It's like that with you...♥ - kapitel 61

Olivia la sig i min famn och jag strök henne långsamt på huvudet.
"Du Eric"
"mm"
"jag förstår fortfarande inte varför du valde mig av alla tjejer"
"men du passade med mig på alla sätt och vis. Snygg, snäll, gullig, omtänksam, positiv, gillade mig.. liksom allt jag krävde av en tjej helt enkelt" sa jag och log.
"aww gubben" sa hon och böjde upp huvudet och kysste mig. Hon var fortfarande kokhet men sålänge hon mår hyffsat bra i alla fall, mår jag bra.



13 februari
"det var sista lådan" sa Ola.
"så bra, tack för all hjälp med flytten" sa jag och kramade honom.
"såklart jag hjälper till. Säg bara till om ni behöver någon mer hjälp med målning och så" sa han.
"vi lär höra av oss" sa jag och båda skrattade. Ola kramade Olivia och körde sedan hem. Jag och Olivia satte oss i soffan med en duns.
"vem kunde ana att det var så ansträngande att flytta?" sa hon.
"jadu.." sa jag och vände mig mot henne och hon la sig i mitt knä på rygg och vilade huvudet på min bröstkorg.
Vi låg där en stund och sedan började vi packa ur flyttlådorna och sätta allt på plats.
*
Efter flera timmar var vi äntligen klara. Klockan är 19.35 och vi är helt lut.
"jag ska bara ta en dusch" sa Olivia och gick mot badrummet.
"skynda dig lite då gumman, jag måste också duscha"
"eller så duchar du med mig" sa hon och fnissade.
"det gör jag mer än gärna" sa jag och gick fram till henne och kysste henne mjukt. Vi gick in i badrummet och klädde av oss och steg in i duschen. Jag kände hur det pirrade i hela kroppen. Det var första gången vi duschade i den nya duschen. Och det var ett parfekt sätt att inviga den på. Vi hade inte sex utan bara kyss och smek.
Allt Olivia gör är underbart.
Olivias perspektiv
Hela Eric är så underbar och snygg. Varenda liten kroppsdel. Jag förstår inte hur han gör det.
Varje gång han rör vid mig känns det som att mitt hjärta slår så mycket snabbare. Av kärlek.
*
Han stönade tungt vid mitt öra samtidigt som han började smeka mig på mina privata delar och jag njöt.
"du är underbar" stönade jag fram. Han sa ingenting utan fortsatte bara.
Efter en lång och underbar dusch klev vi ur duschen och Eric satte på sig ett par kallsonger och jag satte på mig ett par trosor och en stor T-shirt som egentligen är Erics men som jag använder. Vi la oss i sängen och jag tryckte mig tätt intill Eric. Han tog tag i min hand och höll den i sin. våra ansikten var bara centimeter ifrån varandra och jag kollade in i hans bruna glittrande ögon.
"du är så fin" sa Eric.
"fast du är finare" sa jag kärleksfullt och log. Han böjde sig frammåt och kysste mig. Jag höll fasst honom så att han inte skulle sluta. Han skrattade med läparna fortfarande på mina. Sedan gav han mig den bästa kyssen han någonsin gett mig. Våra tungor smekte varandra något otroligt och hans läppar var parfekt fuktade och mina läppar smällte in i hans. Han verkade också tycka det var den bästa kyssen någonsin för han ville aldrig sluta. Inte jag heller för den delen. Vi låg där och hånglade länge. Kan det vara den nya lägenheten som gjort att allt jag och Eric gjort med varandra ikväll blev så magiskt? En upplevelse jag aldrig kommer att glömma.
Tillslut slutade vi hångla och Eric la sig ner på kudden och jag la mig ner mjukt bredvid honom med huvudet på hans bröstkorg. Han doftade så gott. Jag tog djupa andetag då och då bara för att få in den underbara doften.
Jag kände hur ögonlocken käpade för att hålla sig uppe och jag blev allt tröttare och tröttare.
"ska vi försöka sova nu?" sa jag.
"det låter som en jättebra idé" sa Eric.
"godnatt, jag älskar dig så otroligt mycket" sa jag.
"godnatt älskling, jag älskar dig mer" sa Eric och kysste mig på hjässan. Han släckte lampan och drog upp täcket och la det över oss båda och vi somnade tätt, tätt intill varandra.

Såja, det kommer inte bli lika mycket kapitel nu under jullovet tyvärr. Men komentera nu! det vår dåligt med komentarer på förra kapitlet :( ni kan bättre! KRAMAR

Skrivet av av: a.l.v.a.n

HET!!! I love it ;)

Datum: 2011-12-26 Tid: 10:46:46
Hemsida: http://ericsaadelovestories.blogg.se/
Skrivet av av: amanda

Älskar det jag vill ha mer !!!

Datum: 2011-12-26 Tid: 12:27:27
Skrivet av av: Jennifer :D

Jag...har inga ord!? det är så bra att jag verkligen inte vet vad jag ska skriva? bra? SUPERBRA!? ÅÅ LÄNGTAR SÅÅÅ TILL NÄSTA<3 Kjam<3

Datum: 2011-12-26 Tid: 12:43:35
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: Doku-Doku-Dokuro-Chan

Hur gör du för att få det så bra? :D

Ägigt säger jag bara !

Datum: 2011-12-26 Tid: 17:12:16
Skrivet av av: Ellen

så fucking bra!♥

Datum: 2011-12-26 Tid: 22:35:37
Skrivet av av: Ronja

Ville bara säga till dig att jag läsar många Saade-historier, och av alla de tycker jag att dina historier är de bästa utan tvekan! Du är så sjukt bra på att skriva! Elskar dina noveller! <3 :D

Datum: 2011-12-26 Tid: 23:54:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: