Love is Calling...♥-KAPITEL 14

"kom nu era turturduvor" sa Alex skrattandes och boxade mig på armen. Han stod klar vid dörren.
"comming" sa jag. Olivia tog upp Victor och klädde på honom en liten keps, ett par skor och en tjocktröja. Mer behövs inte eftersom att det är mitt på sommaren. Sedan sa vi hejdå till alla och satte oss i bilen och började köra hemmåt. Vi stannade vid en mataffär och köpte lite mat för att överleva bilresan men fortsatte sedan och stannade inte på hela vägen hem förutom när vi bytte chafför så att Alex fick köra.
"Eric kan inte du sjunga lite?" frågade Olivia.
"jodå" sa jag och började sjunga lite på 'Break of dawn'. Det är min och Olivias låt. Eftersom att det var ju under den låten jag fick känslor för henne.

Eftersom att det är mitt på dagen så är det varmt ute. Vi bytte chafför igen efter en stund.
Victor sitter i in barnstol bredvid mig och han sover tungt. Vi andra är glada men trötta.
*
1 timme senare är vi hemma. Min mobil ligger på matbordet eftersom att jag såklart glömde den när vi hade så brottom till Göteborg. Olivia och Victor är ute promenad. Jag plockar upp mobilen och sätter mig i soffan. 12 missade samtal och 7 sms. 5 av samtalen var från Tomas, 2 från pappa, 2 från 'dolt nummer' och 3 från okända nummer. Jag började med att ringa Tomas.
"Thomas" svarade han.
"hej! det är eric" sa jag.
"Eric! var har du varit?"
"I göteborg, Victor fick åka in på sjukhus så jag åkte dit"
"jaha, men nästa gång får du ringa först"
"absolut, förlåt mig" sa jag skyldigt. Vi fortsatte att snacka om det en stund till.
"Du har missat 4 intervjuer" sa Tomas sedan.
"va?! fuck" sa jag och drog min hand längs mitt ansikte.
"du ska på en intervju på svt om 20 minuter så skynda dig" sa han. Vi avslutade samtalet snabbt och jag skyndade mig iväg till svt. Stressad som jag var kom jag ändå i tid. Jag togs emot av en tjej som hette Linda. Hon visade mig till "lilla aktuellt" studion. Jag hade ingen aning om något för allt blev ju så hastigt.
Jag satte mig på en stol och väntade en stund. Sedan kom en tjej fram till mig och hälsade och var bara almänt trevlig. Sen var det dags att bli intervjuad.
*
ungefär en halvtimme senare var vi helt klara och jag började gå hemmåt igen. Klockan är nu 20.10 och jag är riktigt trött. När jag kommer inannför dörren sitter Olivia i soffan och kollar på TV med Victor i famnen.
"Hej älskling" sa jag och tog av mig ytterkläderna och gick fram och kysste henne mjukt på läpparna.
"hejsan" sa hon och log. Jag satte mig bredvid henne och klappade Victor försiktigt på hjässan. Han har redan somnat.
"ska jag lägga honom i spjälsängen?" frågade jag.
"ja, så snällt" sa Olivia och jag bar upp Vicke i min famn och gick in i sovrummet och la ner honom i spjälsängen. Han sov så sött och sög på sin lilla napp. Jag pussade honom på huvudet och gick sedan in till Olivia igen.
Hon är så snygg.
Jag la mig ner helt och Olivia la sig i min famn. Efter ett litet tag kände jag hur Olivia plötsligt började smeka mig på benet och började sedan gå längre upp till mina privata delar. Jag bet mig i underläppen och tog ett djupt andetag och började sedan smeka henne lite överallt jag med. Detta har vi inte gjort sedan Victor föddes så jag är faktiskt lite nervös, men gud vad jag har längtat. Hon vände sig om så att hon låg ovanpå mig och jag började försiktigt dra av henne tröjan och knäppte upp bh:n och smekte henne långsamt. Jag tog också av min tröja och hon drog sina fingrar längs min mage. Efter ett tag låg vi båda nakna i soffan och saker hände. Hennes stön var varma och underbara. Jag fick nästan gåshud. Efter att ha haft sex i kanske 40 minuter var vi båda så trötta att vi somnade på en gång tätt, tätt intill varandra.

kapitel 14 efter en lång väntan! ursäkta så hemskt mycket! komentera vad ni tycker!  KRAM love u

Skrivet av av: Lisa

Hej! Jag älskar din novell. Jag undrar om jag får vara med i novellen. Jag kan typ bli kär i Eric och men jag vet inte att han är känd. Han är fortfarande ihop med Olivia men det blir typ fight mellan mig och Olivia om Eric och sen blir jag och Olivia bra kompisar. Du bästemmer men jag önskar verkligen det

Datum: 2012-02-07 Tid: 14:51:27
Hemsida: http://lisaxdx.blogg.se/
Skrivet av av: Dokuro-Chan ^.~

ÄNTLIGEN!!! LÄNGTAT SÅ ATT JAG HATT ONT I MAGEN! När kommer nästa? :D MEGASUPERDUPERMEGABRA SOM VANLIGT!

Datum: 2012-02-07 Tid: 16:23:36
Skrivet av av: Ellen

SUPER BRA !!!!

har längtat xD <3!!

längtar tills nästa !!! <3

Datum: 2012-02-07 Tid: 16:56:17
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: ★Jennifer★

åååååh så sjukt underbart asbra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D<3

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEr :D asså du är så sjukt grymt att det känns som om jag ska dö/svimma om jag inte får nästa kapitel SNART! ;)<333

Kjam!!!!

Datum: 2012-02-08 Tid: 20:26:35
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: