It's like that with you...♥ - kapitel 12

"jahapp" sa han och sträckte fram ett paket till henne. Jag tänkte spara mitt till sist.
Hon öppnade det stora paketet som innehäll en gucci-handväska.
"åhh, tack så mycket!" sa hon och kramade om Ola och Eva.
"varsågod" sa de och sträckte fram ett nytt paket. Det var ett litet kuvert.
Hon öppnade det och innuti låg det två biljetter till Barcelona.
Hon kollade bara på dem med öppen mun.
"tack,tack,tack,tack,tack" sa hon och pussade dem.
"men vem är den andra biljetten till?" sa Olivia.
"Du får ta med vem du vill" sa dem.
Hon tittade upp på mig och blinkade med ena ögat. Då visste jag. En resa i en vecka bara hon och jag i Barcelona.

bild från saadedream.blogg.se
Rasmus sträckte fram ett till paket och när hon öppnade det så låg där ett par solglasögon.
"tack så jättemycket" sa hon till Ola och Eva.
"varsågod" sa dem.
"kan inte jag få öppna det sista?" sa Rasmus så oskyldigt och gulligt att man bara var tvungen att älska honom.
"men det är ju Olivia som fyller år idag, du får ju dina paket den 20 Juli älskling" sa Eva.
"Det är lungt, han kan få öppna den" sa Olivia och räckte fram det lilla röda paketet till honom.
Han öppnade det genast och inuti låg en iphone.
"Är ni seriösa?!" sa Olivia.
"Helt seriösa" sa Ola.
"Gud vad jag älskar er, tack så jätte mycket"
"Varsågod älskling"
Hon tog upp paketet mobilen låg i och började genast fixa med den.
"Men jag har en liten present till dig också" sa jag och sträckte fram mitt paket.
" ha det äran älskade" sa jag och kysste henne.
"blää" sa Rasmus och gjorde en grimas.
Alla utom Rasmus skrattade.
Olivia började öppna paketet och när hon såg vad som låg där i så såg jag en tår falla ner för hennes kind.
"Gillar du det?" sa jag och strök henne över huvudet.
"Jag älskar det, tack så himla mycket" sa hon och kysste mig länge.
Hon satte på sig halsbandet där det stod "Eric" på och jag satte på mig halsbandet det stod "Olivia" på.
"får jag se?" sa Eva och böjde sig fram för att kunna se mitt halsband."så fint"
"ja, det var inget dåligt val du gjorde Olivia när du skulle välja kille"
"Nä, jag är rätt nöjd med mitt val faktiskt"
"rätt?" sa jag och skrattade.
"Okej, väldigt, supder duper nöjd med mitt val"
"så ska det låta" sa jag och pussade henne på kinden.
Jag la mig ner i sängen under täcket och tryckte mig tätt intill henne.
"Ja, vi ska gå nu" sa Ola och de gick ut ur rummet.
Vi fnissade lite och fljde dem med blicken när de gick ut.
direkt när de gått ut och stängt dörren så drog jag upp Olivia på mig och satte mina händer på hennes rumpa.
"Stor tjej nu" sa jag.
"japp" sa hon stolt och skrattade gulligt.
Jag skrattade och kysste henne passionerat.
"het är du med" sa jag och kollade sexigt på henne.
"du är inte så dum heller" sa hon och bet sig i underläppen och kollade på mig med den mest övertygande blick.
hur het som helst.
Hon satte sina händer innanför min tröja och smekte den mjukt. Rätt som det var så var linnet av och mjukisbyxorna också.
Det blev bara ett kort mys för sedan var det dags för frukost och sen skulle vi hitta på några roliga grejer idag.
Jag satte på mig mina kläder igen och det gjorde Olivia också.
Vi tassade ut till köket och bredde oss vars en macka.
"vad händer ifag då?" frågade Olivia.
"det får du se sen" sa jag.
*
Jag tog tag i hennes hand och vi gick ut på gatan.
Vi började leda henne till inspelningsstudion.
"vart tar du mig?" sa hon och skrattade.
"du får se" sa jag och kysste henne.
Idag hade jag ett par shorts, en t-shirt och en keps. Det var ungefär 27 grader ute så det var väldigt varmt.
Olivia hade på sig ett par mörkblåa jeansshorts och ett rosa linne och ett hjärthalsband. snyggt.
--

Olivias perspektiv

Vad ska vi gå? jag var så nyfiken.
Sedan såg jag. Erics inspelningsstudio. varför? han hade inte tänkt att jag skulle sjunga va?
"Framme" sa han och öppnade dörren för mig.
"tack" sa jag och gick in.

Förlåt för kort kapitel, men har haft fullt upp idag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: