It's like that with you...♥ - kapitel 15

Olivias perspektiv
Jag hade ingen aning om vad som komma skall.
De var så lömska. Men jag var riktigt spänd och glad.
De kom in i rummet igen med vars ett stort leénde på läpparna.
"Kom" sa pappa och vinkade dit mig.
"vad ska vi göra?" sa jag spänt.
"du får se" sa han och tog tag i min arm och ledde mig ut till bilen.
De satte på mig en ögonbindel. Och nu såg jag ingenting och visste inte allt vart vi skulle.
*
Bilen stannade och någon öppnade dörren och någon ledde mig ur bilen och in någonstans.
"så ta av bindeln" sa pappa och jag kunde inte tro mina ögon när jag tog av den.
Är de seriösa? omg!


Vi stod inuti globen och framför mig stod självaste Rihanna!
Jag är ett stort fan av henne och det är Eric också vet jag.
"hello sweetheart and happy birthday!" sa hon och log jättestort.
"oh my god, thank you!" sa jag och visste inte riktigt vad jag gjorde för jag var så glad.
"so, you like my songs?" frågade hon.
"yes! very much!" svarade jag.
"and you, i've seen you somewhere" sa hon och vände huvudet mot Eric.
"yeah, I've won a big song contest in Europe and so on, I'm a singer" sa han och log.
"oh, Eric or something, right?"
"Eric Saade, yes" sa Eric och log åter igen.
"now I remember! are you a couple?" sa hon.
Jag kollade på Eric och svarade sedan:
"yes, yes we are"
"okey, and who's this?" sa hon och kollade på Amanda.
"Oh, this is my best friend Amanda" sa jag och de skakade hand.
"And this little cute thing?" sa hon och ruffsade till Rasse i håret. Det brukade alla göra när de träffade honom.
"It's my littlebrother Rasmus" sa jag. Rasse kollade lite konstigt på henne men log sedan med sitt charmiga leénde.
"Hello Rasmus" sa hon och skrattade.
Han svarade inget utan fortsate bara att le. Hon hade redan träffat mina föräldrar, det var ju dom som hade fixat allt.
"Okey, so they said you were a big fan of me, so here you got tickets to my concert tonight" sa Rihanna och sträckte fram ett par biljetter till oss.
"Oh, thank you so much" sa jag och gav henne en kram. Vi fick aoutografer och bilder och gick sedan igen.
"And happy birthday!" sa hon innan vi gick.
"thanx" sa jag och vi gick ut och satte oss i bilen.
Jag var fortfarande rätt chockad och superglad.
"konserten börjar redan om 1 timme så vi får skynda oss" sa mamma.
"vilka ska med?" frågade jag.
"det är bara du, Eric och Amanda hade vi tänkt" sa hon.
Jag log stort mot båda och de log tillbaka.
"okej"
*
Eric var skitsnygg ikväll. Han hade en mörkblå jacka, hatt, jeans och en cit t-shirt med något tryck på.
Amanda var också jättesöt. Hon hade en vit klänning och det hade jag också.
Vi satte oss på våra platser på andra raden. Det var rätt coolt.
Det fanns redan rätt mycket folk där nu så det var lite trångt.
Vi satt och snackade en stund och snart så började konserten.  Det kom ut massa rök på scen och vi hörde Rihannas röst:
"La, la, la, la
La, la, la, la
La, la, la, la

I want you to love me like I'm a hot guy
Keep thinkin' of me, doin' what you like
So boy, forget about the world
'Cause it's gon' be me and you tonight
I wanna make your bed for ya
Then I'ma make you swallow your pride"
Vi applåderade och skrek. Eller jag och Amanda i alla fall. Inte Eric, han applåderade bara och busvisslade lite då och då.
Sista låten blev "Man down".
Det var fult ös i hela Globen och det var jättekul.
*
När vi var hemma var vi jättesvettiga och trötta.
Mamma, pappa och Rasse var på middag hos ett par bekanta så det var rätt chill hemma.
"Hejdå" sa jag  och Eric i mun på varandra till Amanda som vinkade och gick hem.
Hon stängde dörren efter sig och jag och Eric gick in på mitt rum. Han ska sova över inatt också och imorgon bitti ska vi gå tillbaka hem till Eric och spendera veckan tillsammans där innan han börjar jobba igen.
Klockan var mycket och vi var trötta så Eric gick bara in och tog en dusch och sedan jag efter. Egentligen hade jag tanken hela tiden i huvudet att duscha tillsammans med honom men det var nog inte någon bra idé.
Han kom ut ur duschen med handduken runt midjan och överkroppen bar.
"Hello hun" sa jag och drog mitt pekfinger längs hans mage.
"Hejsan babe" sa han och kysste mig.
Jag gick in i badrummet, tog av mig kläderna och steg in i duschen och satte på vattnet. Det var varmt eftersom Eric precis hade duschat.
Erics perspektiv
Jag bara kunde föreställa mig henne just nu inne i duschen. Så snygg, så perfekt och så söt.
Jag gick in i Olivias rum. Jag tog av handduken och satte på mig ett par kallsonger och torkade håret lite med handduken och la mig ner i sängen och tog upp dagens tidning och läste lite.
Efter en stund kom Olivia in med en handduk runt sig och en i håret.
Hon tog ut den hon hade i håret och ruffsade till det lite sexigt.
Jag såg inte riktigt vad hon gjorde för tidningen var ivägen. Men om jag inte såg fel så ställde hon sig med ryggen emot mig och släppte handduken så den trillade i golvet.
Under hade hon inget. Jag såg bara hennes rygg och rumpa. helt parfekt kropp.
"I like it" sa jag och flörtade lite med henne.
Hon fnissade lite genant och satte på sig ett par trosor och en bh och vände sig sedan om.
"nu blev det inte lika kul" sa jag och fnissade lite.
"e du på sånt humör?" sa hon och satte sig på min mage och kysste mig vilt.

KOMENTERA
vad tycker ni ska hända, finnas med osv? dela med er av era fantasier!
kram

Skrivet av av: anna holm

jag vill att dom ska åka till grönalund :)

Datum: 2011-10-22 Tid: 07:59:12
Skrivet av av: Jennifer, Inte dansaren i Erics band ;)

Håller med Anna! Och medans dom är där blir dom attackerade av fans? haha, kanske inte så romantiskt men det skulle kunna hända i verkligheten :)

Kjamar!

Datum: 2011-10-22 Tid: 08:57:58
Skrivet av av: Anonym

vrf skriver du kjamar?? de e fan de töntigaste jag har hört-.-'

Datum: 2011-10-23 Tid: 15:44:53
Skrivet av av: Sanna

I nästa kapitel borde dom ha sex...

Datum: 2011-10-23 Tid: 15:50:09
Skrivet av av: kkkkk

håller med sanna!! jag vill att dom kommer längre än att bara kysser varann o smeker lite försiktigt! komigen nu gör som sanna säger:D

Datum: 2011-10-23 Tid: 16:27:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: