It's like that with you...♥ - kapitel 38

Nästa morgon
Jag packade ner min tandborste och gjorde mig i ordning för att äntligen få åka hem till Olivia. Att äntligen få kyssa henne.
Jag sa Hejdå till alla syskon och till pappa och tog sedan en taxi till tågstationen. Det är skönt att äntligen få släppa all stress bakom sig.
*
Timmarna på tåget gick och äntligen var jag hemma i Stockholm. När jag klev av tåget var Olivia det första jag såg. Hon hade kommit för att hämta upp mig. Hur gulligt är inte det? När hon fick syn på mig sprang hon fram till mig och gav mig en lång och mysig kyss.
"100 gånger bättre än Danny" sa hon.
"haha, jag har saknat dig".

Vi kysstes om och om igen innan vi kom på att vi faktiskt stod på en tågstation med massa folk som stod runt omkring och stirrade på oss.
"kom nu innan vi gör något dumt" sa jag och tog henne i handen och vi gick hemmåt.
Vi pratade om allt möjligt. Tänk att jag har klarat mig utan henne så himla länge. Det är galet. Det är precis som vi har glömt allt som hänt.
Vi kom fram till porten och vi gick upp och Olivia låste upp dörren. Nu ska allt tas igen. Allt vi missat.
Jag tog av mig jackan och skorna och la mig i soffan och Olivia satte sig på min mage och började kyssa mig vilt.
"Gud vad jag har saknat dethär" sa hon.
"Jag med" sa jag och kysste henne igen. Vi tänkte precis börja med det vi saknat mest av allt (jag tror ni vet vad jag menar) då det knackade på dörren.
"fan" sa jag surt och gick upp ur soffan och öppnade dörren med det var ingen där. Istället låg där en lapp. Jag tog upp den och läste.
"Klockan tickar.. varning nummer 2. Ert val..".
Va? vad är dethär?
"Vad är det för något?" frågade Olivia precis som att hon hade läst mina tankar.
"Något slags brev" sa jag och gick till soffan och satte mig på kanten.
"jag får se" sa hon och tog det ur min hand. Jag såg hur hennes ögon började glänsa och hur tårarna trängde sig fram.
"Älskling berätta! vad är dethär?" frågade jag oroligt. Hon gick upp ur soffan och hämtade något. Det var en annan lapp. Jag läste den. "Vi kommer få tag i honom. Vänta bara. Eric är snart vår igen." stod det.
Jag blev genast väldigt stressad.
"ehm.. vad ska vi göra? jag vill stanna här med dig" sa jag.
"Vi ska se till tillsammans att de aldrig kommer få tag på dig igen. Du är min för alltid älskling" sa hon och gav mig en kyss.
"kan man inte typ flytta hemligt?" sa jag. Jag har ingen koll när det gäller sånt. Musik är min avdelning.
"jag vet inte. Kanske. Vi kan ju fråga min pappa, han har koll på sånt" sa Olivia.
*
En liten stund senare var vi hemma hos Olivia. Tyvärr var inte Ola hemma för tillfället så vi gick in på Olivias rum. Det har jag saknat så mycket. Olivia slängde sig genast ner i sängen.
"Kooom" gnällde hon. Jag gick och låste dörren och gick sedan mot henne.
"du är snygg" sa jag och satte ett knä på varje sida om henne och händerna på vars en sida om hennes huvud och kysste henne mjukt.
"du är snyggare" sa hon och kysste mig en gång till. Jag tog långsamt av henne tröjan och vi kysstes lite till. Min tröja åkte också av tillslut och sedan byxorna och ja.. sedan underkläderna. Dethär har jag nog längtat efter hur länge som helst.

Olivias perspektiV
Vi kysstes pationerat om och om igen. Things happened och det var helt underbart. Varje gång han stönade rös det till i hela min kropp. Jag njöt av att Eric var här. Jag njöt av att han var min igen. Att han förlåtit mig och att han bara är så.. UNDERBAR. Han kysste mig längs halsen och det var så skönt. Jag fick bita mig i läppen för att inte få fram världens stön. Jag är nog den lyckligaste i världen som har Eric som pojkvän. SERIÖST! jag har ERIC KHALED SAADE som pojkvän! crazy..
"Eric, du är magisk" fick jag fram. Han sa ingenting utan kysste mig bara om och om igen.
Mitt i allt hörde jag hur mamma, pappa och Rasse kom hem.
"Shit!" sa jag och Eric slutade kyssa mig.
"vadå?" sa han förvånat.
"de är hemma nu" sa jag och satte på mig mina kläder.
"aha" sa Eric och tog på sig sina kallsonger och satte sedan på sig sina byxor och sin tröja.
Jag drog min hand genom mitt hår så att det inte skulle se så rufsigt ut och Eric satte på sig sina älskade solglasögon.
"gylfen!" sa jag för att påminna honom om att dra upp den.
"åh, just det" sa han och drog upp den.
"så, helt normalt nu" sa jag och öppnade dörren och gick ut i köket med Eric tätt bakom mig.
"hejsan, vad trevligt att ni är tillsammans igen" sa pappa när han såg oss.
"hehe, ja" sa jag och tog tag i Erics hand. Så mjuk och varm.
"vad gulligt" sa mamma och satte in ett mjölkpaket i kylen.
"flytten" viskade Eric i mitt öra.
"oh, just det. Pappa kan vi få lite hjälp av dig?" frågade jag.

Komentera vad ni tycker! vad ska hända nu när de blivit sams igen? ;) kraaaamar



Skrivet av av: lisa

jag tycker fortfarande att dom ska kidnappa henne för att dom inte får halsbandet ;)

Datum: 2011-11-18 Tid: 22:17:34
Skrivet av av: Saga

Fan så bra, är inge duktig på att komma på saker men han får inte bli kidnappad igen, der får bara inte hända!!<3

Datum: 2011-11-19 Tid: 08:33:01
Skrivet av av: Julia

braaa!

Läs gärna min nya saga om eric :)

Datum: 2011-11-19 Tid: 11:11:17
Hemsida: http://mylifeofsaade.blogg.se/
Skrivet av av: ♥ Kenzas Fanpage - 48,000 fans ♥

Kul att du är med i tävlingen :)



Glöm inte att lägga till oss på bloglovin eller spar oss, så du kan vara med i Bloggvärldens största julkalender någonsin!



Kramar ♥

Datum: 2011-11-19 Tid: 14:52:00
Hemsida: http://kenzasfanpage.blogg.se/
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

SHIT!!<3 Gud va bra<333333333333

LOVED IT<3 Som alla kapitel ;)

KJAM<3333

MER<33333333333333333333333333333

Datum: 2011-11-20 Tid: 10:33:35
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: