It's like that with you...♥ - kapitel 42

"tack så mycket" sa jag.
"ni kan få gå på planet nu" sa hon log och vi steg på flygplanet. Olivia verkade lite nervös. Okej.. nummer 35 A och B är våra platser.
"här" sa jag till Olivia och satte mig på min plats. Olivia satte sig bredvid mig och tog tag i min hand.
"jag har inte berättat detta, men jag har fobi mot att flyga" sa hon stressat.
"ta det lungt gumman, jag finns här" sa jag. Hon sa ingenting utan tog bara ett fastare tag om min hand.
Jag kände hur planet började rulla och hur Olivia nästa klämde sönder min hand. Of we go!


"vill ni ha något från vagnen?" frågade en flygvärdinna.
"vill du ha något?" frågade jag Olivia.
"mhm, en coca cola" sa hon.
"Okej, två stycken Coca Cola" sa jag. Jag tog emot drickorna och gav den ena till Olivia.
"det blir 40 kronor" sa flygvärdinnan. Jag plockade upp plånboken och tog upp pengar och gav henne dem.
"40 kronor för två stycken 33 cl läsk?!" sa jag chockat till Olivia när flygvärdinnan gått.
"jag vet, helt galet!" sa Olivia.
*
Olivia verkar ha lugnat sig lite nu med flygfobin och hon ser ut att ha rätt trevligt. Vi har tagit upp armstödet i mitten så att jag kan sitta rakt med fotstöd och sen sitter Olivia i mitt knä. mysigt.
Tiden gick och vi satt och snackade en stund. Plötsligt sa de att vi var tvugna att sätta på oss bältena så då var det bara att krångla sig ur sättet vi satt på och sätta oss vanligt igen. Jag satte på mig mina solglasögon och satte på mig säkerhetsbältet.
En liten stund senare landade vi.
Vi klev av planet och gick fram till rullbandet där väskorna snart skulle rulla fram. Det var varmt och svettigt.
Tiden gick men inga väskor kom.
"men vilken tid det tar" sa jag lite surt. Jag har inte ätit sedan frukosten och är inte på speciellt bra humör.
Den enda som skulle kunna göra mig glad nu är Olivia men hon är nästan surare eftersom att hon är gravid också. Bra start på resan...
Tillslut börjde de första väskorna rulla ut på bandet och jag hörde många som sa saker som "äntligen", "såja" eller "det var på tiden".
"Där är din" sa Olivia och pekade på en svart väska som precis som hon sa var min. Jag sträckte mig efter den och bar ner den från bandet. Några minuter senare kom äntligen Olivias väska också. Vi började gå mot utgången men en liten pojke och en liten flicka stoppade oss.
"är du Eric Saade?" frågade pojken.
"japp" sa jag och log.
"kan jag få en aoutograf?" frågade han och sträckte fram ett papper och en penna.
"visst" sa jag och skrev 'Eric Saade' och ett hjärta lite slarvigt.
"jag också!" sa flickan.
"självklart" sa jag och skrev min aoutograf på hennes papper också. De båda kramade mig och gick sedan tillbaka till deras föräldrar som vinkade och log tacksamt till mig. Jag log tillbaka och tog sedan Olivias hand och fortsatte sedan mot utgången. När vi kom ut utomhus blev det svettigt. Vi tog en taxi till vårt hotell och ställde in väskorna.
"åhh vilket fint rum! här kommer vi ha det mysigt" sa jag.
"klart vi kommer" sa Olivia och gav mig en snabb puss.
Jag la mig ner på rygg i sängen och pustade ut. Olivia la sig bredvid mig. Så skönt att få vila lite.
Jag kollade på Olivia och såg magen som putade ut. Jag kan fortfarande inte förstå att där inne ligger mina barn. Mitt kött och blod. MINA söner. Jag tog upp hennes tröja lite och smekte magen. Hon kollade konstigt ner på mig.

Olivias perspektiv
Äntligen framme i Barcelona.
"åhh vilket fint rum! här kommer vi ha det mysigt" sa Eric.
klart vi kommer" sa jag och gav honom en snabb puss.
Eric och jag la oss ner på sängen och bara vilade och hade det skönt. Plötsligt känner jag hur Eric började smeka min mage. Jag kollade på honom och såg hur han log. Åh, jag älskar att Eric är så förväntansfull.
"jag ska lära dem allt jag kan" sa han.
"då kommer dem att bli underbara" sa jag och kysste honom mjukt.
"ska vi ta och käka något?" frågade Eric.
"visst" sa jag och släpade mig ur sängen.


KOMENTERA! ni har blivit lite sämre på det :( jag får en kick varje gång ni komenterar! och då blir det bättre kapitel! kram LOVE U

Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

Så bra!!! :')<3

Längtar till nästa!<3

KJAM!<3

Datum: 2011-11-25 Tid: 07:54:30
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: ellen

skiit bra !! <3

längtar tills nästa !!!

Datum: 2011-11-25 Tid: 15:07:32
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: