It's like that with you...♥ - kapitel 4

Sen får jag ett sms:

”Jag kan komma till dig vid 18.00” Det var Olivia.

”Absolut, kan du köpa popcorn eller något, jag hinner inte, förlåt” skrev jag tillbaka.

”Det är lugnt, klart jag gör! Ses sen”

”tack så mycket! Du får pengar sen.”

”nejdå, fixa med låtarna nu så fixar jag resten ;) ses”

Skönt! Tänkte jag. Jag hade fullt upp idag. Jag skulle intervjuas senare utav något program och sedan skulle jag ha en signering och sen hem.


Vi blev klara med låten som fick heta ”It’s like that with you”.

Sedan körde Thomas mig till svt där en tjej som hette Malin intervjuade mig.

Det tog en stund och klockan var nu 15.00.

Jag skyndade mig till signeringen vid lilla torg där massor av fans stod och väntade. De började genast skrika och ropa när de såg mig.

Jag skrev massa aoutografer och sen såg jag att mitt i allt svammel stod Olivia och en kompis till henne.

Hon kom fram och bad om en aoutofraf. Jag blev rätt förvånad men skrev min aoutograf och signerade den med ”till Olivia, puss”

Hon skickade ett sms:

”jag har fortfarande inte sakt något till mina kompisar så skulle gå och träffa dig med en vän ;) ses sen”

Jag skrattade lite för mig själv och fortsatte bara med att skriva aoutografer och tillslut blev klockan 17.30 och jag var tvungen att gå.

Jag kom hem och duschade och fixade till mig och sedan ringde det på dörren.

Jag öppnade och där stod Olivia lika fin som alltid.

Jag gav henne en kram och ledde in henne i vardagsrummet där jag hade tänt upp lite ljus och gjort mysigt.

Vi stod och valde film länge, tillslut så valde vi Titanic. Vi hade båda sett den många gånger men det var den ända okej film jag hade. Resten var filmer jag fått av mamma och pappa när jag flyttade in i min lägenhet.

Den var bra för att den var romantisk också.

 

Olivias perspektiv

Titanic! Jag älskar den filmen! En utav mina favoriter.

Eric gick ut i köket och poppade popcornen och jag satte mig till rätta i soffan i några filtar.

Det luktade popcorn och stearinljus i hela lägenheten

”Hej snygging” sa jag när han kom tillbaka.

”Hejsan snyggare” sa han och satte på filmen.

Han satte sig i soffan och la armen om mig och jag la huvudet på hans bröst.

Han luktade så mysigt.

Filmen startade.

Vi låg där och bara mös i soffan och åt popcorn. Eric masserade min hårbotten och det var så skönt. Jag låg bara och njöt. Han är så snäll. Han klappade mig lite då och då på kinden och fortsatte sedan att klappa mitt hår och masserade min hårbotten lite till. Jag tog tag i den handen han inte masserade med och vi höll hand hela filmen ut.

Sedan började skäppet sjunka och jag är väldigt känslig för sånt så jag kände hur en tår trängde sig genom ögonlocken och rann ner för kinden. Eric tittade ner på mig och såg att jag grät.

”Hur är det gumman?” sa han och torkade bort tåren med sin tumme.

”Det är okej, jag är bara lite känslig när det gäller sånt här”

”Är du säker? Eller ska vi stänga av?”

”nej, jag har ju dig här” sa jag och tittade på honom och log.

Han log tillbaka och vi fortsatte att kolla på filmen.

När filmen var slut kände jag att jag var helt våt på kinderna och nu låg jag plötsligt helt i erics famn och han låg och strök min arm med den ena handen och mitt hår med den andra. När filmen var slut var klockan ca 22.00 så var vi väldigt trötta men ville ändå se en till film.

Jag vände mig om på mage så jag låg ovanpå honom. Han torkade bort mina tårar på kinderna och sedan la jag mig med huvudet på hans bröst och blundade. Jag skulle inte somna, bara vila lite.

 

Erics perspektiv

 

”Vilken film ska vi se på nu då?” frågade jag henne men fick inget svar.

”Olivia?”

”Olivia?” sa jag igen. Till svar fick jag en liten snarkning. Hon hade somnat. Jag skrattade för mig själv lite och strök min hand genom hennes hår och tog fjärkontrollen och stängde av TV:n.

Ljusen hade redan släckts av sig själv och jag tog av mig min tröja och la mig sedan på samma plats med Olivia på mitt bröst och somade.

Nästa morgon

 

Jag vaknade vid 10.00 och kände något tungt på mitt bröst. Just då kom jag på att Olivia låg där. Jag log för mig själv och strök henne försiktigt på huvudet.

Hon drog sin hand längs min mage, men jag tror inte hon var medveten om det.

Jag lyfte på hennes huvud och gick till köket och förberedde mackor.

Jag stod och hällde upp två glas jouice när Olivia kom ut i köket yrvaken och rufsig i håret.

”uhm.. god morgon” sa hon och kliade sig på huvudet.

”god morgon sunshine” sa jag och skrattade.

Hon kom fram till mig och gav mig en morgonkram och tog sedan en macka och ett glas jouice och satte sig vid bordet och slog upp tidningen.

”mysig kväll igår” sa jag och satte mig mitt emot henne.

”riktigt mysig” sa hon och kollade rakt in i mina ögon och log.

Vi satt där och åt och sedan gick vi båda och fixade oss i badrummet.

Jag blev färdig först och gick ut och satte mig i soffan och slog på Scrubs.

Efter några minuter kom Olivia ut från badrummet och var som alltid riktigt vacker.

Hon satte sig i mitt knä med ryggen utåt och magen mot mig. Hon la armarna om min nacke och kollade mig rakt in i ögonen.

”du är så vacker” sa hon.

”Inget jämnfört med dig” sa jag och börjde mig fram. Våra läppar möttes. En lång, varm, mjuk och helt underbar kyss.

 

 



 

:') vackert!


komentera!


kram





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: