skrivet av av: Noomi

haha, tro inte på "eric" kommentaren! Härligt det skulle bli med lite spänning nu ... :D

Datum: 2012-02-21 Tid: 17:56:37
Hemsida: http://difficulttocatch.devote.se/
Skrivet av av: Dokuro-Chan :)

Det är så j*vla bra!!



Vadsomkanhända

Kanske Erics tur att vara otrogen...? Som Olivia var med Danny...

Datum: 2012-02-21 Tid: 20:38:27
Skrivet av av: a.l.v.a.n

Sjukt bra skrivet!:)

Datum: 2012-02-22 Tid: 00:12:36
Hemsida: http://ericsaadelovestories.devote.se
Skrivet av av: Ellen

skiiit bra !!!

typ att han ska vänsterprassla lite eftersom att Olivia var lite otrogen med Danny :)

Datum: 2012-02-22 Tid: 15:37:13
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Noomi

Nytt kapittel Nuuu! :D<3

Datum: 2012-02-22 Tid: 23:00:25
Hemsida: http://difficulttocatch.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: