It's like that with you...♥ - kapitel 43

Olivias perspektiv
Äntligen framme i Barcelona.
"åhh vilket fint rum! här kommer vi ha det mysigt" sa Eric.
klart vi kommer" sa jag och gav honom en snabb puss.
Eric och jag la oss ner på sängen och bara vilade och hade det skönt. Plötsligt känner jag hur Eric började smeka min mage. Jag kollade på honom och såg hur han log. Åh, jag älskar att Eric är så förväntansfull.
"jag ska lära dem allt jag kan" sa han.
"då kommer dem att bli underbara" sa jag och kysste honom mjukt.
"ska vi ta och käka något?" frågade Eric.
"visst" sa jag och släpade mig ur sängen.

Erics perspektiv
Vi bytte om till sommarkläder och gick sedan ner hand i hand till en restaurang i närheten.
"Hola" sa en servitör och gick fram till vårt bord.
"English please" sa jag och log.
"okey, what do you want?" sa han med en väldigt brytande accent.
"can we have a look at the menu?" frågade jag.
"ofcourse" sa han och gick iväg för att hämta menyer till oss. Vi tog emot dem och kollade igen dem lite.
Efter en stund kom servitören tillbaka.
"can I have this one?" frågade jag och pekade på menyn.
"yes, one tortilla" sa han och skrev upp det på en lapp.
"and for you?" fortsatte han och vände blicken mot Olivia.
"Hamburger please" sa hon och han skrev upp det på sin lilla lapp.
"okey, 15 minutes" sa han och gick iväg. Vi snackade en stund och fick tillslut vår mat.
"thank you" sa vi och tog emot maten. Det var inte sådär värst gott som jag tänkt mig men det gick i alla fall att äta.
Vi åt upp rätt snabbt för att vi ville ner till stranden så fort som möjligt. Sevitören kom och plockade bort våra tallrikar och vi betalade och gick hand i hand upp till hotellrummet igen.
"okej, ska vi dra ner till stranden nu då?" frågade jag.
"ja det gör vi" sa Olivia.
"packa lite grejer så ska jag bara ta en snabb dusch" sa jag och gick in i badrummet och tog av mig kläderna och steg in i duschen.
Jag shamponerade håret lite snabbt och tvättade mig och gick ur duschen igen och satte på mig ett par shorts och ett linne och gick sedan ut till Olivia som redan packat i både hennes och mina badkläder, handduk och allt annat nödvändigt.
*
Jag la ut min handduk bredvid Olivias och la mig ner och slog upp min bok. Såklart har jag precis innan resan köpt in "Jag är zlatan" för att ha att läsa under resan.
Olivia la sig bara och jobbade på sin solbränna. Det blev allt svettigare och svettigare och tillslut var jag tvungen att ta ett bad.
"ska vi ta ett dopp?" frågade jag Olivia.
"två sekunder" sa hon utan att röra sig.
"ett....två, så kom nu" sa jag retfullt.
"men vad dryg du är, jaja, jag kommer väl" sa hon och reste sig upp och följde mig ner till blåa, sagoliknande vattnet.
Jag sprang ut i vattnet och dök ner och kom upp på ytan några meter bort. Olivia skrattade och simmade efter mig. Jag kramade om henne och kysste henne romantiskt och pationerat.
"jag älskar dig Eric" sa hon och kollade mig rakt in i ögonen. Jag sa ingenting utan satte bara min panna mot hennes och studerade hennes underbara fina ögon. Jag bar upp henne så att hon hade ett ben på var sida om mig och vi kysstes om och om igen precis som att det inte fanns någon annan på stranden eller i vattnet.
Jag kollade upp mot våra saker på stranden och såg hur en man stod och rotade i vår väska.
"VAFAN!" skrek jag och sprang mot stranden så snabbt jag kunde. Fan att vi skulle ha simmat så långt ut. Jag såg hur mannen sprang iväg när han fick syn på mig. I handen hade han något som han tagit från väskan.
Jag sprang efter honom så fort jag kunde, och min hårda träning visade äntligen resultat. Mannen sprang in i de små gränderna i stan och jag såg nu att det var vår kamera han tagit.
"stop!" skrek jag. Alla mina och Olivias minnen tillsammans finns på den kameran. Mannen vände sig om och kollade på mig men fortsatte ändå att springa. Nu började jag bli riktigt trött och kände hur benen tog emot.

DET BLEV ETT KAPITEL ÄNDÅ! komentera nu SNÄLLA!

Skrivet av av: ellen

skiiitbraaaa!!!!!!

längtar tills nästa!!!! <3

Datum: 2011-11-26 Tid: 13:28:26
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Amanda

JÄTTEBRAAAAAAAAAAAAAAA!!! MEEER

Datum: 2011-11-26 Tid: 16:41:30
Skrivet av av: David

Jag vet att jag nog är den ända killen som läser denna sagan, men jag är ett Eric Saade-fan och jag tycker din saga är riktigt riktigt bra!

Datum: 2011-11-26 Tid: 16:42:16
Skrivet av av: Emma

Han måste ju ha kameran! bra skrivet

Datum: 2011-11-26 Tid: 16:42:45
Skrivet av av: jennifer

superbra! meera ! stackars Eric! han måste orka

Datum: 2011-11-26 Tid: 16:43:18
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

TOPPEN!<3 spännande bra gulligt sött<333333333333

LOVE OIT<3

STORA KJAMAR OCH LÄNGTAR TILL NÄSTA<3

Datum: 2011-11-27 Tid: 13:41:48
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: