Love is Calling...♥-KAPITEL 15

Jag la mig ner helt och Olivia la sig i min famn. Efter ett litet tag kände jag hur Olivia plötsligt började smeka mig på benet och började sedan gå längre upp till mina privata delar. Jag bet mig i underläppen och tog ett djupt andetag och började sedan smeka henne lite överallt jag med. Detta har vi inte gjort sedan Victor föddes så jag är faktiskt lite nervös, men gud vad jag har längtat. Hon vände sig om så att hon låg ovanpå mig och jag började försiktigt dra av henne tröjan och knäppte upp bh:n och smekte henne långsamt. Jag tog också av min tröja och hon drog sina fingrar längs min mage. Efter ett tag låg vi båda nakna i soffan och saker hände. Hennes stön var varma och underbara. Jag fick nästan gåshud. Efter att ha haft sex i kanske 40 minuter var vi båda så trötta att vi somnade på en gång tätt, tätt intill varandra.

Nästa morgon i Olivias perspektiv
Det är varmt och mysigt bredvid Eric under den vita filten. Klockan är nog runt 8 eller något sånt. Båda är nakna och Eric andas tungt i min nacke. Han sover fortfarande och han är så otroligt söt.
Men vad konstigt att Victor inte har vaknat än? Jag tog mig försiktigt ur Erics grepp och gick och satte på mig en morgonrock och gick in till sovrummet. Där låg Victor vaken så snällt och lekte med en av hans leksaker han fått ev ett av Erics fans. Jag blev väldigt förvånad att han inte skrek. Men jag klagar inte. Jag plockar upp honom i min famn och går sedan in i köket och börjar amma honom. Eric sover fortfarande och kommer nog inte vakna på ett tag.
*
I skvallertidningen jag köpte nyss när jag var ute och gick med Victor finns det ett uppslag om mig och Eric.
"Eric sviker flickvännen och sonen" var rubriken. Vad är detta för myter? Jag läste igenom hela artickeln och inget av det var sant. Tydligen har Eric lämnat mig och Victor och flyttat ut från lägenheten. Bullshit.
"Godmorgon" hör jag plötsligt Eric från soffan. Jag kollar mot honom och där ligger han helt underbar och nyvaken i soffan och tittar på mig.
"godmorgon älskling" svarade jag.
"vad är klockan?" frågade han och sträckte på sig. Han värkade inte överhuvud taget bry sig om att han var helt naken.
"halv elva" sa jag.
"oj, varför har du inte väckt mig gumman?" frågade han.
"för du är så söt när du sover" sa jag och fnissade lite.
"naw, kom hit" sa han och log sådär gulligt som bara han kan. Jag la ner tidningen och gick fram till soffan och la mig ovanpå honom och han drog av den pösiga mys-tröjan jag hade på mig. Vi mös en stund och man kan säga att vi avslutade gårkvällen lite. Inget intensivt, utan vi bara njöt av varandra. Victor sover i vagnen och har det skönt.
Efter ett litet tag så gick vi båda upp för att äta frukost. Det blev bara några mackor. Inget avacerat. Ingen av oss har något planerat idag förutom att Eric ska göra några intervjuer vid klockan 4, så det blir en lugn förmiddag.
"Kan vi inte bara mysa idag?" frågade Eric och kollade upp på mig. Jag fnissade lite lätt och svarade sedan:
"självklart". Han log nöjt och vi åt upp. Vi poppade lite popcorn, hyrde en film och satte oss i underkläder i soffan och jag har Victor i famnen. Eric och jag höll händer och bara mös. Tänk att vi faktiskt nu är en familj. Familjen Saade-Hermansson.

Kapitel 15 klart! Komentera nu! ni var inte så bra på det i förra kapitlet :( Kom igen! love u puss

Skrivet av av: Nelle

Datum: 2012-02-11 Tid: 08:04:19
Skrivet av av: Nelle

Fy fan vad bra!!!

Datum: 2012-02-11 Tid: 08:05:18
Skrivet av av: Dokuro-Chan ^.~

JÄTTEBRA EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!

Behöver skrika ut så bra!!

Datum: 2012-02-11 Tid: 10:07:52
Skrivet av av: ★Jennifer★

nAAAAAAAAAAW! :')

Vad gulligt!!!!!!!!!!!!! :'''')

och romantiskt ;)

LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET TILL NÄSTA!! :D

Kjam<3

Datum: 2012-02-11 Tid: 12:00:35
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: a.l.v.a.n

Jääätte bra kapitel!

Datum: 2012-02-11 Tid: 13:20:28
Hemsida: http://ericsaadelovestories.blogg.se/
Skrivet av av: Emmizz

Jätte bra novell äääälskar den.

Datum: 2012-02-11 Tid: 13:33:11
Skrivet av av: Ellen

as braaaaa !!!

du äger !!! <333

Datum: 2012-02-12 Tid: 14:27:45
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: julia

Jättebra!! Jag började läsa i går tror jag och den äger!! Såg även att du gjorde headers, är dom gratis eller kostar de något. Om du gör headern till min novellblogg så är det självklart att du får en länk från min blogg, även om jag inte har några besökare än...

Datum: 2012-02-13 Tid: 22:25:16
Hemsida: http://saadestoories.webblogg.se/
Skrivet av av: Louise♥

Du skriver så underbart, man önskar nästan att det vore sant! Började läsa innan idag vid fem-snåret och blev klar nu. Har alltså läst nästan oavbrutet i sex timmar, och då borde dom jag va bra! ;)

Datum: 2012-02-14 Tid: 23:04:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: