It's like that with you...♥ - kapitel 63

"Men vi skulle till vänster där" sa jag men Eric fortsatte köra utan att svara.
"hallå?". Fortfarande inget svar utan han kollade bara på mig och log. Plötsligt stannade han vid ett av mina favoritcafén och klev ur bilen. Han öppnade min dörr och gjorde en gest med sin arm menande att jag skulle kliva ur bilen.
"Varsågod min sköna" sa han med någon tillgjord rolig röst.
"så pass" sa jag och skrattade. Jag klev ur bilen och vi gick in och satte oss vid ett bord.
"vad vill du ha? jag betalar, välj vad du vill" sa han.
"varför allt detta?" frågade jag och tog tag i hans hand.
"för att du är världens bästa tjej helt enkelt" sa han och log. Världens bästa kille skulle jag säga.

Vi tog vars en muffins och vars en kopp vaniljte och satte oss sedan ner vid bordet igen och smååt lite av fikan.
"du Eric" sa jag.
"Ja gumman"
"ska vi komma fram till något namn på bäbisen snart eller?".
"jo, det kanske är en bra idé"
"har du något du tycker är bra?" frågade jag.
"det är ju väldigt många som tycker att Victor passar" sa han.
"jag tycker också det"
"det känns faktiskt som en liten Victor, Victor Saade" sa han.
"Jag tycker han ska heta Eric i mellannamn"
"så gullig du är" sa han och log och jag fnissade lite.
Jag böjde mig över bordet och gav honom en kyss. Jag kan aldrig få nog.
Vi åt upp och körde hem igen. Ingen av oss skulle göra något speciellt resten av dagen. En lugn dag helt enkelt.
Vi satte oss i soffan och myste lite. Eric tog av sig tröjan för det var varmt enligt honom. Plötsligt vibrerar det i fickan.
"Lust att gör något idag? :)" det var från Amanda.
"absolut! kan du komma hit? :)"
"kommer snart!"
"great!"
Sedan la jag ner telefonen på soffbordet och la mig ner på rygg hos Eric igen. Jag kände hur han kom närmre och närmre mina bröst med sina händer. Jag fnissade lite men lät honom fortsätta eftersom jag absolut inte har något emot det. Han kysste mig på örat och gick sedan längre ner och kysste mig i nacken flera gånger innan jag vände huvudet så han kunde kyssa mina läppar istället. Jag vände mig om helt och så att jag satt på hans mage. Jag böjde mig ner och vi hånglade en sund när det plötsligt knackade på ytterdörren.
"fan" sa Eric ängsligt. Jag strök honom på kinden och gick sedan upp från soffan och öppnade dörren där Amanda stod.
"Hej!" sa vi i mun på varandra och kramades. Hon gick innanför dörren och tog av sig sin jacka och sina skor. Eftersom att Amanda fortfarande är ett jättestort Eric Saade fan så älskade hon att komma hit. När hon kollade in i vardagsrummet och såg Eric i soffan utan tröja såg jag hur glad hon blev. Hon kollade på mig och jag bara log stolt.
"Tja!" sa Eric när han fick syn på Amanda.
"hej!" sa hon glatt och vi gick in och satte oss bredvid honom.
"jag kanske ska sätta på mig en tröja" sa Eric och började kravla sig ur soffan.
"nejdå, du är mycket finare utan" sa jag och fnissade lite.
"som du vill" sa han och satte sig ner soffan igen skrattandes. Amanda skrattade också.
"jaha, hur mår du då?" frågade Eric Amanda.
"jag mår hur bra som helst, själv då?"
"jodå, jag mår bara bra"
"härligt, har ni kommit på något namn till bebisen än?" frågade Amanda. Jag kollade på Eric och log.
"japp, Victor. Victor Eric Saade" sa jag.
"Så fint! Hur bra som helst" sa hon.
"tackar" sa Eric samtidigt. Jag kollade på honom och gav honom en kyss och drog min hand längs hans mage.

Såja! jag har nästan ingen tid nuförtiden att skriva, så det blir lite knepigt :( men här har ni ett kapitell i alla fall! Victor Eric Saade! gulligt! KOMENTERA! KRAM

Skrivet av av: Doku-Doku-Dokuro-Chan

JätteSuperDuperMegaBästBra !!!! <3 :D

Datum: 2011-12-28 Tid: 17:30:24
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

FÖLÅT, men jag tycker inte han ska heta Victor Eric Saade, utan bara Victor saade<3 Det är faktiskt gulligare och låter lite bättre, enligt mig ;) Men det är du som bestämmer!! :D<3

SUPERFANTASTISKT KAPITEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER! !!1 Snälla?<3333333333333333333333333333333333333333333333

Kjam!! :)<3

Datum: 2011-12-28 Tid: 22:16:52
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: Anonym

jättee bra!

Datum: 2011-12-28 Tid: 23:22:58
Skrivet av av: Erica

Sjuktbra!!! som vanligt!! <3

Datum: 2011-12-29 Tid: 15:34:43
Hemsida: http://ericsaadestoories.blogg.se/
Skrivet av av: Julia

vad gulligt:) jättebra kapitel! :)

Datum: 2011-12-29 Tid: 17:26:53
Hemsida: http://ericsaadeeric.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: