It's like that with you...♥ - kapitel 27

"Jag är fortfarande jättenervös inför dethär med ett barn och så" sa hon.
Jag vände mig mot henne och hon la sitt huvud på min arm.
"gumman, det är jag också men vi måste vara starka för att klara av det" sa jag.
"mm, kommer du alltid stå vid min sida?"
"Du behöver inte ens tveka när det gäller sånt. Jag kommer alltid vara med dig och alltid stötta dig."
"du är bäst" sa hon.
"Det är alltid du och jag" sa jag och kysste henne länge.
Hon släckte lampan och tryckte sig nära mig så vi låg "skeden" och jag höll min vänstra arm om henne och sedan somnade vi.


Nästa morgon
Jag vaknade rätt tidigt idag, ungefär vid 9 tiden.
När jag vaknade låg Olivia fortfarande och sov så varför inte vara en gentleman och överraska med lite frukost eftersom att hon till och med börjar i skolan igen imorgon? Hon har fått lite extra sommarlov med tanke på allt som händer i hennes liv just nu. Hon behöver vila.
Jag snirklade mig ur hennes grepp och gick med tysta steg till köket och plockade fram en bricka och sedan började jag laga lite pannkakor.
Pannkakor är faktiskt min specialité och Olivia blir alltid lika nöjd när jag lagar dem.
Jag la upp 4 pannkakor på en tallrik och hällde upp ett glas mjölk och satte allt på brickan och gick in till sovrummet med det.
"Godmorgon gumman" sa jag.
Hon öppnade ögonen långsamt.
"Men gud vad gullig du är" sa hon och tog emot brickan.
"du är gullig" sa jag och satte mig i sängen.
Hon började äta på pannkakorna och hon var nöjd, riktigt nöjd.
"Du Olivia, jag har tänkt på en sak" sa jag.
"vadå?" sa hon och kollade upp på mig.
"dethär om det blir en kille eller tjej, vill du veta det?" sa jag.
"jag tror det, vill du?"
"jag tror det, och dethär med namn och så, det kommer bli jättesvårt" sa jag.
"jag vet, men vi kommer nog att hitta något fint namn"
"har du några förslag?"
"jag tycker Victor är fint om det skulle bli en kille" sa hon.
"jag gillar namnet Hugo" sa jag.
"mm, men om det blir en tjej då?"
"Moa är fint"
"jaa det är fint, och jag tycker Ella är gulligt" sa jag.
"aah, gud vad svårt det är" sa hon och ställde ner brickan på golvet. Jag börjde mig fram och kysste henne på munnen.
Jag gick ut i badrummet och tog av mig kläderna och steg in i duschen och lät det varma vattnet rinna ner för mina axlar.
Jag brukar ofta tänka hur coolt det är att vara artist. Lixom en kändis som jättemånga vill ha en kram av osv..
Mitt liv e coolt, riktigt coolt. Jag avbröts ur mina tankar när Olivia knackade på dörren.
"Jag behöver också duscha, synda dig!" sa hon.
"men kom in och duscha då" sa jag och skrattade.
Olivias perspektiv
haha, varför inte?
Jag öppnade dörren som Eric inte hade låst och sedan tog jag av mig mina kläder och steg in i duschen.
"hello hottie" sa han och kysste mig.
"hejsan sexy" sa jag.
Jag gick närmre honom och kramade honom. Det var mysigt när det varma vattnet rann ner över oss.
Han lyfte upp mig så jag satt med ett ben på varje sida om honom och kysste honom gång på gång, hånglade och höll på. Jag satte min armar på hans axlar och flätade in mina fingrar i hans hår.
Vi slutade en liten stund och bara kollade på varandra.
"Du är så jävla het" sa Eric och kollade på mig med den där sexiga minen.
Jag drog mitt pekfinger längs hans mage och kysste honom åter igen.
Det gick som det gick och vi hade sex i duschen.
Jag klev ur duschen och Eric kom bakom mig. Vi klädde på oss och gjorde oss i ordning för att åka iväg till ultraljudet.
Erics perspektiv
Yeah, that was nice
*
Vi satt i väntrummet på barnavdelningen på sjukhuset och bara småpratade lite och väntade på att vår läkare ska komma och kalla in oss.
"Olivia och Eric Saade" sa hon. Men såklart uttalade hon det fel, som alla gör.
Jag såg hur några stycken reagerade när de sa mitt namn och blev lite häpna, men jag struntade i det utan tog istället Olivias hand och vi gick med doktorn in i ett litet rum med en säng, en stol och en liten dator i.
Jag satte mig på stolen och Olivia satte sig på sängkanten och doktorn som hette Katarina satte sig på en stol vid den lilla datorn.
"okej, du kan lägga dig ner på sängen" sa hon till Olivia och Olivia gjorde det.
"dethär kommer att bli lite kallt" sa hon och drog upp Olivias tröja och satte på någon blå gegga på hennes mage och tog någon konstig sak och körde runt med den på magen och helt plötsligt kunde jag se något konstigt på dataskärmen. Jag förstod ju såklart att det är Olivias mage, jag är ju inte helt blåst.
"ser ni här?" sa Katarina och pekade på en liten vit grej på datorn.
"det är ett hjärtslag" fortsatte hon.
Jag kände hur tårarna började rinna ner för mina kinder av lycka. Jag torkade bort en tår med handflatan och tog sedan tag i Olivias hand och hon kollade på mig och log.
"När kan man se om det är en tjej eller kille?" frågade jag.
"nu om ni vill" sa Katarina.
Jag kollade på Olivia och hon nickade och jag förstod precis.
"ja, tack, det vill vi" sa jag.
"okej, ser ni här?" sa hon och pekade på skärmen.
"mm" sa jag tveksamt eftersom att jag egentligen inte såg något speciellt alls.
"Ni ska få en liten son" sa hon.
Jag kollade på Olivia som bara lös upp i ett stort, stort leénde.

Vad tycker ni? behöver fler tips! KOMENTERA


Skrivet av av: rebecka

GUD VAD BRAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Datum: 2011-11-06 Tid: 12:36:37
Hemsida: http://reebeeckaa.bloggplatsen.se
Skrivet av av: Carolinnee

omg! du är fantastisk på att skriva

Datum: 2011-11-06 Tid: 12:37:05
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Erics band ;)

NÄMEN GUD VA GULLIGT!! liiiite mycket detajer i duchen, du skriver så bra att man ser allting framför sig och i duchen...**RYSNINGAR** Men jätte bra! :D

Kjam!<3

Datum: 2011-11-06 Tid: 13:36:42
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: Julia

ååå vad kul :D

Datum: 2011-11-06 Tid: 14:26:01
Hemsida: http://ericsaadeeric.blogg.se/
Skrivet av av: Olivia

så sjukt fin berättelse, lite kul att hon också heter olivia :)

Datum: 2011-11-06 Tid: 19:30:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: