It's like that with you...♥ - kapitel 59

"Sätt er nu vid bordet mina små älsklingar så ska jag duka fram till er" sa han och jag och Amanda satte oss nöjt vid bordet. Eric hällde upp mat åt oss och satte sig sedan han också vid bordet och började äta på maten han lagat som smakade helt fantastiskt.
"jättegott" sa Amanda.
"ja, du är så duktig älskling" sa jag och han log stolt.
"tackar" sa han.
*
Vi åt upp och Amanda gick hem. Klockan är 22.00 och jag och Eric gör oss i ordning för att gå och lägga oss.
Eric tog av sig sina byxor och sin tröja och la sig i sina boxershorts i sängen. Eric utan kläder är som att vara i himlen. Så vacker.


Jag satte mig på hans mage och pillade lite i hans hår.
"du är så fin älskling" sa han och log.
"du är fin" sa jag och böjde mig ner och kysste honom. Jag försökte gå upp i sittande possition igen men Eric höll fasst mig och kysste mig ännu mer. Plötsligt kände jag hur han gick innanför min tröja och började knäppa upp min BH. Jag fnissade lite genant men lät honom fortsätta. Han tog av mig tröjan och började ta på mig lite överallt samtidigt som vi kysstes villt. Inget man säger emot. Efter en stund var bådas kläder av och vi låg där nakna tillsammans och kysstes och kysstes.
Vi hade sex och det kändes helt fantastiskt. Plötsligt slutade Eric.
"Vad är det älskling?" frågade jag.
"Skadar vi inte bäbisen?" frågade han oroligt.
"va? nej, varför skulle vi det?"
"nä, asså, äh, det var inget" sa han och vi fortsatte. Hans stön var så underbara och attraktiva.
*
Nästa morgon
"gumman, mår du bra?" hörde jag Eric säga. Jag öppnade ögonen och såg Eric ligga böjd över mig.
"ja, jag är bara lite varm, vadådå?" sa jag lite yrvaket.
"Du har sovit hela dagen. Klockan är 18.45" sa han och kysste mig mjukt på läpparna.
"va?!" sa jag chockat. Han måste ha sakt fel.
"du har missat hela dagen" sa han.
"herregud, varför har du inte väckt mig innan?"
"jag har inte varit hemma, jag lämnade en lapp men du har tydligen inte sett den".
"nä, jag har inte vaknat på hela dagen". Hur har jag kunnat sova såhär länge? Eric satte sin hand på min panna.
"shit, du kokar ju" sa han.
"ja, jag mår inte så bra faktiskt" sa jag lite ängsligt.
"vänta lite" sa han och gick iväg till köket och kom efter en liten stund tillbaka med en blöt handduk.
"Här ska du se" sa han och la handduken försiktigt på min panna.
"du är så gullig" sa jag och log.
"allt för dig älskling" sa han och böjde sig ner och kysste mig. "Vill du ha något att äta?" fortsatte han sedan.
"en skål yougurt kanske" sa jag.
"absolut" sa han och rätt som det var så stod han i köket och fixade mat till mig. Helt undebar. En kort stund senare var han inne i rummet igen och med sig hade han yougurt, en clementin och ett glas vatten.
"tack älskling, du är bäst" sa jag.
"vårsågod" sa han och log. Jag började äta lite smått av maten, men hade ingen aptit så det gick inte så bra.
Eric gick in i duschen och jag hörde hur vattendropparna slog i marken och hur Eric sjöng lite på "Man in the mirror". Jag åt upp och satte skålen och glaset på nattuksbordet och lyckades faktiskt somna igen. Jag kokade av värme men fick stå ut. Svettet rann och jag andades tungt. Plötsligt kände jag Erics hand stryka mig genom håret.
"Nä älskling, dethär duger inte" sa han. Jag kollade yrt på honom.
"En kall dusch skulle sitta fint va?" fortsatte han.
"mm" fick jag fram.
"kom nu" sa han och hjälpte mig ur sängen, och hjälpte mig in på toaletten eftersom att jag va yr som en alkolist och visste inte riktigt vad som var upp och ner. Han satte på en kall dusch och hjälpte mig i princip med allt. Att ta av mig mina kläder, tvätta mig, få på mig mina kläder och sedan lägga mig i sängen igen. Vad hade jag gjort utan honom?
"Tack gubben" sa jag när jag lagt mig till rätta igen.
"det var så lite så" sa han och la sig bredvid mig. Han kröp ner under täcket och gav mig en kyss.
"godnatt älskling, försök att sova gott nu" sa han och log.
"godnatt älskade" sa jag och det blev tyst och vi somnade båda två med harmoni tätt intill varandra.

Förlåt för lite sent kapitel! men well well.. här är det i alla fall! KRAM OCH KOMENTERA! DET GÅR SNABBT!

Skrivet av av: Erica

Sjuktbra!! Som vanligt!!! :)Längtar till nästa!!!! :D <3

Datum: 2011-12-23 Tid: 01:11:35
Hemsida: http://ericsaadestoories.blogg.se/
Skrivet av av: Ellen

Du skriver så jävla bra! :)VIll kunna skriva lika bra som diig!! Längtar tills nästa

Datum: 2011-12-23 Tid: 09:59:50
Skrivet av av: Doku-Doku-Dokuro-Chan

Nu börjar det hända saker ;) Sjuktbra som vanligt och lääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääängtar tills nästa :D

Datum: 2011-12-23 Tid: 10:48:48
Skrivet av av: a.l.v.a.n

DU ÄGER VERKLIGEN PÅ ATT SKRIVA NOVELLER!!! <3

Datum: 2011-12-23 Tid: 14:42:46
Skrivet av av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

Lika bra so det alltid är! :D Jag blir verkligen jätte glad när jag ser att du har skrivit och lagt ut ett nytt kapitel :') SÅ F*KING LYCKLIG!! :)

MERMERMER!! och ha en toppen dag! :D KJAM<3

Datum: 2011-12-23 Tid: 15:11:38
Hemsida: http://www.jennasliv.devote.se/
Skrivet av av: Julia

älskaar hur du skriver! :D

Datum: 2011-12-23 Tid: 20:10:17
Hemsida: http://ericsaadeeric.blogg.se/
Skrivet av av: joojjooo

najs hörruuu<333

Datum: 2011-12-23 Tid: 20:26:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: